نماهنگ عزیزم حسین ۲ | با صدای عبدالرضا هلالی و محمد اسداللهی


با صدای عبدالرضا هلالی و محمد اسداللهی با همراهی گروه سرود احسان
شاعر: محمد اسداللهی
تنظیم: امیدرهبران
میکس و مسترینگ: احسان جوادی
تصویر وتدوین : استودیو هنری اوچ
تهیه شده در ماوا


+ 
11

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کدام عبادتها و نیکو کاریهای متدینان در قیامت تباه می شوند؟!
    ---
    اگر هر متدینی رفتار یا سخنی را در تضاد با هر یک از شناختها و نویدها وهشدارهای محکم و مفصل قرآن که آخرین وحی الهی است انجام دهد یا از این رفتار و سخن پیروی کند حتی اگر انجام دهنده پیامبر باشد خداوند بحکم آیه 65 سوره زمر تمام عبادتها و نیکو کاریهای حاصل عمر این متدین را تباه می کند و او را اگر در دنیا توبه ی نصوح نکند بی تردید در قیامت به عذاب ابدی نابخشودنی گرفتار خواهد ساخت وآنگاه هیچ شفاعتی او را از این عذاب نجات نخواهد داد .
    این آیه اکثریت گروه هایی از بشر را از ازل تا ابد در بر می گیرد که پیامبران و سایر بندگان مقرب را در ویژگیهای فرا طبیعی و در مراسم و مناسک و شعایر منحصر به خداوند در تضاد با شناختها و نویدها و هشدارهای وحی اصیل الهی که آخرین آن قرآن است و در تضاد با اصول سلیم منطق علمی عقل با خداوند سهیم ساخته اند .
    خداوند در اتمام حجت به بشر توسط همه ی پیامبران الهی از بدو آفرینش بشر تا آخرین پیامبر این هشدار را در در شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل وحی خود به بشر پیوسته با دلایل عقلی رسا و گویای انکار ناپذیر گوشزد کرده و هیچ جایی برای شک و تردید در این زمینه باقی نگذاشته است .
    دین خدا بازیچه ی دانش ناچیز بشر نیست که هر از گاهی با دلبخواه خود از این دانش محدود ناتوان برای آن احکام و اعتقادات و مراسم و مناسک و شعایر نو ابتکار کند و این دین ساده را بغرنج و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر و بدنام و منفور سازد .

  • خدایا به حق امام حسین ع این بچه هائی که با تمام قلبشون و وجودشون فریاد می زنند رو خودت در کنف حمایت خودت قرار بده و از شر همه شرارت ها و بدی ها حفظ بفرما به آبروی مادر امام قسمت می دهم این گلهای ایران اسلامی را عاقبت بخیر بفرما یا الله