از فیلم تا حقیقت


آنچه سلبریتی‌ها بازی میکنند خیلی‌ها از نزدیک با آن وقایع زندگی کردند!


+ 
26

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • غافل از دنیا، بازی کنید بازیگران؛ هر چند که دنیا از شما غفلت نکرده و شما را بازی می دهد.
    شهاب بی ریای آب و اکسیژن، این جوانی پاک و بی آلایش کجا رفت؟ بد نیست هر چند وقت یک بار گذشته خود را مرور کنیم، تا حسرت ابدی روز قیامت بر دلمان نماند. یا حق

  • مهمان 01/12/23 ساعت 15:55

    به نام خدا

    با سلام و احترام

    در این نشانی https://eitaa.com/Roshangari_ir/75313 ذیل کلیپ رقص مردان در دانشگاه امیرکبیر نوشته‌اید: «دانشگاه به شرایطی برگشته که مطابق میل براندازها نیست»!
    شایسته بود قبل از این اظهارنظر به فتاوای صریح مراجع تقلید در رقص مردان مقابل مردان (چه رسد به اینکه در این دانشگاه خانم‌ها نیز حضور دارند) مراجعه می‌کردید تا مطمئن می‌شدید این شرایط مطابق میل کسانی است (ازجمله براندازها) که می‌خواهند خبری از اجرای موازین شرعی خصوصاً در دانشگاه‌ها نباشد!

    با توجه به تکرار این‌گونه مواضع از کانال روشنگری، (پاورقی) که نسبتی با مواضع انقلابی و اسلامی و توصیه‌های رهبر فرزانۀ انقلاب ندارد به‌عنوان فرزند شهید از دوستانی که تصور می‌کنند با یک کانال اصیل انقلابی مواجه هستند دعوت می‌کنم ضمن تأمل و سپس لغو عضویت خویش در صفحات نامبرده، اقدام به روشنگری دیگران در خصوص این کانال در فضای مجازی نمایند.

    پاورقی:
    در ادامه تذکرات مشابه که قبلاً به همین سایت ارسال شده و متأسفانه هیچ اقدامی در اصلاح آن‌ها صورت نگرفته است.
    این نشان می‌دهد ظاهرا مشکل اعتقادی آن سایت محترم عمیق‌تر از تصور اولیه است که اگر فکری عاجل توسط مدیر اصلی در این خصوص نشود مسلماً با واکنش منفی و گسترده مخاطبان بصیر و پایبند به ارزش‌ها مواجه خواهد شد.

    بسمه‌تعالی
    سلام
    در کانال ایتا به این نشانی
    https://eitaa.com/Roshangari_ir/75212
    کلیپی منتشر کرده اید که در آخر آن ترانه‌ای با الفاظ شنیع وجود دارد.
    احتمال می‌دهیم که مسئولین محترم کانال وزین روشنگری متوجه نبوده‌اند.
    لطفا اصلاح کنید.
    سپاس

    به نام خدا

    از طرفی به وضع حجاب انتقاد می کنید و از طرف دیگر باور اینکه خود شما چنین تبلیغی از خانمهای فاقد حجاب اسلامی را در ایتا قبول می‌کنید مشکل است.
    باورکنید روزی دست خداست و این کارها برکت را از روزی می گیرد.

    نشانی تبلیغ شما در ایتا:
    https://eitaa.com/Roshangari_ir/74740

    والسلام علی من اتبع الهدی

  • واقعا دنیا وارونه شده ، بجای انسانهای وارسته ، بزرگمنش ، صاحب علم و...... ، افرادی که درس زندگی می آموزند تا جامعه وزن و شان به خود بگیرد و الگوی جامعه بشوند . قصد بی حرمتی ندارم ، هنرپیشه ( که کارگردان اون رو راه میبره) ، فوتبالیست (که مربی اون رو راه میبره) ، خواننده ( که بیشتر به سر گرم کننده می ماند ، خود من هم خواننده و هم ورزشکار هستم ) ، ما باید الگو جامعه باشیم ، مقصر میدونید کیه خبرنگاران ، یاوه میگویند از هرزگی و بی بند و باری حرف و مطلب مینویسند ، خبرنگاران احمق برایتان متاسفم که جامعه رو به کجا رسانیده اید ( یادمان باشد استثناء هم داریم )