دست گیری حاج قاسم! چقدر جات خالیه سردار عزیز


کلیپی منحصربفرد از دست گیری حاج قاسم!

حاج قاسم واقعا جاش خالیه تو این اوضاع


+ 
18

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حاج قاسم روحت شاد. وضعیت اقتصاد افتضاحه، هیچ حکمرانی هست که بلد باشه این وضعیت رو به سامان برسونه؟! آقایون جز حرف زدن کاری بلد نیستن.

  • به زنده و مرده ی شجره ام قسم می خورم اگر شما توانستی 1000 کیلو پسته یا 50 کیلو زعفران یا هر کالای دیگری را در هربازاری از هرکجای دنیا به منظور اثبات توانایی های حضرتعالی با موفقیت بفروشید و پول حاصل شده را به داخل کشور بیارید، یعنی توانایی اداره اقتصادی یک کشور با ممانعت ها و کارشکنی ها و جمعا محاصره ی منحصر بفرد مختلف بانکی و تجاری 45 ساله کشور در جوهره ی شما هست، و بنده متعهد می شوم تمام دارایی موروثی و اکتسابی خودم را به نام شما و خانواده شما بزنم و باقی زندگی حقیرم را وقف خدمت به شما و شاگردی در رکاب شما عزیز بزرگوار کنم.
    تمنا می کنم بخاطر مردم ایران هم که شده همت کنید و امثال بنده حقیر را یاری کنید و اثبات کنید ما راه تجارت نمی دانیم و اگر تدبیر تجارت دست شخص یا اشخاص دیگری بود امروز شرایط بسامان تری داشتیم در این کارزار پیچیده و یک سویه و نا عادلانه ی نظام اقتصادی و پولی و بانکی و حمل و نقل اقیانوسی در جهان امروز.
    به این حقیر ایمیل بزنید و بنده حضوری در تهران در خدمت شما هستم تا مقدمات اجرای طرح های شما را به خدمتتان مقدر کنم. منظور هزینه های جاری، پرسنل مورد نیاز، امور حقوقی و کمال مایحتاج موردنیاز شما جهت حل مشکلات تجاری ایرانی ها و متعاقبا رفع حجم بزرگی از مشکلات اقتصادی کشور.
    Shams.ceo@asas-co.ir

  • با عرض سلام از شما مودبانه می پرسم شما چی ؟ بجز حرف زدن برای اسلامی که آرزوی منجی اش را داری چه کرده ای؟ إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ . حداقل اذهان را منفی نکنیم.
    تمام امور اجتماعی پیچیده و در هم تنیده اند اما اشاره شهید سلیمانی در گزارش فوق اساس است و پایه و علت. ارزش ها نمی بایست تغیر کند.
    حالا از شما خواهش می کنم با شکم گرسنه ( فرض محال ) دندان روی جگر گذاشته و دولت را تضعیف نکنید و سعی کنید ارزش ها را باز گردانید و ضد ارزشها را منسوخ کنید.
    ان شاءالله که جسارت برادر خود را خواهید بخشید و دعای خیر

  • آقای ابطحی عزیز، سریال اخراجی ها رو به ذهنتون خطور نمایید تا منظور سخنان حاج قاسم رو دریابید.

  • ابطحی 01/10/13 ساعت 20:06

    شما این صحبت حضرت آقا در مورد جذب افراد را شنیده اید؟
    https://www.aparat.com/v/myKuO/%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C-_%D9%87%D8%B1%DA%A9%D8%B3%DB%8C_%D8%B1%D8%A7_%D8%AC%D8%B0%D8%A8_%D9%86%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%21_-_%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C..%D8%A8%D8%B5%DB%8C%D8%B1%D8%AA%21..%D9%85%D8%B1%DA%AF_%D8%A8%D8%B1_%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%81%D9%82..
    «هر چه میتوانید جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید، جذب کنید؛ البتّه منظورم جذب منافق نیست، جذب آدم بی‌اعتقاد نیست؛ جذب آدم معتقدی است که با شما اختلاف سلیقه دارد.۱۳۹۹/۰۲/۲۸ »
    در ضمن در مورد تفرقه فرمودید و بنده سوال می کنم اتحاد با چه کسانی و به چه قیمت! با بهایی و شیطان پرست و هزار کوفت و زهرمار دیگه متحد بشم که شمشیر بر فرق علی بکوبند! اسلام صراط مستقیم است و همه با این میزان سنجیده می شوند؛ همه، حتی حاج قاسم سلیمانی!

  • ابطحی 01/10/10 ساعت 15:26

    حاج قاسم هم باید آن دنیا جواب دهد که چرا مذهبی و لامذهب را مساوی قرار داد. طوری که دارند القا می کنند باید باور کنیم حاج قاسم هم یک مسلمان سکولار بوده است. اما آیا واقعا این طور بود؟

  • به والله قسم که شما دشمن ایرانی. دشمن اسلامی. دشمن انقلابی. دشمن فرمانده ی آزاده ی مظلومانی. دشمن سید ما و آقای ما و رهبر مایی.
    والله که این حد از نفهمیدن حقیقت و تلاش برای دافعه یا ریشه در سفره ی حرام دارد، یا نطفه ی حرام، یا به کلی خادمی و سرسپردگی برای سلطنت از خون اشباع شده ی نظام جهانی حرام اندر حرام امروزی دارد.
    لقمه، نطفه و یا سرسپردگی برای حرام جلوی دیدن حقایق را برای شما گرفته. بترسید که فرمانده اصلی تمامی رخداد ها در باور ما مهدی منتقم است. دقیقا مولفه ای که شما خرافه می دانی یا باورش نداری اصلی ترین و برنده ترین تیغ و امید ما است.

  • آقای ابطحی عزیز، صحبت های شما بوی تفرقه می دهد.
    حاج قاسم نه مسلمان سکولار بود و نه مسلمان از جنس داعش و طالبان و وهابیت.
    حاج قاسم یک شیعه ایرانی بود.
    یک مسلمانی که دشمنان از او واهمه داشتند.