وضعیت بسیار زننده پوشش زنان در مرکز خرید اُپال غرب تهران


برای این وضعیت اسفناک در مرکز خرید اپال غرب تهران ، لطفا دیسلایک دهید.


الان زمستونه و اینجوریه.
اگه این کلیپ ها بایکوت بشه ، انگار که اصلا همچین چیزی وجود نداره، همین روند ادامه پیدا میکنه و تابستون دیگه کار به جایی میرسه که اصن نمیشه کلیپ رو منتشر کرد، چون برچسب منتشرکننده فیلم مستهجن روی منتشرکننده خواهد خورد.

طبق بررسی تاریخ دو کلیپ یکی در 19 دی و دومی در 14 بهمن منتشر شده.
و همه در خواب.
چرا؟
چون هنگامی که مسئله ای پخش نشه، مسئولی از خواب پا نمیشه.
اونقدر از خواب پا نمیشه که یک خارجی باید بیاد کلیپ رو با تعجب منتشر کنه که اینجا ایرانه و خانوماش حجاب ندارند.
کلیپ اول:
https://wisgoon.com/pin/45173793/

کلیپ دوم:
https://dailyfootball.tv/153786/opal-hijab-bahman-1401/


+ 
102

- 
177

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • و... فراموش نکنیم در زمان پهلوی قشر کوچکی که غالباً هم وابسته به دربار بودند با وقاحت و پررویی و بیشتر در اماکن مشهور به نشو و نمایشان، ننگ فحشا را یدک کشی مبکردند...
    اما... ما بعد از ۴۴ سال فرصت! باید هنوووووززز دغدغه مند هتک حرمت آبرو و جان و عاقبت بخش قابل توجهی از بانوانمان بر اثر سوء انحطاط آنهم از طریق مسئله پوشش باشیم!!!
    و جالب آنکه در پی روند تخریبی ۴۴ ساله (با دوام راهبرد قیفی هاشمی بهرمانی- خاتمی)، امروز همگی جمیعاً مستدعی تقابل ضربتی هستند!!!! یعنی همان بلاهتی که ماجراساز مهسا امینی ها بشود؟!!!
    اجرای دین از سوی حاکمیت وعمل به شریعت از سوی مردم فقط درد دین نمیخواهد، درک دین میطلبد

  • جامعه رو با فاحشه خونه اشتباه گرفتن

  • ha_iwosh 01/12/8 ساعت 10:26

    سلام دلار چقدره الان؟ 60 تومن رسیده ؟

  • دوست عزیز. زمانی که این کلیپ رو منتشر نمودیم یعنی 15 بهمن، قیمت دلار دیجیتال که اغلب گرانتر از دلار کاغذی هست، تا آخرین ساعات 15 بهمن، 45 هزار تومان بوده است.
    پس لطفا دهن مبارک رو ببندید و حرف بی ربط نزنید.

    همچنین برای اونا که دلار بره بالا، وضعشون بهتر میشه. فکر کردید ما خریم و نمیبینیم که با رمزارزها چه کثافت کاری دارن تو شمال تهران انجام میدن؟

  • میثم 01/11/22 ساعت 20:35

    به این میگن قدرت شیطان

  • فساد از خواص شروع میشه و به عموم سرایت می کنه ... ولی معمولا اصلاح از عموم باسواد و خواهان حق و عامل به قوانین خدا شروع میشه و خواص مجبور به تغییر و اصلاح میشن ... دست خدا با جماعت است ... مثل اکثرا مسلمان نما ها ، مسلمان کاریکاتوری (سر بزرگ یا بدن کوچک یا برعکس) تک بعدی نباشیم ... احیا کننده ی قوانین خدا به خصوص واجبات فراموش شده ی امر به معروف و نهی از منکر و تولی و تبری به شیوه ی درست و خداپسندانه باشیم ... تا به اجبار خواص هم مجبور به اصلاح بشن انشالله...

  • .... 01/11/20 ساعت 15:28

    فساد از خواص شروع میشه و به عموم سرایت می کنه ... ولی معمولا اصلاح از عموم باسواد و خواهان حق و عامل به قوانین خدا شروع میشه و خواص مجبور به تغییر و اصلاح میشن ... دست خدا با جماعت است ... مثل اکثرا مسلمان نما ها ، مسلمان کاریکاتوری (سر بزرگ یا بدن کوچک یا برعکس) تک بعدی نباشیم ... احیا کننده ی قوانین خدا به خصوص واجبات فراموش شده ی امر به معروف و نهی از منکر و تولی و تبری به شیوه ی درست و خداپسندانه باشیم ... تا به اجبار خواص هم مجبور به اصلاح بشن انشالله...

  • دل 01/11/18 ساعت 17:08

    آقای رئیسی دست مریزاد خوب رو سفید مون کردی دولت انقلابی و مجلس انقلابی کجایند خوابند یا خودشون زدندبه خواب خون شهدا دامنگیرتون میشه پناه می‌بریم به خدا

  • الآن اینو نگیدا و گرنه دوستان در این سایت شما رو به خوارج بودن متهم میکنن!!!

  • ناظر 01/11/18 ساعت 16:42

    فایده انتقاد کردن چیست وقتی همه مسخ شده اند و ساکت در برابر بیشرمی ها و بی ناموسی ها . اینکه شخصی دارد یک تنه جامعه را به فساد می‌کشد و به طرق مختلف از بدحجابی دفاع می‌کند و تمام مملکت در اختیارش است و هیچکس نمی‌تواند بر خلاف او کاری انجام دهد نتیجه اش می‌شود این و بدتر از این هم خواهد شد . عجیب است که سرنگونی شاه بدلیل فساد اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی بود یعنی همین گزینه هایی که الان به شدت در حال رواج دادن است . واقعا دنبال چه هستند که اینگونه انتحاری به دنبال نابودی اسلام هستند.

  • دقیقا به خاطر همین صحبت های شما بود که امام خمینی بند میم رو تو وصیتنامه خودش گذاشت. خوشحالم هنوز چند نفر توی این سایت وجدان و غیرت دارن.

  • هر لحظه به شکلی بت عیار در آمد
    دِل بُرد و نَهان شد
    هر دَم به لباس دگر آن یار بر آمد
    گَه پیر و جوان شد (مثنوی مولوی صوفی)
    اینها تجلیّات و ظهورات خودِ خدا هستند؛ خودِ خدا به این شکلها درآمده و دِلبری میکند شما مریضی که از زیبایی های خدا دلگیر میشوی؛ اگر انسان سالمی باشی باید ببینی و از زیبایی های حق لذّت ببری که اینطور شده و خودنمایی میکند
    با تو گویم سرّ اسرار نهان ... ای برادر نقش را نقّاش دان(عطار نیشابوری صوفی)
    اصلا خود خمینی کبیر و عارف بزرگ علامه سیدمحمدحسین طهرانی هم عقیده شان این بوده که ما خدائیم و خدا شده ما
    بفرما ببین خمینی کبیر چه فرموده:
    اصلًا به حسب واقع، غیر حق تعالی چیزی نیست، هر چه هست، اوست.
    جلوه هم جلوه اوست. نمی توانیم یک مثال منطبق پیدا بکنیم، «ظلّ» و «ذی ظلّ» ناقص است. شاید نزدیکتر از همه مثالها، موج دریا باشد، موج نسبت به دریا. موج از دریا خارج نیست. موجِ دریاست؛ نه دریا، موج دریا. این موجهایی که حاصل می شود، دریاست که متموّج می شود؛ اما وقتی ما به حسب ادراکمان تصور بکنیم کانَّه به نظر ما می آید که دریا و موج [دو چیزند، در حالی که ] موج یک معنای عارضی است برای آن. واقع مطلب [این است که ] غیر دریا چیزی نیست، موج دریا همان دریاست، عالَم یک موجی است.
    (کتاب تفسیر سوره حمد ص 157)
    و ببین علامه سیدمحمدحسین طهرانی چه فرموده:
    حق سبحانه و تعالی، خالق است در مرتبه اعلی و مخلوق است در مرتبه دانی، مامور است در مقام پائین، راحم است در افق مبین،مرحوم است در اسفل السافلین!
    (الله شناسی ج 3 ص 222)
    حضرت آقا، مقام معظم رهبری هم که بنابر گفته ی خودشان عقیده دارد مثنوی مولوی صوفی اصل الاصل الاصول دین است و معتقد به اعتقادات خمینی کبیر و تمجید کننده کتب علامه سیدمحمدحسین طهرانی هستند
    حتّی علامه ذوالفنون حسن حسنزاده آملی هم معتقد بوده است که غیر از خدا چیزی نیست و در الهی نامه اش نوشته که خدا مثل دریاست و ما امواجش که در واقع موج همان دریاست که اینطور شده
    (الهی،موج از دریا خیزد و با وی آمیزد و در وی گریزد و از وی ناگزیر است؛(انا لله و انا الیه راجعون).
    الهی،شکرت که دیده جهان بین ندارم(هو الاول والاخر والظاهر والباطن)

    و نوشته:
    "اما نسبت به مشركان كه غير خداوند از موجودات را پرستش مى‏ كنند. پس منتقم از آنها انتقام مى‏ گيرد، زيرا كه آنان حق را محصور كرده‏ اند در آن چه كه او را پرستش كردند و اله مطلق را مقيد قرار دادند. اما از آن جهت كه معبودشان عين وجود حق است كه در اين صورت ظاهر شده است، پس پرستش نمى‏ كنند مگر خدا را «فرضي الله عنهم من هذا الوجه»[یعنی خدا از این جهت از آنها راضی است] پس عذابشان در حق ايشان عذب[یعنی گوارا] مى ‏گردد.!!!"
    (ممد الهمم: حسن زاده آملی ص 213)

    پس شما چه حق داری که با خدا و ظهورات و دلبری های خود خدا مخالفت کنی؛ آدم سالمی باشی باید حالش را ببری از این همه زیبایی های خدای موجی..

    امّا اگر از منظر اسلام و خداشناسی که چهارده معصوم علیهم السلام بیان فرمودند که مخلوقات کاملاً فرق دارند با خدا و خدا نشده مخلوق و به شکل اشیاء در نیامده؛ بله حق داری مخالفت کنی و این ها را مخلوقات گنهکار یا غافل بدانی که نباید خودشان را در معرض چشم چرانی قرار بدهند

  • chess 01/11/22 ساعت 12:39

    شما دچار سردرگمی و حیرانی شدین، نمیدانید که همان خدا که ازش صحبت می کنید واحد است (قل هو الله احد) آن شیطان است که در اشکال مختلف و در جلوه های ختلف در می آید تا که با زیبایی های خود فردی را چون شما به گناه بیندازد و از خدا دور کند، در قرآن داریم شیطان خود را به شکل مار زیبایی در آورد و آدم و هوا را از مکانی ما بین آسمان و زمین محروک کرد و آنها را در زمین ساکن کرد؛ شیطان می تواند خود را به زیبایی های مختلف درآورد و آدمی را تا به قعر جهنم برد،اگر اینها خود خدا هستند باید هر کس ادعای خدایی کند و این خلاف سخن خدا است (قل هو الله احد) مگر میان من و شما و آنها چه فرقی است که خدا درون آنها باشد و به شکل آنها درآمده باشد اگر این طور است من هم استغفرالله می توانم بگویم درونم خدایست و خدایم. پیتمبر به پیامبری خود نمیگفت خدایم بلکه میگفت فرستاده خدایم، بلی هر نقشی را نقاشی آفریده و بدون شک ما را هم خدایی آفریده اما سرنوشت ما دست خودمان است. شما از فرموده های دیگران اشتباه نقل می کنید و نسنجیده تفسیر می کنید همین امر شما هم گناه است امام می گوید که هر چه در دنیا می بینی همه از خداست همه را خدا آفریده

  • به دروغ و کذب
    خدا لعنتت کنه صوفی کافر که این طور راحت به امام خمینی تهمت میزنی. امام خمینی عارف و فیلسوف بود ولی هرگز به کفریات شما صوفی ها آلوده نشد.
    تمام نوشتت جز کفریات چیزی نیست.
    به نظر شما کفار صوفی چرا حضرت یوسف از زلیخا فرار کرد مگه طبق گفته شما خود زلیخا هم تجلی خود خدا نبود!!
    چرا نعوذ بالله خود حضرت زهرا حتی از نابینا هم رو میگرفت و اجازه نمیداد اون نابینا و سایر مردم تجلی خدا رو درک کنن!!!!!
    تازه من دارم با حرفای کفرآمیز شما به این نتیجه میرسم که هاشمی رفسنجانی لعنت الله علیه هم صوفی بوده که میگفت "زنان زیبا رو، مناظر خوب!!!"

  • سلام داداش جان ول کن جواب این کم خردارو نده اصلا. این دو تا کلمه بزرگتر از مغزش و فهمش شنیده قاطی کرده
    بطور کلی هر کسی قوه ی تبدیل شدن به بالاترین درجاتو داره ولی اینکه بتونه به بالفعل تبدیل بکنه یه بحث دیگست مثل ائمه اطهار بزرگترین آیات الهی اند از اون طرف افرادی هم هستند که قرآن لفظ( بل هم اضل) رو براشون به کار برده.
    اینو هممون قبول داریم که همه ی ما آفریدگان خداوند هستیم از اون سنگ و چوب و جن و فرشته و انس و آتئیست و شیطان پرست و مسلمان و شیعه دوازده امامی همه آفریده خدائیم ولی اینکه هممون این لطف خدا رو (منظورم آفرینش همه ی ماست) بتونیم جبران کنیم یه بحث دیگه میشه یکی با خشنود وارد سرای آخرت میشه یکی با حسرت (یا لیتنی ان کنت ترابا) پس دلیل این دو جمله و اتفاق چیست این آیه از قرانست که میفرماید
    {وَمَا خَلَقۡتُ ٱلۡجِنَّ وَٱلۡإِنسَ إِلَّا لِيَعۡبُدُونِ} آیه56سوره ی ذاریات
    ترجمه فيض‌الاسلام سید علی‌نقی فیض‌الاسلام اصفهانی ، جلد 3 ، صفحه 1033
    و (چون يكى از منافع و سودهاى پند و اندرز و كوشش داشتن در عبادت و بندگى است مى فرمايد:) جن و انس را نيافريدم مگر براى اينكه (از روى اختيار خودشان) مرا عبادت كنند و بپرستند (و برخى الا ليعبدون را به الا ليعرفون «مگر براى اينكه مرا بشناسند» تفسير كرده اند، و گفته اند: چون عبادت و بندگى لازم معرفت و شناسايى است ازاين رو ليعبدون فرموده)

    پس فرق در اینجاست عبادت از خدا جز از اطاعت کردن دستورات خداوند است. خداوند آیات مربوط به حجاب را کامل تشریح کرده پس اگر کسی رعایت کرد کارش درست است(اگر از روی ریا و ...نباشه) اگر رعایت نکرد(اگر از روی نادانی و ...باشه یه بحث دیگست ولی اگه دانسته به مخالفت برخاست اون شخص شیاد و شیطان صفت است)
    و حرفهای این شخصی که این پیامو داده اگه از روی نادانی و گیر افتادن دست شیادان باشه یه بحثه ولی اگه از روی قصد و غرض و دانسته به مخالفت برخاسته یک شیاد تمام عیار است.

  • الحمدللّه که من صوفی نیستم و معتقدم به هر آنچه چهارده معصوم علیهم السلام در بیان خداشناسی از قرآن بیان کردند؛
    در بیانات آنها خدا غیر از مخلوق است و مخلوق، خدا نیست. و تجلی خدا به معنای در آمدن ذات او به شکل اشیاء نیست؛ تجلی خدا همانطور که امیرالمومنین علی علیه السلام طبق قرآن فرمودند: الحمدللّه المتجلّی لخلقه بخلقه: ستایش خدای را که تجلّی کرد برای خلقش بوسیله خلقش؛ (یعنی مخلوق را می بری پی به وجود خالق آن و علم و قدرت و حکمت و دقت و هنرمندی او در ایجاد و ساختن مخلوق می بری)
    تو اینقدر بی دقتی که نمی فهمی من دارم طعنه میزنم به اعتقادات صوفیانه که در ایران اسلامی شیعی! ما به طور گسترده ترویج میشود
    ادعا کردی من به خمینی کبیر تهمت زدم!
    بگو ببینم اینکه خدا مثل دریاست و عالَم موجش؛ و موج هم در واقع همان دریاست؛ غیر از اینه که همه چیز خداست و خدا به شکل اشیاء در آمده؟؟

  • مهمان 01/11/18 ساعت 08:34

    دی ان ای این افراد از زن و مرد شبیه دی ان ای برگزار کنندگان جشنواره هنر شیراز سال‌های آخر پهلوی است. بالاخره باید زمانی بیرون بزند. دنیای غرب پول‌شویی را ممنوع کرد وسفت و سخت پیگیرش است ولی پول‌های حرام چه وضعیتی در کشور ایران ایجاد کرده است؟

  • مانیا 01/11/17 ساعت 18:06

    خیلی خرابه اوضاع

  • مهمان 01/11/18 ساعت 06:39

    اینا همین الان پورن استار هستند . نیاز فردا نیست .
    من میدونم شب جمعه ها کجان ‌ . از راننده تاکسی بپرسید .

  • مخاطب 01/11/16 ساعت 16:24

    بی حجاب بی عفت بی حیایی امروز
    پورن استار فرداست

  • هنوز هم کسی هست که معتقد باشه باید جذب حداکثری کرد و باید و توجیه کرد و اینا یه سری جوون ناآگاهن؟ یا بالاخره قراره به حرف ما خرمذهبی ها عمل بشه و با زور برخورد بشه. یادتون نره که وضعیت فرهنگی افغانستان افتضاح بود و باعث شد تمام مذهبی ها برن طرف طالبان. حالا باید تو ایران هم رسما طالبان تشکیل بشه و این جمهوری ضداسلامی رو سرنگون کنه تا بشه شریعت رو اجرا کرد؟

  • کسی که دستور جذب حداکثری داد ، اما و اگر هایش را هم گوش زد کرد.
    جنابعالی که خود مذهبی هستی را نمیشود روشن کرد / بیدار کرد / تبیین کرد / متوجه کرد/ هوشیار کرد / آگاه کرد / ... ! و این واضح است که نک حمله شما ، متوجه حمله به همه ماست.

  • به سفیر ترکستان:
    به قول شما اما و اگرهای جذب حداکثری گوش زد شده، پس چرا بازهم شما قرار نیست به شیوه جذب حداکثری که افرادی مانند ضرغامی و آقامیری برای جذب طرفداران نخاله به راه انداختن حمله کنید؟
    دقیقا هم نوک حمله من تمام شماهایین که دیگه حمایت از شخص براتون از حمایت از اسلام و شریعت مهم تر شده و یادتون رفته که حفظ اسلام و شریعت اونقدر مهم هست که حتی امام حسین براش سر که هیچ، خونوادش رو هم فدا کنه!!!

  • جناب عالی که اسلام شناس و عاشورا شناس و قرآن شناس هستید متوجه باشید که بر خلاف نص صریح قرآن کریم خدای نکرده چیزی نگفته باشید که اگر چنین باشد جوابگو هستید.
    بنده تهرانیم و هیچ ارتباطی با ترکستان نداشته و هیچ مسئولیت دولتی هم ندارم.

  • به نویسنده آیه قرآن:
    اولا سعی کن با یه اسم بنویسی که فقط با یه اسم خطابت کنم.
    در ثانی شما قبلا نوشته بودید "این ره که تو میروی" (که در ادامش میاد به ترکستان است). من فقط گمان کردم شما که انقدر از ترمستان اطلاعات دارین لابد باید سفیرش باشید!!! (خب معلومه همه میدونن کشور ترکستانی اصلا وجود نداره که شما بخواین سفیرش باشین!!)
    و من در حد خودم اونقدری از اسلام و قرآن و عاشورا سر در میارم که تو کار خودم وانمونم. البته این مهم نیست چون خیلی از افرادی که ادعای اسلام شناسی و مرجعیت داشتن برای به دست آوردن دنیا اسلام رو زیر پا گذاشتن و شدن همون مثل "مَثَلُ الَّذِينَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِلُوهَا كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا".
    یه موردش آیت الله شریعتمداری بود که توسط امام خمینی سرکوب شد. و انصافا اگه هر کس دیگه ای جز امام خمینی سرکار بود نمیتونست فتنه کسی که ظاهرا مرجع بود رو در هم بشکنه.

  • با عر ض سلام
    عزیزم با شما که کشمکش ندارم مطلبی تقدیم شد یا سند بخواهید یا موافقت کنید یا سند مخالفت ارائه دهید. بعنوان نمونه :
    " در ثانی شما قبلا نوشته بودید "این ره که تو میروی" (که در ادامش میاد به ترکستان است). من فقط گمان کردم شما که انقدر از ترمستان اطلاعات دارین لابد باید سفیرش باشید!!! (خب معلومه همه میدونن کشور ترکستانی اصلا وجود نداره که شما بخواین سفیرش باشین!!) ".
    قضاوت را بخود شما واگذار می کنم ، آیا الله وکیلی " گمان " کردید یا مجادله؟ احتمالاً می دانید که این شعر عصاره بعضی تفکرات و رهروان است و منظور شاعر چیست.
    در مورد نام متناسب با محتوا و در جهت جلب توجه نامها انتخاب می شود و سعی می شود عصاره نظری باشد که تحت آن تقدیم می شود. مثلاً هر مسلمانی چه فاعل به اعمال باشد یا غیر آن می داند که عیبجوئی و بد گوئی نداریم. بد گوئی هم می تواند چنین باشد که حتی حرف حسابی را در قالب غیر قابل قبول در اسلام گفتن.
    ملتمس دعای خیر آن برادر

  • حمله یعنی چی؟
    وظیفه در این مرحله امر به معروف و نهی از منکر است. اولویت امروز تخریب زمان شاخ ان شاخی نیست. امروز تنها تذکر. فَذَكِّرْ إِنَّمَا أَنتَ مُذَكِّرٌ
    ان شاءالله در صورتی که منطق را پذیرفتی اطلاع رسانی هم بکنی.

  • به اولویتها
    این حرف "فقط" تذکر برای وقتیه که حکومت اسلامی سر کار نباشه و در مرحله دعوت باشیم. پس طبق گفته شما ، قبول دارین که دیگه این حکومت اسلامی نیست، درسته؟
    در ضمن حرفای افرادی دست اندازی مثل شما باعث ولنگاری امروز شده. افرادی مقل شما که خلخالی و کمیته ای انقلاب اسلامی رو ترور کردید و از بین بردید.

  • مبارزه ِ ریشه ای با طراح کلان شهر است که با تزئین کلان شهر ، روستائی مولد را مدثوش زرق و برق شهر کرده و با سحر به شهر می کشاندش و تبدیل به مصرف کننده و زباله سازش می کند.
    مسیر دیگر " جهاد تبیین " است تا فریب رنگ و لاب نخورند و حتی در سختی بمانند و تولید کنند.

  • چقدر شبیه دشمنمون شدیم!
    از ساخت این " مرکز خرید " ( چنان که در بالا دیدید مرکز فروش ! ) و شهرداری سازنده و امضاء کننده آن بگیر تا تولید این لباسها و ارائه غذا ( مجدداً از واردات ضد قرهنگی چون که بصورت سگ دندان می زنند ... ) الخ.
    حیف ما مردم و آن فرهنگ صیقل خورده در تاریخ ما که شبیه دزدان دریائی و کسانی باشیم که تا صد سال پیش مستراح نداشتند و ... را از پنجره به خیابان می ریختند و برای مبارزه با بوی بد جعبه های کوچک با عنصری خوش بو در آن داشتند که هنوز در عتیقه فروشی های غرب می توان خرید.

  • چه خوب گفتی

  • سلام
    یکم تصویر رو مات کنید بی زحمت

  • سلام آقا محسن.
    متاسفانه من ندارم برنامه اش رو.