رقص دختران در اکباتان!!


چند روز پیش ویدیویی از هنجارشکنی چند دختر در اکباتان منتشر شد

حالا افراد حاضر در این ویدئو ازاین کار خود ابراز ندامت و پشیمانی کردند و از مردم شریف ایران عذر خواهی کردند.


+ 
40

- 
18

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ؟ 01/12/28 ساعت 09:54

    با سلام خدمت مسئولین روشنگری
    اگر اشتباه نکرده باشم در همان روز های نخست درج این خبر در روشنگری مطلبی تقدیم شد که هنوز درج نشده آیا اشکالی در کار بوده یا بعلت پیری و ضعف حافظه اشتباه می کنم؟

  • ناظر 01/12/27 ساعت 12:37

    اینها ثمره چند دهه انقلاب است که می‌بینیم چقدر در دین و فرهنگ و حیا و تعصب نزول کرده ایم . حضرت علی می‌فرماید ، مردم به امرایشان بیشتر شبیهند تا والدینشان و این واقعیت اکباتان و موارد دیگر است . مسئولین ما اینطورند و خودشان مسئول بد حجابی و بی حجابی و بی حیایی اند و بدانند آخرت بدی در انتظارشان است. هر چه مملکت قدرتمندتر می‌شود مسئولین به جای استفاده از اهرم قدرت و قوی‌تر کردن پایه های اسلام در جهت عکس حرکت می‌کنند و این بدبختها به جای شکر و سپاس از لطف خداوند و شفاعت امام زمان ، دهن کجی می‌کنند و مغرور شده و فکر می‌کنند آنها هستند که چنین و چنان کرده اند و بد حجابی و بی حجابی به راه میندازند و تائید می‌کنند و صدا و سیما را کرده اند صحنه قدرت نمایی شخصی و فکر می‌کنند با تکرار اینچنینی می‌توانند به دل مردم نفوذ کنند در حالیکه بقول امام خمینی همه چیز خداست و ما هیچی نیستیم و این راز ماندگاری و بزرگی ائمه و فرزند خلفشان امام خمینیست که دل و زبانشان یکی بود و فقط برایشان اسلام مهم بود و عمل به آن نه راضی کردن این و آن و با این کارهای اشتباه و غلط نمی‌توان جایگاهی کسب کرد و هر چه بیشتر زور بزنید بیشتر در باتلاق فرو می‌روید و در پیشگاه خدا و ائمه و مردم خوار و ذلیل میشوید البته منظور اینجا شیعیان هستند مگر نه درباره دیگران حرفی نمانده که بخواهیم درباره اش نظر بدهیم و یا نقدی کنیم و صحبت درباره خانه ای است که بتن ریزی محکمی دارد نه خانه هایی که هیچ استحکام ندارند و فقط ظاهر زیبایی دارند و بس . پس قدر بدانیم الطاف خداوندی را و بدانیم همه چیز به دست خداست و آویزان کفار و مشرکین نشویم که خداوند جهنم ابدی را برای آنان قرار داده .

  • مهدی 01/12/29 ساعت 13:00

    سلام و احترام
    جناب ناظر ثمره انقلاب اسلامی جماعتی نیستند که غرق در دنیا و مادیات شده‌اند و تماما به فکر عیش و نوش و لذت‌جویی اند خود را غرق در فرهنگ غربی کرده‌اند
    ثمره انقلاب اسلامی مصطفی چمران ها؛ شهید مطهری ها؛ شهید احمدی روشن ها؛ شهید سلیمانی ها و... هستند که با تمام وجود برای احیای اسلام و تحقق بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی همت کردند..
    ثمره انقلاب اسلامی جوان دهه هفتاد و دهه هشتادی است که نه امام دیده و نه جنگ؛ اما زمانی که انقلاب با خطر مواجه می‌شود از جانش برای حفظ نظام می‌گذرد و می‌شود شهید عجمیان..
    ثمره انقلاب این است که جمهوری اسلامی ایران به چنان عزتی رسیده که هژمونی آمریکا و غرب در دنیا متزلزل شده و ایران به گواهی اندیشکده های آمریکایی و اروپایی به قدرت تعیین‌ کننده درجهان تبدیل شده است
    و اما مسئله فرهنگ و بخصوص حجاب چند وجه دارد.. با شما موافقم بی‌تدبیری مسئولین مربوطه در این خصوص بسیار زیاد است؛ هیچ برنامه و دغدغه‌ای برای دین و فرهنگ مردم ندارند..
    مقام معظم رهبری از جنگ همه جانبه دشمن علیه ملت ایران صحبت کردند
    نفوذ فرهنگی دشمن از یک سو و بی‌تدبیری مسئولین از سوی دیگر سبب شد تا وضعیت فرهنگی جامعه به اینجا برسد
    و همچنین بی‌تفاوتی خانواده ها نسبت به فرزندان در امور تربیتی نیز مسبب این وضعیت است که مهمترین وجهه همین است
    إن شاءالله انقلاب اسلامی ایران با توسل به اهل بیت و رهبری امام خامنه ای و با همت ملت ایران از این چالش‌ها با صلابت و قدرت عبور می‌کند و متصل میشود به انقلاب حضرت حجت ارواحنافداه
    یاعلی

  • سلام آقا مهدی. رمضان مبارک + التماس دعا.
    با همه فرمایشات شما موافقم. برای تربیت فرزند صالح باید زندگی خاصی داشت که با بدو بدو این روز ها جور نیست. اما چطور ؟
    بدلیلی ، بسوی کلانشهر رفتیم و این بسیار بسیار غلط بود. هر شهردار با نیت رضای خدا گرفته تا خود نمائی کار هائی انجام می دهد که نهایتاً منجر به مهاجرت بیشر ، مصرف بیشتر و تاخت زدن فرهنگ غنی با ضد فر هنگ می شود. فقط از بعد زمان تصور کنید که پنج ملیون انسان تهران نشین روزی یکساعت در فاصله بین خانه و محل کار " عمر " تلف می کنند ، سوخت مصرف کرده دود میخورند در غوغای بوق و فریاد و فشار مترو اعصاب خورد می کنند ... با تلف کردن عمر بمحل یکی از ادراتی که با نفوذ غیر شرعی مشغول و حقوق بگیر دولت شدیم رسیدیم ، با کارائی متوسط چهار ساعت در هفته!! آیا غافلیم که هر زیانی را می توانی جبران کرد بجز اتلاف عمر و خطا در حق الناس ؟
    این پنج ملیون ساعت تلف شده از عمر مردم تبدیل به کار مفید شود ، کشور رونق می گیرد و همه منتفع می شوند. اگر جابجائی این پنج ملیون کاهش یابد آلودگی هوا و صدا کاهش می یابد. سوخت را بجای مصرف و آلوده کردن محیط صادر می کنیم. با اعصاب خورد به خانه آمده نیروئی برای انجام وظایف نداریم ، تربیت فرزند ، استراحت ، مطالعه ، عبادت ...اما از روی خستگی ایجاد مزاحمت برای اهالی منزل.
    خلاصه ضد قرهنگ غرب ما را از فرهنگ زندگی سالم دور و تبدیل مان کرده به عنصری مصرفگرایِ بیهوده در شهر هایِ عمودی که ناشکری می کاریم و بلا درو می کنیم ، آنهم در کشوری با این وسعت و تنوع آب و هوا.
    با این دید روشن می شود که مشکلات در هم تنیده اند و نیاز مند بازنگری کلی ، لذا با دشمنی با گشت ار شاد (که اگر اعتراضی هست باید در جای دیگر به آن رسیدگی شود ) یا طرفداری از گشت بجائی نمی رسیم. باید درک کنیم که اگر خانواده را نجات دهیم هم فرد را نجات داده ایم و هم جامعه را و راه نجات خود و جامعه در زیست در کلانشهر و پوشیدن لباس با الفبای دشمن و داشتن خودرو نیست.
    ملتمس دعای خیر همگی
    ارادتمند حسین

  • جناب ناظر سلام.
    قبلا هم عرض شد که گوشه و کنایه در اسلام مجاز نیست. یا اسلام را نمی شناسیم و یا اسلام را وسیله قرار داده ایم.
    فقط یک اشاره : مسئولین ما چه کسانی هستند؟ قوای سه گانه با ملیونها کارمند مسئول. از پاسبان سر خیابان شما گرفته تا بالاترین همه مسئول شما هستند و اگر پلیس کارش را انجام ندهد ، او را بعنوان مسئول مخاطب قرار می دهید. حالا در میان این ملیونها انسان منظور شما از مسئول دقیقاً چه کسی است؟
    شبه افکنی مساوی با تضعیف نظام و بزیان همه ماست چه معتقد به اسلام و چه غیر آن که اگر آسیبی بیاید درد سر همه خواهد شد. گاهی هم از نقاط قوت این نظام مقدس که گیر من بد فهم افتاده هم ذکری یادی اشاره ای
    بر اساس وظیفه و از جایگاه ریش سفیدی این چند کلمه تقدیم شد ان شاءالله حمل بر جسارت نشود. ضکناً هفتاد دو ساله ام و آرزوی شهادت و دعا بفرمائید که لایق باشم.
    سرفراز باشید و در پناه علی(ع)

  • ناظر 01/12/28 ساعت 23:01

    در وهله اول از روشنگری تشکر میکنم که نظرات و انتقادها را که جهت اصلاح هستند منتشر می‌کند . هدف ، رو شنگری و دفاع از انقلابیست که امام خمینی بنیان گذاشت و برایش هزاران نفر به شهادت رسیدند و منظور من از مسئولین همه بالانشینان هستند که مملکت را اداره می‌کنند و نه کارمندان و........ آنچه نظام را به خطر می‌اندازد عملکرد اشتباه است و نه انتقاد از عملکرد غلط . اسلام محمدی باید در راس امور باشد و آنچه باعث سعادت و عاقبت به خیری در دنیا و آخرت می‌شود همین است . نباید با مصلحت اندیشی و پوشاندن خطاها فکر کنیم از نظام دفاع میکنیم بلکه داریم بدترین ضربات را میزنیم و بی جjshwهت خود را شریک در اشتباهات میکنیم و در ضمن هیچوقت نباید مملکت امام زمان را با دول مشرک جهنمی که زمین را فرا گرفته مقایسه کنیم و همینطور مسئولین شیعه را که امید امام زمان هستند . من قبلا در همین روشنگری گشت ارشاد را بی فایده دانستم ولی به شدت مورد توهین قرار گرفتم ولی دیدید که حرفم درست بود و گشت ارشاد کارایی نداشت و فقط درگیری ایجاد می‌کرد و بالاخره جمع شد . اگر بخواهیم با بدحجابی و بی حجابی و بی حیایی مبارزه بشود بهترین راه صدا و سیما و زدن بنر درسطح شهرهاست و باید به این طریق به اینگونه زنها حمله کرد چون آنها دین و دیانت و عفت و تعصب جامعه اسلامی را مورد حمله قرار می‌دهند و توهین می‌کنند پس باید از همین راه‌هایی که گفتم به آنها حمله شود تا نتیجه گرفته شود و هیچ برخورد فیزیکی هم بوجود نمی‌آید و در نهایت به قرآن رجوع میکنیم که می‌گوید به کسانی که به شما تعدی می‌کنند همانطور تعدی کنید . البته حرف کسانی که مشکلات اقتصادی و سوءاستفاده ها را علم می‌کنند تا جلوی مبارزه با بی عفتی را بگیرند بی معنی و مسخره است و مبارزه با هر دوی این ها باید در راس وظایف نظام باشد و نمی‌شود یکی را فدای دیگری کرد . ولی مشکل مسئولینی هستند که نمی‌خواهند . چرا؟

  • جناب روشنگری سلام علیکم ، طاعات و عبادات همگی مورد قبول حضرت حق. چون جوابیه از طریق شما ست ، پاسخ حقیر هم باید چنین باشد.
    یک - قرآن کتاب راهنمای عملی است. لذا:
    جواب سلام واجب است
    وقتی آب نیست ، تیمم
    بلا نشین ها و پائین نشین ها همه مسئولند
    اگر آحاد جامعه تغیر کند ، حال قوم تغیر می کند
    اسلام انگل لیسی و اسلام ناب؟ هدف گشت ارشاد خوب اما شاید بد عمل کند !
    امکان دارد که بالا خوب و پائین نشین ناخالص / نادان / کم دان / خود بزرگ بین ... مثل وَ لَكِنْ لَا رَأْيَ لِمَنْ لَا يُطَاعُ (امّا آن كس كه فرمانش را اجرا نكنند، رأيى نخواهد داشت).
    دو . سه و چهار ان شاءالله در فرصتی دیگر
    ملتمس دعای خیر همگی

  • مهدی 01/12/26 ساعت 22:23

    کدام یک تاثیر بیشتری بر جامعه داشته.. هنجارشکنی دختران در محل شهادت آرمان علی وردی یا تظاهر به ندامت این افراد !؟
    این جماعت هرکاری دلشون میخواد انجام میدن؛جامعه رو به لجن و کثافت میکشن و بعدش یه عذرخواهی صوری و مثلا پشیمان...
    التماس لحظه ای تفکر

  • ریدم تو کشوری که رقصیدن توش جرم

  • قدیمیا میگفتن از خودتو بخوری هوشیار میشی.یه همچی مثلی؟!مجردی. زنی بستون ورت برقسه تا بهشت موردا؟

  • واکنشت عادی بود، اگر نمیریدی توی کشورت که اصیل و نجیب ترین مردم جهان رو داره و حیا و عفت همیشه نماد تمدنش بوده جای تعجب داشت. اشتباه گرفتی رقص جرم نیست که، هنجار شکنی جرمه. نه توی نظام اسلامی بلکه در حکومت پهلوی، اصلا نه در ایران بلکه در همه جای دنیا.
    حتما اگر این دخترای نوجوون نمیرقصیدن، بجاش مثلا توی مسابقات کاراته مقام میاوردن یا توی المپیاد رتبه کسب می کردن اصلا جذابتی نداشتن که ازشون با ریدن به کشورت دفاع کنی! فقط وقتی جذاب بودن که مثلا توی ضربه کاراته پاش بالا میومد یا توی مصاحبه برگشتن از المپیاد لباس تنگ می پوشید و موهاشو بیرون میذاشت!؟
    به نظر میاد امسال شما عقل و فطرت رو که وجه تمایز انسان با حیوانه تحت تاثیر دیکتاتوری رسانه های غربی انکار می کنید و به غریزه و طبیعت میدون می دید بعد دم از انسانیت و آزادی میزنید! اونم نه فقط به اندازه جفت گیری و بقای نسل، بلکه اصلا اندازه نمی فهمید.
    #مرگ_بر_دیکتاتوری_رسانه_ای_غرب

  • آقا محمد ، قربان صاحب اسمت خدای سبحان در قرآن کریم : "به قلم سوگند" ( سوره قلم یک و علق چهار )
    آیا نباید حرمت قلم را نگاه داشت ؟

  • مهمان 01/12/27 ساعت 17:15

    ریدم تو مغزت که دلخوشی و شادیت از این عالم هستی رقص چند تا دختر هرزه اس

  • خدای سبحان در قرآن کریم : "به قلم سوگند" ( سوره قلم یک و علق چهار )
    آیا نباید حرمت قلم را نگاه داشت ؟

  • مهمان 01/12/23 ساعت 22:51

    بله اکباتان. همون جایی که آرمان علی وردی رو با اون وضع به شهادت رسوندن. راستی چه خبر از قاتلا؟!! چرا حتی یکیشون هم اعدام نشده؟

  • این فیلمها دروغه و هیچ ندامتی هم در کار نیست
    هیچ کاری هم باهاشون نکردن دریغ از یک تماس تلفنی برای تذکر خیلی ساده
    مطمئن باشید
    منظر فیلمهای بدتر از این هم باشید