صحبت های بسیار مهم مهندس علی میزانی درباره اهمیت بسیار زیاد اقتصادی ارزهای دیجیتال برای کشور - تاریخ انتشار: تیرماه 1398


مهندس علی میزانی ،سرمایه گذار، مخترع، محقّق، آینده پژوه، کارشناس برتر ایرانی در حوزه ارزهای دیجیتال، عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای و عضو انجمن بلاکچین ایران می باشد.


تاریخ انتشار: تیرماه 1398

انتقاد منطقی و جدّی از سوء مدیریت در رابطه با ارزهای دیجیتال و قاچاقچی خواندن کارآفرینان در این زمینه.

اشتباه استراتژیک و سوء مدیریت در 6 ماه پیش، باعث شد که امروز سود 2.5 میلیارد دلاری رو از دست بدهیم.

اگر جلوی فعالیت قانونی در حوزه ارزهای دیجیتال رو بگیریم، 2.5 سال آینده، دچار اختلال شدید اقتصادی خواهیم شد.


+ 
4

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا دولت جدید به اقتصاد مقاومتی پشت می کند؟!
    ---
    یک سال و نیم آه وناله و حسرت روز افزون هشتاد در صد از جمعیت بی پناه و بی بضاعت ملت به جایی نرسید که هیچ ؛ بلکه اقتصاد دانان دولت جدید بجای ارائه ی راه حلهای اساسی با پیاده کردن رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه ی اقتصاد مقاومتی خود کفا برای خروج کشور از اسارت مکتب سرمایه داری غرب هیچ اقدامی نمی کنند .
    روز به روز وابستگی کشور ثروتمند ایران به دلار با داشتن ثروتهای کلان خدا داده ی طبیعی با اصرار این اقتصاد دانان بر سیاستها و برنامه های ناکارآمد خود بیشتر و بیشتر می شود و نا رضایتیهای عمومی در اثر این سیاستهای مشکل زا افزایش می یابند .
    هشتاد در صد بی پناه بی بضاعت از جمعیت ملت است که بی گناه قربانی این سیاستهای غرب گرا می شوند و حتی آثار این سیاستها می روند که حیثیت پاک مدیریت رهبر انقلاب را نیز ، با اصرار دولت جدید بر ادامه ی دامن زدن بیشر به نارضایتیهای عمومی ، با خود آلوده سازند!!!

  • چرا حرفه ی اطلاع رسانی مفید و سازنده در ایران دچار ابتذال شده است؟!
    ---
    پایگاه اطلاع رسانی شما با دمدمی مزاجی حذف و پخش بی دلیل انتقادهای سازنده در زمینه ی موضوعات حیاتی مردم ؛ هیچ آبرویی برای حرفه ی رسانه گردانی و برای مسئولانی که به شما مجوز راه اندازی این حرفه را داده اند باقی نگذاشته است!!!
    شما با این رویه ی ضد حرفه ای و ضد مردمی از دشمنان برانداز درونی و بیرونی دست کم ندارید!!!
    شما با انجام این کار که در تضاد آشکار با منافع ملت است حرمت حرفه خود را پایمال می کنید!!!
    شما با این رفتار ؛ وفا داری مسئولان نظام دینی به قانون و شرع و عرف انسانی و به منافع ملی را که در مقابل چنین تخلف فرهنگ ستیز سکوت می کنند زیر سئوال می برید!!!.
    سخن فوق یک حقیقت عینی محسوس در باره حرفه ی شما است که پیوسته از جانب شما بعنوان رسانه های همگانی مجاز کشور در تضاد با امانت داری حرفه ای تکرار می شود ؛ مگر اینکه برای این کار که فرهنگ ستیزی آشکار است دلیل و توجیه قانونی و شرعی و عرفی خرد پسند روشنی ارائه بنمایید .

  • مجوزهای بی جا که به رسانه های همگانی داده می شوند!!!
    ---
    اگر پایگاه اطلاع رسانی همگانی مجاز خبر فوری و پایگاه های مشابه از نقد حقیقت گرای سازنده ی دینی و اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و ... که برای رفع مشکلات دامن گیر ملت ارسال می شوند نفرت دارند پس نظام دینی و حکومت ج.ا.ا برای چه و برای تحقق چه اهدافی به این پایگاه ها مجوز رسانه گردانی داده اند؟؟؟!!!

  • رييس جمهور و وزرا با دلار گرایی چه بر سر کشور می آورند؟!
    ---
    رييس جمهور ايرا ن ثروتمند و وزرای او با دلار گرایی علم ستیز خود و با پشت کردن به اقتصاد خود کفای مقاومتی ؛ کشور را دانسته یا نداسته مطابق با خواست دشمنان بیگانه به سوی براندازی نظام و حاکم کردن هرج و مرج و نابود کردن همه دستاوردهای علمی با شتاب سوق می دهند!!!
    وفاداران دین و ملت و نظام با هیچ دلیلی حق ندارند به سکوت خود و به عدم اقدام قانونی و شرعی باز دارنده ی قاطع در مقابل این وضعیت تخریبی دشمن پسند ادامه دهند!!!
    فراخواندن رییس جمهور و وزرا برای استیضاح و پاسخ گویی نسبت به وضعیت فاجعه بار اقتصادی حاکم بر کشور ثروتمند ایران همزمان با تعدیل قانونی ساز وکارهای انتخابات ریاست جمهوری کشور و وزرا در مجلس شورا باید نخستین گام اصولی باز دارندگی باشد و این مسئله خطیر با نظر به وضعیت بحرانی حاکم بر جهان هرگز تعلل پذیر نیست .

  • مهمان 01/11/16 ساعت 11:34

    به پایگاه خبر فوری در باره موضوع:/ نگاهی به نامه امام علی (ع) به اشعث بن قیس/ یکشنبه 16/11/1401
    ---
    چرا مسئولان ما در ایران ما را برده ی دلار کرده و عزت خدا داده را از ما ستانده اند؟؟؟!!!
    ---
    حضرت علی (ع) به استاندار خود در آذربایجان می فرماید: «اگر زمامدار جامعه ، خود را امانتدار بداند؛ هیچ گاه در امانت تصرف مالکانه نمی کند»
    ما ملت ایران می گوییم : در حکومت دینی خود حتی بوی امانت داری را در بیشتر مسئولین حکومتی احساس نمی کنیم و بهمین علت فلاکت اوضاع اکثریت مطلق ما ، در کشوری که مالا مال از انواع بی شمار ثروتهای خدا داده است ؛ روز به روز فلاکت بار تر و فاجعه آفرین تر می شود .
    در کشور انقلاب اسلامی ما بجای حاکمیت عدالت الهی ، با پشت کردن مسئولان ما به اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور و با پیشه کردن اصول ضد بشر مکتب سرمایه داری غرب ؛ دلار آمریکا ما را اسیر و ذلیل قدرت پوشالی خود کرده است .
    این وضعیت ضد بشری ذلت آفرین ؛ عزت انسانی خدا داده اکثریت ما را بدست مسئولان ما از ما ستانده و اقلیت سرمایه دار زالو صفت بی رحم در کشور را با نهایت بی رحمی و پاسخگو نبودن بر ما چیره ساخته است .