نظر امام جمعه بغداد درباره توافق ایران و عربستان


حضرت آیت الله مجاهد سید یاسین الموسوی امام جمعه بغداد درباره توافق ایران و عربستان مطرح کرد.
«توافق ایران و عربستان به معنای خداحافظی با آمریکا»


+ 
14

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لطفاْ سخنان ایشان را بیشتر فی اشتراک بزارید۔

  • برای انجام توافق یا باید حکومت عربستان عوض میشد یا حکومت ایران عوضی. از شواهد و قرائن پیداست که عربستان عوض نشده پس گزینه دوم صحیح می باشد.

  • ا 02/1/29 ساعت 18:57

    دولت عربستانه که تغییر کرده یک زمانی گاو شیرده امریکا بودن ولی دوران امریکا گذشته میخوان با چین ارتباط داشته باشن ولی برای ارتباط باید از تنگه هرمز یا باب المندب عبور کنن که یکی شون دسته ایرانه اونه کی هم دست یمن که تحت نظر ایرانه پس به اجازه ایران نیاز دارن پس اول اشوب راه میندازن دیدن نشد جنگ تو یمن و سوریه نشد مجبور میشن نیرو هاشون رو از یمن در بیارن اینتراشغال هم تعطیل و با ایران صلح کنن ما هم مشکل اقتصادی داریم به روابط به کشور های دیگه نیاز داریم این یک صلح دوطرفه هست که انشاالله به نفع ایران باشد

  • آقا من مزدور. انصارالله هم مزدوره؟ چرا بعد از این به اصطلاح توافق نه تنها محاصره کنتر نشد بلکه شدیدتر شده. کجای سیاست عربستان تغییر کرده؟ کجا نیروهاش رو از یمن کشیده بیرون؟ کجا دست از اعدام شیعیان قطیف برداشته؟ از اون طرف هم که امارات رسما با اسرائیل رابطه برقرار کرده و جزیره اشغالی سقطری رو به صهیونیست ها هدیه داده!!! بعد ما میایم باهاشون صلح میکنیم. اگه نه ما تغییر کرده باشیم و نه اونا که توافق امکان نداره. پر واضحه که این حکومت ایرانه که عوضی شده و حداقل این موضوع سر قضیه حجاب اظهر من الشمسه. الآن هم ایران و هم عربستان دارن به نامه ای که محمدرضا شاه به ملک فیصل نوشته بود عمل میکنن. اون نامه ای که توش به ملک فیصل نوشته بود : «برادرم، از تو خواهش می کنم دست به مدرنیزاسیون بزن. درهای کشور خود را باز کن. آموزشگاه های مختلط پسر و دختران را باز بگذار. دیسکو برگزار کن. مدرن باش. وگرنه تضمین نمی کنم که بتوانی تاج و تخت خودت را نگه داری.» و درجوابش ملک فیصل این طور خیطش کرده بود : «اعلیحضرت، من از راهنمایی شما سپاسگزارم. بگذارید یادآوری کنم که شما شاه فرانسه نیستید. در الیزه هم زندگی نمی کنید. شما در ایران هستید. 90 درصد جمعیت کشور شما مسلمان است. لطفا این را فراموش نکنید.»
    و الآن هر دو طرف ظاهرا به این نتیجه رسیده ان که حرف شاه درست بوده و باید برای حفظ حکومت از ولنگاری تو جامعه حمایت کنن و اونون گسترش بدن.

  • سخنانت بیشتر به مزدور بودن می ماند ،حالا اگر نیستی یکبار دیگه گوش کن حرفهای این بنده خدا را ، اگر باز هم متوجه نشدی ، عزیزم اگر چیزی نمیفهمی آبروی خودت را با گذاشتن این سخنان نبر ، ایران اکنون توان مقابله با هر کشوری را دارد ، حالا یک سئوال ، اینطوری که شما میگی باشیم یا اینکه همه نیروها را تحت امر کشور ایران بکنیم ، کمی تامل کن والهی زنده باشی ببینی نتیجه این عمل ایران بهترین بوده است و البته میدانم عربستان آدم بشو نیست

  • Rasoul3 02/1/8 ساعت 11:13

    Mr Mhman shoma niyaz be tafakore behtar dareed! Lofan avazi baraword nakonim Khda Gowat!! ay doost