عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام .خانم ابتکار لطف کنن از واردات خودرو همسرشون و مخالفت خودشون با نخبه های عرصه خودرو الکترونیک بگن ..
    نمیدونم چرا اسن شخص رو محاکمه نمیکنن بعد میان اظهار نظرم میکنن از ایشون .از معاهده پاریس و خسارتاشون به مملکت و ..و.و تشخیص ندادن بین دی اکسید کربن و مونوکسید کربن و خسارات ۵۰ میلیارد دلاری به کشور در همین مورد وقطعی برق و غیره که قابل محسبه نیست خیانت این شخص در مورد مردم …
    دیگه والا نمیدونم چیکار مونده که دستان کثیفش االوده نکرده باشه

  • مهم ترین بخش این مناظره از نظر من:
    "ابتکار: چطور شما که با سند ۲۰۳۰ مخالف بودید بخش آموزش را از همین سند قبول دارید و می خواهید اجرا کنید. برای ما بد بود و برای شما نه؟"
    "انسیه خزعلی: ما با حق تحفظ قبول کردیم."
    به نظرتون خیلی باحال نیست! فرق این دولت با دولت قبلی چیه؟ اگه حق تحفظ حسابه که روحانی هم میگفت FATF رو با حق تحفظ قبول کردیم!!!

  • خانم ابتکار میگن آزادی مگه شعار انقلاب نبود؟ منظورشون از آزادی بازگشت به کاباره ها است؟ اگر این طوریه که نیازی به انقلاب نبود. یعنی کسانی که انقلاب کردند بای این انقلاب کردند که روسپی گری صنعت بشه؟

  • دقیقه چهل متوقف شدم از روی احساساتی که نمی باید بحرکت در آید.
    بر خلاف میهمان اول خانم خزعلی در ده دقیقه خود کاملاً در چهار چوب موضوع مناظره صحبت کردند.
    بعد ، مجری سئولی از خانم ابتکار کرد و ایشان حرفهای نمایشی و شاید بی ارتباط مطرح کردند بعنوان نمونه حضور مرحومه دباغ در مسکو. این نشان می دهد که کوینده از دو مفهوم " کمی " و " کیفی " اطلاع ندارند و اگر دارند آگاهانه مغالطه می کند. آیا بانوان باید نصف آقایان نهار بخورند ؟ آیا در زمان ماه مبارک نان حلال بر روزه دار حرام نمی شود؟ پس تشخیص و در مورد بسط این امور در حد ایشان نیست.
    در دقیقه سی و سه عده ای سعی می کنند مردمی را که با اکثریت بسیار رای داده اند را پشیمان کنند. آیا این همانی نیست که شما با احمدی نژاد کردید و همین امروز با رئیسی می کنید؟
    در ادامه وظیفه مسئول گزارش بمردم است . ما امکان گزارش نداشتیم چون رادیو و تلویزیون در دست ما نبود! یک : رونامه های خودتان را داشتید. دو : شما در دوره معاونت ریاست جمهور حتی یکبار هم در تلویزن ظاهر نشدید ( که البته شاید صد بار ظاهر شدید ) اما هرگز تلاشی برای گزارش دادن نکردید و این طرز گفتگو و آن طرز عمل تنها از فرد خبیث مناسب است و نه مسئول این نظام مقدس.

  • شما خانم ابتکار درجه دکترا دارید : یعنی تصدیق رانندگی در مورد تخقیقات علمی . عکسهای این صد و بیست سال را در دنیا ببینید. ببینید از پوشش مورد قبول اسلام در همه غرب ذره ذره به جزیره لختی ها رسیده اند ، به فروش دخترانشان در بازار اینترنت ، به زیبائی ظاهر با تعاریف خودشان ...
    خانم این بنده حقیر خدای سبحان از خانواده ئی خدا نشناس به اسلام وارد شده و دروغ نمی گوید و سیا ( منی پولیت ) نمی کند ، و حتی یکبار صورتش را رنگ نکرده ... ضمناً دکترای هوا و فضا از دانشگاه دلف است.در دوره شما واردات لوا م آرایش در چه مرتبه ای بود؟
    در تصاویر تلویزیون جستجو کنید چند در صد دماغ و لب ... جراحی کرده و ناخن بلند دارند... آزادی شما این است ؟ آزادی در مصرف ؟ آزادی در افراط و تفریط؟ افراط در وقت تلف کردن در خیابان و تفریط در وفت نداشتن برای همسر برای فرزند برای عبادت برای مطالعه برای تفکر...

  • ای که پنجاه رفت و در خوابی
    خانم دکتر ابتکار از سرکار عالی خوشم نمی آمد اما با دیدن چهارده دقیقه اول این گزارش تصمیم گرفتم اعلام کنم که شما ترقی معکوس کرده اید . انسان های بیدار از اینگونه تنفر دارند و دوری می جویند.
    چند نمونه از ...
    - یاد شهدا و مادرانشان تا خود را بزرگ مطرح کنیم
    - بعنوان دکترا تعریف عملیاتی دیدگاه و سم پاشی از کجا از هم جدا می شوند
    - دقیقه هشت اشاره به فریبخوردگان ، بعضی فریب را می پسندند و با زیرکی اشتباه می گیرند شما چی
    - در دولتهای یازده و دوازده صدا جوانان را نشنیدیم چون صدا و سیما در دست دیگری بود
    - دقیقه ده "جوانان بیاید" مثل شما و زنگنه ...
    - دقیقه سیزده ارشاد راهش غلط است ، کدام دوره تربیتی را در همون هشت سال آخر برای ارشاد پیشنهاد دادید
    نتیجه : در همه این سالها بودید و فساد رشد کرد فقط روی نوع مالی آن متمرکز شوید.
    بقیه در پیام بعدی اما امیدوارم که زنده نباشم و اینهمه ریاکاری از هموطن نبینم

  • درراستای جهاتبین بجا بود.