جنایت نامرئی قسمت پنجم: جنگ جهانی چهارم


افشاگری گسترده پیرامون ویروس کرونا/ آیا این بیماری سلاحی برای برپایی نظم نوین جهانی و جنگ جهانی چهارم است؟

نگاهی به تاریخ سوء استفاده بشر از بیماری‌ها برای پیروز شدن در جنگ‌ها


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دوستان ، برادران و خواهران سلام علیکم
    چهارمین مورد از برنامه انگل ها در جنگ جهانی اول (حدود دقیقه هیچده ) تفرقه بود و بعنوان نمونه عثمانی به چندین و چند تقسیم شد و هنوز برای تقسیمات بیشتر تلاش می کنند.
    ای عزیزان مومن (که در نهاد مومن باید زیرکی باشد) " بیاموزند " و تفرقه نکنید. بپذیریم که همه ما تا حدودی و در شرایطی حق داریم و نه همیشه و نه در هر زمینه ای. عبر ت بگیریم و خانه خود را بدست خود با تفرقه ویران نکنیم.
    لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ ۖ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ ۚ
    پ.ن .عزیزی که نظام را غیر مقدس میداند هم بداند که در مدینه فاصله هم ناخالصی بود و هر زمانی که در کل دنیا سیصد و سیزده انسان یافت شود معبود شما می اید. پس ناشکری نکنید و تلاش در راه بهبود ، نه با نق زدن و روحیه منفی دادن همین نعمت را هم که در بین مسلمانهای واقعی موجود دنیا غبطه اش را می خورند کفران کنید.

  • مهم ترین نکته ای که این نظام رو غیر مقدس میکنه، پذیرفتن اصل کفر آمیزی به اسم دموکراسیه. "وَإِنْ تُطِعْ أَكْثَرَ مَنْ فِي الْأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ ۚ إِنْ يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا يَخْرُصُونَ" (و اگر پیروی از اکثر مردم روی زمین کنی تو را از راه خدا گمراه خواهند کرد، که اینان جز از پی گمان (و هوا و هوس) نمی‌روند و جز اندیشه باطل و دروغ چیزی در دست ندارند.) سوره انعام آیه 116

  • آقا محسن اون ویدیوی من چون خیلی کامنتاش زیاد شد جوابتون رو اینجا میدم.
    اولا "دومی به نظرم کل نظام رو داشتید میبردید زیر سوال تایید نکردم و بعدا دوباره تاییدش کردم" برفرض هم تایید کرده باشید من دیگه اصلا یادم نیست کدوم ویدیو بود فقط میدونم نظرم باید همون موقع منتشر میشد تا جواب مزرخفات طرف مقابل رو داده باشم که الحمدلله به برکت کار شما کلا اون قضیه تو حاشیه رفت.
    ثانیا مگه شما فیلترشکن دارید و توی تلگرام صهیونیستی فعالید؟ من به شخصه فیلترشکن برای ورود به این رسانه شیطانی ندارم. ولی واقعا چرا باید مسئول سایتی که اسمش "روشنگریه" باید توی اون خراب شده باشه و تازه بقیه رو هم ارجاع بده به اونجا؟ نکنه شما هم مثل برعندازا میترسین با ورود به ایتا توسط سپاه کنترل بشین؟
    ثالثا به نظر شما زیر سوال بردن اسلام و پیغمبر و اماما از توهین به این نظام غیر مقدس جمهوری بالاتره؟ به چه حقی کامنت کسایی که دارن به دین شبهه وارد میکنن رو تو این سایت میگذارین؟ تازه اونم بدون جواب. من حرفای شما رو وقتی کمی باور میکنم که ببینم زیر همون ویدیویی که آدرسش رو دادم (https://www.roshangari.ir/video/59422) دیگه شبهه ای وجود نداره یا درست خودت بهش جواب دادی. والسلام. من که وقتم رو از سر راه نیاوردم که بخوام جواب شبهات صد تا یه غاز این بی دینا رو بدم

  • سلام
    کسی نخواست شما جواب بدید
    از کجای حرفای من اینو برداشت کردید؟

    شما سوال پرسیدید منم جواب اون سوال رو دادم

  • جواب نمیدادم که یه یه عده فکر میکردن شما دارین راست میگین!!! حالا بهتره جواب حرفایی که زیر این ویدیو زدم رو بدین

  • هنوزم کسی که کمی فکر کنه میفهمه کی راست میگه کی انحرافی حرف میزنه

    این حجم از کینه شما به این دولت رو متوجه نمیشم (این حرف رو کسی شاید متوجه نشه، چون ویدیوهای شما رو بدون ویرایش کپشن و تیتر نمیبینه)

    بله دولت اشتباهات فراوانی داره و باید درست بشه، اما بی انصافیه 10 تا بدی رو ببینید و 100 تا خوبی رو نه

    مطلب اینکه همه آزاد هستن که نظر بزارن اما تا جایی که خطوط قرمز سایت ما رو رد نکنن

    هر جا هم که بهم ثابت بشه خطوط قرمز زیادی زیر پا گذاشته شده، مقابله میکنم حالا چه کاربر ثابت سایتمون باشه چه کاربر مهمان
    در صورتی که خطوط قرمز رد نشود هرکسی آزاد هست نظرات شخصی خود را بگوید
    یا از مطالب و جواب های دیگران قانع میشود یا مشکلش معلوم میشود و ما با کلیپ دیگری جوابش رو میدهیم که قانع بشود، شد که شد نشد هم همینطور آزادانه باز نظر میگذارد

    فکر کنم جواب سوالاتتون مشخص شد

  • دقیقا با شما موافقم . کسی که فکر کنه و حروم نخورده باشه میفهمه کی داره راست میگه ولی دقیقا مشکل اینه که دیگه یا کسی فکر نمی کنه (و طبق فرموده علیجناب فیروز آبادی عمل میکنه که گفت :بسیج یعنی بحث هیچ) و یا این که دیگه حلال خوری باقی نمونده (که این اتفاق به برکت سیستم بانکداری ربوی، و توزیع ژلاتین حرام و کشتار غیر شرعی مرغ ها و مصرف اینها توسط مردم رخ داده)
    دوباره تکرار میکنم باید این دولت دیگه چیکار کنه به قلابی بودنش پی ببرین؟
    من مثل شما نیستم که بخوام مثل شترمرغ سرم رو زیر زمین کنم و بگم ان شاء الله گربس!!!!
    من انقدر که با این دولت مشکل دارم با دولت روحانی کافر مشکل نداشتم. چون میدونستم دشمنه و از دشمن غیر دشمنی نمیشه انتظار داشت. و نکته دقیقا اینجا این بود که حسن فریدون بای رای انقلابی ها و مذهبی ها سر کار نیومد. ولی دولت ابراهیم رییسی با رای انقلابی ها (البته اونایی که حاضر نبودن به مغزشون قشار بیارن و ببینن ایشون چه چیزایی داره تو مناظرات میگه) سرکار اومد و بعد دورشون زد!!!
    من قبلا میگفتم روحانی صفر بود و رییسی و پنج و در نتیجه هردو مشروط!! ولی الآن میگم روحانی صفر بود و رییسی منفی پنج.
    میدونی چی بی انصافیه؟ بی انصافی اینه که یه دانشجو بی سواد رو پاس کنی و یه دانشجوی باسواد رو هم پاس کنی. بی انصافی اینه که به مردم نگی چطوری دور خوردن.
    بگذار الآن یه کمی از وزرا بگم: (البته قبلش یادآوری میکنم که دولت رییسی بحمدالله همون ساختار دولت قبلی رو دادره و تقریبا تو هیچ وزارتخون ای تغییر خاصی صورت نگرفته):
    عزت الله ضرغامی(وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ): برگزاری رقاصی به اسم جشن های آیینی ، بی حیایی و بی عفتی، صاحب نظریه هرکی تحریکه میشه نگاه نکنه!!
    محمدمهدی اسماعیلی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی): ول کردن کلیه امور فرهنگی، برخورد نکردن با خانه سینما و کشف حجاب هرزگان سینمایی، شکایت از رائفی پور به خاطر انتقاد از هنرگندان موسیقی!
    محمدعلی زلفی‌گل (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری): به زور باز نگه داشتن دانشگاه ها به خصوص دانشگاه شریف برای ادامه اغتشاشات، افزایش فشار مضاعف بر اساتید قراردادی برای ناراضی کردن آنها (طبق قاون جدید استاد قراردادی باید امتیاز معادل یک دانشیار را کسب کند تا رسمی بشود!!!)، برخورد نکردن با اساتید حامی اغتشاشات (فقط در دانشگاه صنعتی اصفهان 50 استاد با وقاحت از اغتشاشات حمایت کامل کردن و هیچ کس بهشون نگفت بالا چشمتون ابرو!!!)، عدم برخورد با دانشجویان هتاک و ورود شخص وزیر برای آزادی داشنحویان بی چاک و دهن شریف. رسمی کردن سریع اساتید حامی اغتشاشات و زیر ریل گذاشتن اساتید انقلابی.
    یوسف نوری (وزارت آموزش و پرورش): ادامه رهاسازی دانش آموزان در بستر فضای مجازی و اجرای مخفیانه سند 2030 (طبق اعتراف انسیه خزعلی)
    عیسی زارع‌پور (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات): ادامه تداوم راه دولت قبل در ول کردن فضای مجازی، اختیار دادن بی حد و حصر به روبیکا (که دیگه رسما به مرکز فحشا تبدیل شده) برخورد نکردن سایت های آپارات و فیلیمو به خاطر فعالیت های غیرقانونی (آپارات: حمایت مستقیم از اغتشاشات و جلوگیری از انتشار ویدیوهای جریانن انقلابی، فیلیمو: حمایت از اغتشاشات، توزیع سریال ها بدون مجوز ساترا و در جدیدترین مورد عادی کردن رابطه با محارم)، ممانعت نکردن از قعالیت دیجی کالا (حایت از اغتشاشات و به راه انداختن کمپین کشف حجاب توسط کارکنانش)
    سید اسماعیل خطیب (وزارت اطلاعات): حامی موسوی و جنبش لجن در سال 88. وضعیت ضد امنیتی در این کمتر از دو سال اخیر. (ورود تروریست ها و شناسایی نکردن عوامل اغتشاشات، بیشتر کارها را اطلاعات سپاه انجام داد)
    بهرام عین‌اللهی (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی): سخت کوش مضاعف در حمله و نابودی طب سنتی و اسلامی، ادامه و تشدید سیاست غلط واکسن زنی.
    سید حمید سجادی (وزارت ورزش و جوانان): راه دادن انسیه ها به ورزشگاه درحالی که حکم مراجع تغییر نکرده است، فساد مالی افتضاح و فاجعه تاج و کیروش، حمایت از رجاله های ورزشی که از اغتشاشات حمایت و کشف حجاب کردن، دیدار و دلجویی با هرزه کوهنوردی که آخرش هم چهارم شد.
    سید احسان خاندوزی (وزارت امور اقتصادی و دارایی): نداشتن سیاست اقتصادی معین (الیته این تقصیر کل تیم اقتصادی دولت ابراهیم رییسیه)، نابود شدن اموال مردم در بورس، جولان دادن و کمک به بانک ها برای افزایش نرح بهره.
    حسین امیرعبداللهیان (وزارت امور خارجه): ادامه سیاست دولت روحانی برای احیای برجامی و حتی بدتر از آن (طبق گفته نبویان در سال گذشته امیرعبداللهیان با وقاحت تمام گفته بود که برجام نهاست خواسته آنهاست و احتمالا اگر توافقی بشود، بدتر از برجامه)، داشتن سیاست منفعل و به خیال خودشان تنش زدایی که باعث هارتر شدن ر/زیم صهیونیستی آذربایجان شده است. (به عنوان مثال محکوم نکردن حادثه تروریستی شاهچراغ که توسط اتباع آذربایجان اتفاق افتاد و التماس برای بخشش به خاطر حمله تروریستی یک آذربایجانی به سفارت نحش آن رژیم)
    وزارت راه و شهرسازی : غیر ممکن بودن تحقق وعده رییسی که در انتخابات گفته بود سالی 1 میلیون مسکن ساخته خواهد شد، منصوب کردن رستم قاسمی که تخصصش در وزارت نفت بود به عنوان رییس این وزارت (که باز هم آن مرحوم در حد تلاشش خوب کار کرد)، پذیرفته نشدن استعقای رستم قاسمی تا آخرین لحظه (اگر استعفا زودتر قبول میشد شاید امکان نجات آن مرحوم بود)، انتصاب بذرپاش، بدون سابقه خوب مدیریتی به عنوان جانشین رستم قاسمی
    ....
    خب اینها یه گوشه از اتفاقات توی دولت ابراهیم رییسی بود که هنوز عمرش به 2 سال هم نرسیده!!
    حالا اگه بازم میخواین سرتون رو بکنین تو برف!!!
    (راستی جناب این سوال رو هم جواب ندادی که چرا باید راه ارتباط اصلی با شما تلگرام صهیونیستی باشه که فیلتره و چرا اصلا شما دارین از فیلترشکن استفاده میکنین؟)
    حالا این کامنت رو منتشر میکنی یا از خطوط قرمز فرضی شما توش عبور شده؟ شما مدام میگی چرا من انقدر از این دولت متنفرم و من دلایلم رو واضح گفتم. پس حداقل مرد باش و این کامنت رو منتشر کن تا بققیه فکر نکنن من از رو شکم سیری دارم داد میزنم!!
    البته من دیگه زیاد چشمم آب نمیخوره چون خطوط قرمز شما مثل رجل سیاسی بودن توی شورای نگهبان مرز مشخصی نداره و هر لحظه ممکنه تغییر کنه. در ضمن این وظیفه شماست که کامنت هایی که دارن شبهه به دین وارد میکنن رو ببندی و یا اینکه جوابشون رو بدی و گرنه اگه مثلا کسی بره زیر همون ویدوی کامنتا رو بخونه و از اسلام زدعه بشه مقصرش شخص شما هستی. حالا این که چقدر از حق الناس و روز قیمات بترسی با خودته!!

  • عزیزم قبول کن که نظر شما جای بحث دارد. ربوی بود در این سالهای انقلاب هرگز صفر نشده حمله شما بجاست اما اینکه این دولت را با اینهمه مشکلات " تخریب " کنید بجرم ارث ی که نصیبش شده بسیار بی انصافی بزرگی است.
    در مورد کشتار غیر شرعی مرغ شما را به نظر جدید تحت عنوان خود فروشی ، با محتوای ریشه یابی رجعت می دهم.
    اجازه نده که نفر ت یا دشمنی جلوی دید شما را بگیرد یا آنرا محدود کند یا برنگ خاصی درآورد. قبلاً هم عرض کردم اسلام شناس اولویت شناس هم باید باشد. اولویت امروز اتحاد است.یاران آن حضرت در صدر اسلام هم با هم متفاوت و گاهی مخالف و هیچکدام معصوم نبودند. آیا معجزه آن حضرت حس خلق نبود؟ تعداد رکعت و یا مقرارات روزه در قرآن نیست اما حسن خلق هست ، پس اولویت شناس باشیم.

  • اتحاد با مشرکان و کافران هیچ معنی نداره. در صدر اسلام حتی معاویه هم ادای مسلمونا رو در میاورد ولی الآن با وقاحت تمام دارن وزرا بی دینی رو رواج میدن.
    این همه هم گندکاری دولت رو به تفکیک وزارتخونه (البته به صورت گلچین شده) نوشتم ندیدی؟ در مورد اونا نظری نداری؟