خانم دکتری که حواس استاد ازغدی را در نماز پرت کرد


آیا همه غیر مسلمانان به جهنم می‌روند؟



+ 
51

- 
2
ارسال در 1402/2/25 ساعت 11:09 2023-5-15 11:09:00
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به پایگاه بولتن نیوز در باره خبر: /اسلام ستیزی عریان غرب با نام آزادی / شنبه 10/04/1402
    ---
    کدام دین ستیزی عریان تر و کفر آمیز تر است؟!
    ---
    کدام دین ستیزی از اصرار همیشگی اکثریت دین شناسان دیانتهای مختلف بر انکار و کتمان حقایق آشکار شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل کتابهای آسمانی که در تعیین سره از ناسره ی دین داری و مذهب داری اولویت اول خواست خداوند را در مبارزه با من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری آشکار می سازند ؛ عریان تر و کفر آمیز تر است؟!
    چرا این اکثریت دین شناس نسبت به ضروری ترین اولویت اول خواست خداوند در مبارزه با من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری دین زدا ؛ تسلیم خواست خداوند نمی شوند؟!
    چرا اکثریت مذکور دین شناسان دیانتهای مختلف بر انکار ضروی ترین اولویت اول خواست خداوند در دین داری و مذهب داری آزادانه اصرار می ورزند؟!
    چرا این اکثریت از دین شناسان با اصرار مذکور دین زدا تمام عبادتها و نیکو کاریهای پیروان خود را ، با وجود هشدار آشکار شدید خداوند به پیامبران نسبت به گرفتار شدن به خطرناک ترین گناه دین زدا که قرآن از آن در آیه ۶۵ سوره زمر پرده برداشته است ، تباه می کنند و دین داری متدینان پیرو دین خود را بحکم خداوند به زیان تبدیل می سازند؟!
    اشتباه نکنیم سخن فوق دفاع از مظلومیت حقایق وحی الهی است و هرگز دفاع از غرب ریا کار که پیوسته برای پنهان کردن جنایتهای خود در طول تاریخ نام آزادی را به رخ متدینان جهان می کشد نیست .

  • بهره وران از امتیازهای نظام دینی موظف اند اجرای احکام ظاهری ثابت شرع و قانون را رعایت کنند
    ---
    منطق علمی عقل حکم می کند در قلمرو مدیریت رسمی هر نظام دینی حاکم بر هر کشوری بهره وران از امتیازهای این نظام موظف اند اجرای احکام ظاهری ثابت شرع و قانون را در این قلمرو کاملا رعایت کنند .
    بحکم عقل و عرف انسانی ؛ عدم رعایت اجرای این احکام در قلمرو مذکور بی تردید باید محرومیت از بهروه وری از امتیازهای نظام را در پی داشته باشد .

  • بهره وران از امتیازهای نظام دینی موظف اند اجرای احکام ظاهری شرع و قانون را رعایت کنند
    ---
    منطق علمی عقل حکم می کند در قلمرو مدیریت رسمی هر نظام دینی حاکم بر هر کشوری بهره وران از امتیازهای این نظام موظف اند اجرای احکام ظاهری شرع و قانون را در این قلمرو کاملا رعایت کنند .
    بحکم عقل و عرف انسانی ؛ عدم رعایت اجرای این احکام در قلمرو مذکور بی تردید باید محرومیت از بهروه وری از امتیازهای نظام را در پی داشته باشد .

  • به بولتن نیوز در باره موضوع:/ پشیمانی خاتمی از خط امام/ چهارشنبه 31/03/1402
    ---
    خطرناک ترین مشکل کشور و ملت و نظام چیست؟!
    ---
    مهم ترین وظیفه ی رسانه های همگانی مجاز کشور رسیدگی عالمانه جدی و صادقانه به خطرناک ترین مشکل عمدی از حیثیت انداختن ارزش پول ملی ایران ثروتمند ترین کشور منطقه است که با نادیده گرفتن برنامه ریزی ضابطه مند برای طرح اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور رهبر انقلاب ؛ بی تردید در همسویی با قدرتهای بیگانه ی چپاولگر قصد بیزار کردن ملت از نظام و انقلاب و قصد زمینه سازی برای بر اندازی و کشاندن کشور به شورش و بلوا و تخریب همه ی دستاوردها را با شتاب دنبال می کند .
    پرداختن به خاتمی و منتظری و به اختلافات شخصیتها و گروه های سیاسی درونی خودی بجز خدمت به دشمنان بیگانه چه راه حلی را می تواند برای خطرناک ترین مشکل اقتصادی مذکور به ملت زجر دیده تقدیم کند؟!

  • به خبر فوری در حاشیه خبر:/ شعر «شاه پناهم بده» چگونه شکل گرفت؟ / یکشنبه 28/03/1402
    ---
    غیر از خدا کدام موجود نیازهای جهان هستی را مدیریت می کند؟!
    ---
    آقا!!! اگر بنا بقول فیلسوف آلمانی « نیچه » خدا مرده است پس ادامه ی مدیریت سازمان یافته ی جهان شمول نیازهای پیچیده و بی پایان موجودات کل جهان با نظم و با عظمت هستی را کدام عنصر موجود ادامه می دهد تا این جهان فر و نپاشد؟!

  • گناه بقا و دوام وجود دولتهای ناکارآمد بعهده ی کیست؟!
    ---
    « فَذَكِّرْ إِنْ نَفَعَتِ الذِّكْرَى ... » ﴿ آیات ۹ تا ۱۹ سوره اعلی ﴾
    دولتها در هر کشوری برای بهینه سازی اوضاع کشور و ملت بتناسب امکاناتی که در اختیار دارند و بتناسب پیشبینی چگونگی رسیدگی به همه انواع نیازهای کشور داری و مردم داری بگونه ای متعادل و مطابق با اندیشه های علمی هر نظام حکومتی موجود در قدرت می باید با برنامه ریزیهای تکامل یافته علمی در همه زمینه ها مسئولیت مدیریت نیازهای کشور و ملت را با سازماندهی بهینه بعهده بگیرند .
    بهینه سازی اوضاع کشور و ملت و بهره وری از همه امکانات موجود که در اختیار دولتها قرار گرفته اند و جلوگیری از هرز رفتن این امکانات مستلزم نظارت و ارزیابی علمی قانونمند و نظام مند و منضبط عملکرد دولتهای موجود در قدرت است .
    این نظارت و ارزیابی و نتیجه گیری علمی وارایه ی راه حلهای علمی ضابطه مند مناسب برای رفع معضلها ؛ می باید توسط قوای قضائیه و مقننه و سایر نهادهای نظارت قانونی انجام گیرد و دولتهای موجود در قدرت باید در زمینه بازده همه برنامه هایی که حسن انجام آنها را در مدیریت خود بعهده گرفته اند همیشه پاسخگو باشند .
    بی تردید نظامهای مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر با وجود قوا و نهادهای قانونی نظارت باید سازمان یافته تلاش کنند با پیگیری پیوسته ی عملکرد دولتها و پاسخگو کردن دولتها در زمینه ی این عملکرد از احتمال و قوع هرگونه انحراف زیان بار در مدیرت نیازهای کشور و ملت حد اکثر جلوگیری علمی قانونمند منضبط سازمان یافته را بعمل آورند .
    باید هر نظام و نهادهای قانونی نظارت نظام ؛ زیانها را چنانچه پیامد جهل و سهل انگاری دولتها باشند با ابزارهای قانونی انضباط افرین به حد اقل برسانند و جلو زیانها را بگیرند .
    در کشور ما ایران با در نظر گرفتن همه امکانات موجود و فراهم شده که در اختیار نظام و دولتها با گذشت چهل سال و اندی از عمر انقلاب قرار گرفته اند و برای ارزیابی کار آمدی اندیشه های نظام در نظارت بر موفقیت دولتهایی که مدیریت کشور را بعهده گرفتند باید کارنامه ی تکامل یافته ی روشن و سازمان یافته از جانب نظام به ملت ارانه شود .
    نظام و نهادهای نظارتی نظام برای اثبات کار آمدی و حفظ اصالت بقا و دوام خود در مدیریت نیازهای کشور و ملت ، از نظر شرع و قانون و عرف و مطابق با اصول فوق ؛ مکلف اند عالمانه و قانونمند پاسخگو باشند .
    شرع و قانون و عقل و عرف اقتضا می کنند که نظام باید بگونه ای سازمان یافته و مورد به مورد در باره ی مدیریت عادلانه ی نیازهای اساسی کشور و ملت و چگونگی رفتار علمی خود در مهار مشکلات سختی که در طول چهل سال و اندی فرا روی مسیر انقلاب قرار کرفتند به ملت پاسخگو باشد و در این زمینه ها باید به ملت که خود نظام را مشروط به اجرای حد اکثر عدالت انتخاب کرده است کاملا گذارش دهد .

  • رسانه های همگانی وظیفه فرهنگ سازی را چگونه انجام می دهند؟!
    ---
    یکی از مهم ترین وظایف رسانه های همگانی مجاز در هر کشوری فرهنگ سازی درست سازنده و قابل دفاع و اثبات پذیر است که باید با دلایل اصیل مکتب نظام حاکم بر جامعه و با هدف زمینه سازی برای پویایی و پیشرفت علمی جامعه و با هدف جلوگیری از انحراف از اصول این مکتب و با تکیه به منابعی که مکتب را در فکر جامعه نهادینه می سازند و با بهره گیری از فراورده های فکر بشر که پیوسته در تغییر و تحول علمی هستند ؛ این فرهنگ سازی همیشه و بی وقفه به نقد صاحب نظران منطق گرای جامعه گذاشته شود .
    متاسفانه در ایران ما پس از پیروزی انقلاب بنام اسلام ، که قرآن آن بر علم گرایی و تعقل تاکیدهای مکرر دارد ، و پس از گذشت بیش از چهار دهه از عمر این انقلاب ؛ اثر شایان ذکر و توجهی از رویه ی نقد گرایی علمی که نظام و اندیشه های آن و رفتار جامعه را با هدف سازندگی مثبت ؛ عالمانه و درست نشانه بگیرد بگونه ای سازمان یا فته و منضبط و اصول مند تاکنون دیده نشده است .
    نبود چنین رویه ای از نقد گرایی علمی یا کم رنگ و نامنظم بودن آن در کشور بد ترین بیماری است که بی تردید انقلاب و نظام حاکم را به افول و و واپس گرایی دچار می سازد و مسئولان را به تکاپوی بی ثمر و منفی برای حفظ حد اقل منافع ناکار امد وا می دارد .
    برای خرد گرایان دلسوز نیک روشن است که دست روی دست گذاشتن و عالمانه و اصول مند و سازمان یافته چاره اندیشی نکردن و راه حلهای اصولی عملی مناسب قابل اجرا نیافتن چه سرانجام فاجعه باری برای کشور و ملت و نظام خواهد داشت .

  • مکتب سرمایه داری غرب هیچ سنخیتی با عدالت گرایی ندارد
    ---
    مهم ترین وظیفه اقتصاد دانان دولتی در ج.ا.ا اگر میخواهند وفاداری خود را به ملت و نظام به اثبات برسانند تعادل بخشیدن به ارزش پول ملی متناسب با ثروتهای کلان بی شمار خدا داده ی ملی طبیعی موجود در ایران است که بلا منازع ثروتمند ترین کشور منطقه شناخته شده است .
    این تعادل بخشی بی تردید مستلزم جدیت در برنامه ریزی سازمان یافته عالمانه و منضبط کامل طرح اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب با حذف رویه تکیه به مکتب اقتصاد ضد بشری سرمایه داری غرب است .
    مکتب اقتصاد سرمایه داری غرب در تعامل اقتصادی به هیچ ارزشی برای انسانیت و عزت انسانها اعتراف ندارد و تنها ارزش آن انباشتن پول و سرمایه با به کار گیری ضد بشری ترین شیوه های وحشیانه است .
    چند قرن است که تمام بدبختیها و فلاکتهای فاجعه بار در زندگی جوامع بشری در پایبندی به اصول عدالت ستیز مکتب اقتصادی سرمایه گرای غرب نهفته که در اصل در تضاد با انسانیت و عزت خدا داده ی انسانها توسط قدرتهای زورگوی سلطه جوی چپاولگر با راه اندازی جنگها و کشتارهای دست جمعی و ویرانیها ؛ جهان را قبضه کرده است .

  • سلام
    واقعا صحبت های قشنگیب ود

  • به سردبیری خبر فوری در با ره خبر: / ادعای یک روحانی درباره پیوند دست با تلاوت قرآن توسط امام علی (ع) / دوشنبه 22/03/1402
    ----
    چرا قدسیت الهی قرآن را بپای یک دروغ آشکار قربانی می کنید؟!
    ---
    اگر خبر فوری نمی پذیرد فردی را ؛ دین فروش و شیاد بنامد که آیات محکم و مفصل قرآن را به تمسخر گرفته و در تضاد و تناقض با این آیات با نهایت بی پروایی و گستاخی برای ترویج کاسبی دین فروشی خود به حضرت علی (ع) به دروغ معجزه نسبت می دهد پس چنین فردی را که برای کاسبی حرام خود دین و قرآن خدا و اهل بیت پیامبر را به تمسخر و بازی گرفته است چه باید نامید؟!
    سخنان خرد ستیز متضاد و متناقض با حقایق محکم و مفصل وحی انکار ناپذیر الهی قرآن ؛ دروغ و باطل و شیطانی هستند و نزد خداوند پشیزی ارزش ندارند حتی اگر همه بشر از ازل تا ابد به این سخنان باور داشته باشند .
    چرا و به پاس حرمت گذاری به کدام اعتقاد درست انکار ناپذیر ؛ خبر فوری تا کنون حاضر نشده است این شیاد را رسوا کند؟!

  • به پایگاه خبر فوری در باره خبر: /ادعای یک روحانی درباره پیوند دست با تلاوت قرآن توسط امام علی (ع)/ شنبه 20/03/1402
    ---
    کالای کاسبی شیادان دین فروش ؛ دین نیست!!!
    ---
    وقتی خداوند در قرآن در آیه ۱۸۸ سوره أعراف به پیامبر اسلام دستور می دهد که به مردم بگو که از عهده ی هیچ کار خارق العاده ای بر نمی آیی و از جهان غیب نیز هیچ خبری نداری محال است امیر مؤمنان علی بن اب طالب (ع) به خود اجازه دهد به برتری بر پیامبر تظاهر کند و ادعا کند کار خارق العاده ای را که در توان هیچ بنده ای نیست می تواند انجام دهد!!!
    این گونه معجزات ادعایی متضاد با حقایق قرآن همه جعلیات کاسبان شیاد دین فروش هستند که برای گرم نگه داشتن بازار حرام دین فروشی خود و جمع کردن مشتری و فریب افکار عمومی همیشه می سازند یا آستین دارند .

  • علت بی میلی اقتصاد دانان دولت به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی چیست؟!
    ---
    اقدام اصولی به ساماندهی جدی فراگیر علمی منضبط طرح اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب که اقتصادانان دولتی بعلت پیروی بی چون و چرا از مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب هرگز به اجرای آن از خود تمایل نشان نمی دهند چه بازدارنده ی حقیقی مهار ناپذیری دارد؟!
    این اقتصاد دانان غرب گرا آماده نیستند ارزش پول ملی را متناسب با ثروتهای خدا داده ی کلان ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است به قیمت حقیقی خود به تعادل در آورند و روز به روز 80 درصد از جمعیت کم در آمد ملت ایران را که ستون فقرات بقای کشور ونظام اند زمین گیر و فقیر تر می کنند!
    از این زمین گیری و فقر فجیع که روز به روز علیه این اکثریت بی پناه ملت توسط اقتصاد دانان دولتی به اجرا گذاشته شده است بجز دشمنان سرسخت چپاولگر ایران و نظام تا سطح دامن زدن به آشوب و بلوا در کشور و زمینه سازی برای براندازی نظام و نابود کردن همه ی دستاوردهای مثبت و سازنده ی بیش از چهل ساله انقلاب آیا طرفهای دیگری هستند که ، بی زحمت ، سود ببرند و ثمرات آن را از آن خود کنند؟!
    چرا می باید رئیس بانک مرکزی منصوب دولت با وجود این همه ثروتهای کلان بی پایان در ایران برای چند دلار به در یوزگی از صندوق بین المللی پول به آمریکا برود؟!

  • برای دین داری خدا پسندانه این پند را به دل و جان بسپار
    ---
    آگاهی به شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن که خدا پسندانه به چگونگی دین داری و مذهب داری جهت می دهند و از گرفتار شدن در دام شیطان که برای گمراه کردن متدینان بنام دین و مذهب می گستراند جلوگیری می کنند ضروری ترین نیاز متدینان است که نبود آن بجز گمراهی و بی دینی و لامذهبی پیامد دیگری ندارد و بحکم خداوند در قرآن این نبود حاصل عمر متدینان را از عبادت و نیکو کاری تباه می کند .

  • هشدارهای خداوند را جدی نگیریم دین داری ما تباه می شود
    ---
    خداوند در آیات محکم و مفصل رسا و گویا و انکار ناپذر قرآن بارها تاکید کرده است دین داری بی توجه به راهنماییهای شناختها و نویدها وهشدارهای قرآن به گمراهی و بی دینی می انجامد و دین دار را اگر در دنیا از این بی توچهی توبه نکند و به ترک همیشگی این بی توجهی تعهد ندهد در قیامت حتما به عذاب ابدی و نابخشودنی جهنم گرفتار خواهد کرد .

  • کدام راه برای کمک به رفاه معیشت مردم ایران ثروتمند درست است؟
    ---
    در این دوران که دولت مردان مدعی مردمی بودن با چشم بستن به نعمتهای فراوان خدا داده ای که سر تاسر کشور ایران ثروتمند را فرا گرفته اند لگام دلار را رها کرده اند تا هر بلایی که میخواهد با خیانت بار ترین شیوه بر سر ارزش پول ملی بیاورد راه درست فراهم سازی گشایش در اقتصاد دلار زده جمعیت 85 میلیونی مردم ایران ؛ تعادل بخشی عالمانه و سازمان یافته منضبط به ارزش پول ملی با اجرای صادقانه طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفای رهبر انقلاب است .
    نادیده گرفتن و کنار زدن این طرح یا وصله پینه ای برخورد کردن با آن بزرگ ترین خیانت است که توسط اقتصاد دانان غرب گرای کشور علیه ملت و نظام با قصد بر اندازی بنفع صهیونیسم و استکبار جهانی و با هدف بازگرداندن این کشور به دوران استعمار و بردگی به اجرا گذاشته شده است .

  • آیا همه غیر مسامانان به جهنم می روند؟
    ---
    پاسخ سئوال فوق را وحی الهی به پیامبران با بیان این که مسلمان بمعنای تسلیم به هر یک از ادیان اسمانی خدواند صرف نظر از نام دین است و بیان این که هدف از آفرینش بشر آزمودن او در چگونگی طی مراحل تکامل انسانی با دین الهی است ؛ خداوند در وحی مذکور آشکار داده و و در جای جای این وحی توضیح داده است که رفتن بشر به بهشت یا جهنم به میزان پایبندی او به دین خداوند و میزان سرپیچی او از این دین وابسته است و نه بنام دین او .
    هدف الهی آفرینش بشر آزمودن او در راه تکامل انسانی مذکور ، و در پایان رسیدن او به سر انجام انتخاب خود در راه این تکامل است و این آزمایش یک اصل الهی تغییر ناپذیر است .

  • بقا و زوال قدرتها در وحی الهی به چه وابسته است؟!
    ---
    با اذعان و ایمان به داده های انکار ناپذیر ثابت وحی الهی به پیامبران مبنی بر اینکه فرستادگان خدا تنها مکلف اند حقایق محکم و مفصل شناختها و نویدها و هشدارهای وحی اصیل الهی را بی هیچ فزونی یا کاستی به پیروان خود ابلاغ کنند و آموزش دهند و قدرتهای بشری را بتناسب سرپیچی از این وحی با صرف نظر از نام و نشانهایی که برای خود بر می گزینند به پیامدها و سر انجام این سرپیچی هشدار دهند ؛ وحی الهی به پیامبران بی تردید بقا و ثبات یا ناپایداری و زوال قدرتهای بشری را به میزان پایبندی یا سرپیچی نسبت به این شناختها و نویدها و هشدارهای وحیانی با حتمیت تغییر ناپذیر و گریز ناپذیر وابسته کرده است .

  • آیا فاجعه ی اقتصادی بدهان اکثریت مسئولان کشور شیرین است؟!
    ---
    فاجعه فلاکت بار زمین گیر کننده ای را که سیاست سر تا پا غلط اقتصادی دلار محور دولت « مردمی؟؟؟ » کنونی با پیروی بی چون و چرا د از مکتب اقتصاد ضد بشری سرمایه داری غرب در ثروتمند ترین کشور منطقه پیاده کرده است تاکی اکثریت بی پناه مردم باید تحمل کنند؟!
    شاید حقیقت این باشد چون این سیاست فاجعه آفرین بنا به عللی ظاهرا بدهان اکثریت مسئولان کشور شیرین مزه کرده است ؛ اکثریت بی پناه ملت که تنها ستون فقرات قدرت بقای کشور و نظام را تشکیل می دهند بی هیچ عدالت خواهی که به تغییر ریشه ای گشایش زا بیانجامد و بی هیچ روزنه ای از امید به چنین تغییری حد اقل تا پایان دوره ی چهار ساله ی دولت این سیاست فاجعه آفرین را در زندگی خود با هر تاوان سنگینی که خود و کشور و نظام می پردازند ناگزیر بی هیچ خیال و دغدغه ای تحمل کند تا هرچه بادا باد؟!

  • چرا در ایران ثروتمند حق قرآنی و طبیعی ملت فراموش می شود؟!
    ---
    چرا در ایران اسلامی که بلحاظ منابع خدا داده ی طبیعی ثروتمند ترین کشور خاور میانه است حق قرآنی و عقلی طبیعی ثابت ملت در این ثروتها با اجرای کامل و سازمان یافته و ضابطه مند طرح اقتصاد مقاومتی احقاق نمی گردد؟؟؟!!!
    چرا باید 80 در صد بی پناه از جعیت این ملت با اسارت زیر یوغ دلار آمریکا صدقه بخور شوند وعزت انسانی خود را از دست بدهند؟؟؟!!!
    چرا و تا چه زمان باید در ایران ثروتمند این اکثریت بی پناه بی هیچ امید به رهایی یافتن از اسارت انسان ستیز مکتب اقتصاد ضد بشری غرب که اقتصاد دانان کشور پیرو پر و پا قرص آنند بی هیچ یار و یاور صادق قدر شناس ؛ فلاکت بار ترین اوضاع زندگی را با وعده و وعیدهای پوچ دولتیان سپری کنند؟؟؟!!!
    آیا کشور و دولت و نظام برای تضمین و ادامه ی بقای خود ؛ ستون فقرات استواری را بجز این اکثریت صبور دارند؟؟؟!!!
    چرا دولتیانی که در ثروتمند ترین کشور منطقه با بی گفایتی و بی برنامگی و با بهانه کردن تحریمهای مهار پذیر ؛ فلاکت بار ترین اوضاع اقتصادی را برای ملت آفریده اند نباید در دفاع از حقوق ملت بی پناه با تدوین قوانین کار آمد علمی به استیضاح و عزل و مجازات کشانده شوند تا ملت از تکرار فاجعه ی ناکار آمدی و بی گفایتی برای همیشه رهایی یابد؟؟؟!!!
    بنا به محکمات مفصل قرآن و اصول غیر قابل انکار منطق سلیم عقل دولتیان و مسئولان نظام ثابت کنند که بقا و دوام آنان و کشور با وسیله ی اثبات پذیر دیگری غیر از ملت امکان پذیر است .

  • ایکاش منبع سخنرانی های آقای رحیم پور ازغدی را میدانستیم

  • سهم برخی رسانه ها و وزارت ارشاد در تخریب فرهنگ کشور!!!
    ---
    انقلاب در ایران ؛ آغشته با خون پاک صدها هزار شهید بجای ایدئو لوژیهای بشری که برای زندگی طرحهای گوناگون ناقصی از اندیشه های محدود ذهن ناتوان بشر تراوش کرده اند ؛ اسلام را بزعم رهبران خود در ایران جایگزین کرد.
    با وجود واقعیت انکار ناپذیر فوق چند رسانه همگانی از جمله بولتن نیوز که یک رسانه همگانی مجاز است با حذف تقریبا همه ی نظرات علمی منطقی بویژه در زمینه ی دین و مذهب و مسکوت گذاشتن ارزش نقش بی بدیل قرآن در این راستا ؛ به آگاهی زدایی با ترویج فرهنگ ضد قرآن و در تضاد با اصول منطق عقل در کشور با اصراری جنون آمیز بی هیچ بازدارنده ای دامن می زنند .
    افسوس که مسئولان ذی ربط وزارت ارشاد که مسولیت حفظ فرهنگ اسلامی را در کشور بعهده دارند با وجود ضرورت غفلت ناپذیر مقابله با رواج فاجعه ی ضد فرهنگی مذکور که با قرآن تضادهای آشکار دارد ؛ هیچ عکس العمل بازدارنده ای نسبت به این رسانه ها از خودنشان نمی دهند!!!
    باید از تمام مسئولان این وزارتخانه ی که بنام اسلام متصدی فرهنگ سازی در کشور اند عالمانه و ضابطه مند جویا شد و پاسخ خواست ؛ آیا شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن در جهت دهی درست به دین داری و مذهب داری متدینان هیچ نقش اساسی دارند یا خیر؟؟؟!!!
    ونیز باید پرسید که آیا می شود باور کرد ؛ خداوند حکیم مطلق که قرآن را با شناختها و نویدها و هشدارهای فراوان محکم و مفصل رسا و گویا و انکار ناپذیر هدی للناس معرفی کرده ؛ این کتاب آسمانی هدایت را با طبیعتی بغرنج و نامفهوم و چیستان مانند به بشر ارسال کرده و در تضاد با این طبیعت با اصرار از متدینان خواسته است که در این کتاب تدبر کنند و آیات آن را در دین داری بر همه ی سخنان بشر برتر بدانند؟؟؟!!!
    وزارت ارشاد چگونه می تواند تضاد موجود میان ادعای اسلام گرایی خود را با باعمل خود در نادیده گرفتن شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن ؛ با اصول علمی منطق عقل توجیه نماید؟؟؟!!!

  • رواج شیطان پرستی بجای خدا پرستی!!!
    ---
    خود را فریب ندهیم ؛ ما بجای پیروی از امام جعفر صادق (ع) با نیرنگهای شیطان ؛ از دشمنان خرافه گستری که اهل بیت مظلوم پیامبر را با خرافه گستری سوژه ی عوام فریبی خود قرار داده اند کور کورانه پیروی می کنیم!!!
    به شناختها و نویدها و هشدارهای قرآنهایی که در در دست رس و در خانه های خود داریم پناه ببریم و با تدبر در این کتاب هدایت گر آسمانی دریابیم تا چه اندازه بجای خدا پرستی با سکوت و مدارای مدعیان دین شناسی تا بالای سر با خرافه گرایی در شیطان پرستی غرق شده ایم؟؟؟!!!
    شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن حجت خدا هستند که علیه چگونگی دین داری و مذهب داری وارونه ی غرق در خرافات ما در فردای روز حساب قیامت گواهی خواهند داد و ما را به عذاب الهی ابدی نابخشودنی که در قرآن بگونه ای آشکار و رسا و گویا و انکار ناپذیر ذکر گردیده است محکوم خواهند کرد .

  • حقایق بی خدشه ی دین خدا را کجا می شود یافت؟
    ---
    تنها شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن در زمینه ی دین داری و مذهب داری از جانب خداوند ؛ « حقایق » دین الهی را بگونه ای ساده و رسا و قابل درک و اثبات بی هیگونه بغرنجی به بشر برای دین داری خدا پسندانه گوشزد می کنند و به دین داری و مذهب داری ؛ درست و بی نقص جهت می دهند.
    هر سخن دیگری غیر از شناختها و نویدها و هشدارهای مذکور حتی اگر به پیامبران و سایر بندگان مقرب نسبت داده شده باشد اگر با این شناختها و نویدها و هشدارهای قرآنی هماهنگ و منسجم نباشد جزو دین خدا نیست و دروغ و جعل محض است و پیروی از چنین سخنی به گمراهی و به بی دینی و لامذهبی و گرفتار شدن در قیامت به عذاب جهنم می انجامد .
    با وجود قرآن و شناختها و نویدهای و هشدارهای رسا و گویای قرآنی و ترجمه این کتاب آسمانی در همه جا ؛ حجت بر همه بشر برای مصون ماندن از گمراهی تمام شده است و در قیامت هیچ عذر و بهانه ای برای توجیه گمراهی ؛ از این آفریده ی عاقل هرگز و باهیچ شفاعتی پذیرفته نخواهد شد .

  • خدا عمر طولانی و بابرکت و عزت به شما عنایت بفرماید انشاالله

  • به بولتن نیوز در باره موضوع:/مراقب سیاه مشق پرگار بی بی سی فارسی در زمینه فلسفه دین باشید/ دوشنبه 25/02/1402
    ---
    نتیجه پرگار جدید بی بی سی در باره دین و مذهب گمراهی و سر در گمی است
    ---
    هر بحث فلسفی بنام دین و مذهب در هر سخن و هر برنامه ای که باشد تا زمانی که شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآن و سایر وحیهای تحریف نشده ی الهی به پیامبران را که خداوند برای هدایت به بشر فرستاده است نادیده می گیرد یا اساس بحث قرار نمی دهد باطل اندر باطل است و هرگز به هیچ نتیجه و سر انجام مثبت و سازنده ای نمی رسد .
    کنار زدن شناختها و نویدها و هشدارهای وحی اصیل الهی که به چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه از جانب خداوند جهت دهی بی نقص می دهند در هر بحثی بنام دین و مذهب بجز عقیم و سترون ماندن بحث و گمراهی و سر در گمی هیچ سر انجام دیگری به با ر نمی آورد .
    خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، وحی شناسی ، انسان شناسی ، شیطان شناسی و رفتار شناسی در وحی تحریف نشده ی الهی به پیامبران که آخرین آن قرآن است مهم ترین و تنها کلیدهای محکم و مفصل رسیدن به حقایق دین توحیدی هستند که بشر را از جانب خداوند به چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه بی هیچ نقص و آلایش هدایت می کنند واز هرگونه گمراهی و سر در گمی مصون می دارند .