گریه تو ماتم حسین؛ارث امام صادقه ...


ای بقیع تربتی از خود به سرم می‌ریزی⁣
ای کاش به این خــاک پر از غــم برسم⁣


+ 
7

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به پایگاه خبر فوری در باره خبر: /ادعای یک روحانی درباره پیوند دست با تلاوت قرآن توسط امام علی (ع)/ شنبه 20/03/1402
    ---
    کالای کاسبی شیادان دین فروش ؛ دین نیست!!!
    ---
    وقتی خداوند در قرآن در آیه ۱۸۸ سوره أعراف به پیامبر اسلام دستور می دهد که به مردم بگو که از عهده ی هیچ کار خارق العاده ای بر نمی آیی و از جهان غیب نیز هیچ خبری نداری محال است امیر مؤمنان علی بن اب طالب (ع) به خود اجازه دهد به برتری بر پیامبر تظاهر کند و ادعا کند کار خارق العاده ای را که در توان هیچ بنده ای نیست می تواند انجام دهد!!!
    این گونه معجزات ادعایی متضاد با حقایق قرآن همه جعلیات کاسبان شیاد دین فروش هستند که برای گرم نگه داشتن بازار حرام دین فروشی خود و جمع کردن مشتری و فریب افکار عمومی همیشه می سازند یا آستین دارند .

  • برای دین داری خدا پسندانه این پند را به دل و جان بسپار
    ---
    آگاهی به شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن که خدا پسندانه به چگونگی دین داری و مذهب داری جهت می دهند و از گرفتار شدن در دام شیطان که برای گمراه کردن متدینان بنام دین و مذهب می گستراند جلوگیری می کنند ضروری ترین نیاز متدینان است که نبود آن بجز گمراهی و بی دینی و لامذهبی پیامد دیگری ندارد و بحکم خداوند در قرآن این نبود حاصل عمر متدینان را از عبادت و نیکو کاری تباه می کند .

  • هشدارهای خداوند را جدی نگیریم دین داری ما تباه می شود
    ---
    خداوند در آیات محکم و مفصل رسا و گویا و انکار ناپذر قرآن بارها تاکید کرده است دین داری بی توجه به راهنماییهای شناختها و نویدها وهشدارهای قرآن به گمراهی و بی دینی می انجامد و دین دار را اگر در دنیا از این بی توچهی توبه نکند و به ترک همیشگی این بی توجهی تعهد ندهد در قیامت حتما به عذاب ابدی و نابخشودنی جهنم گرفتار خواهد کرد .

  • آیا همه غیر مسامانان به جهنم می روند؟
    ---
    پاسخ سئوال فوق را وحی الهی به پیامبران با بیان این که مسلمان بمعنای تسلیم به هر یک از ادیان اسمانی خدواند صرف نظر از نام دین است و بیان این که هدف از آفرینش بشر آزمودن او در چگونگی طی مراحل تکامل انسانی با دین الهی است ؛ خداوند در وحی مذکور آشکار داده و و در جای جای این وحی توضیح داده است که رفتن بشر به بهشت یا جهنم به میزان پایبندی او به دین خداوند و میزان سرپیچی او از این دین وابسته است و نه بنام دین او .
    هدف الهی آفرینش بشر آزمودن او در راه تکامل انسانی مذکور ، و در پایان رسیدن او به سر انجام انتخاب خود در راه این تکامل است و این آزمایش یک اصل الهی تغییر ناپذیر است .

  • سهم برخی رسانه ها و وزارت ارشاد در تخریب فرهنگ کشور!!!
    ---
    انقلاب در ایران ؛ آغشته با خون پاک صدها هزار شهید بجای ایدئو لوژیهای بشری که برای زندگی طرحهای گوناگون ناقصی از اندیشه های محدود ذهن ناتوان بشر تراوش کرده اند ؛ اسلام را بزعم رهبران خود در ایران جایگزین کرد.
    با وجود واقعیت انکار ناپذیر فوق چند رسانه همگانی از جمله بولتن نیوز که یک رسانه همگانی مجاز است با حذف تقریبا همه ی نظرات علمی منطقی بویژه در زمینه ی دین و مذهب و مسکوت گذاشتن ارزش نقش بی بدیل قرآن در این راستا ؛ به آگاهی زدایی با ترویج فرهنگ ضد قرآن و در تضاد با اصول منطق عقل در کشور با اصراری جنون آمیز بی هیچ بازدارنده ای دامن می زنند .
    افسوس که مسئولان ذی ربط وزارت ارشاد که مسولیت حفظ فرهنگ اسلامی را در کشور بعهده دارند با وجود ضرورت غفلت ناپذیر مقابله با رواج فاجعه ی ضد فرهنگی مذکور که با قرآن تضادهای آشکار دارد ؛ هیچ عکس العمل بازدارنده ای نسبت به این رسانه ها از خودنشان نمی دهند!!!
    باید از تمام مسئولان این وزارتخانه ی که بنام اسلام متصدی فرهنگ سازی در کشور اند عالمانه و ضابطه مند جویا شد و پاسخ خواست ؛ آیا شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن در جهت دهی درست به دین داری و مذهب داری متدینان هیچ نقش اساسی دارند یا خیر؟؟؟!!!
    ونیز باید پرسید که آیا می شود باور کرد ؛ خداوند حکیم مطلق که قرآن را با شناختها و نویدها و هشدارهای فراوان محکم و مفصل رسا و گویا و انکار ناپذیر هدی للناس معرفی کرده ؛ این کتاب آسمانی هدایت را با طبیعتی بغرنج و نامفهوم و چیستان مانند به بشر ارسال کرده و در تضاد با این طبیعت با اصرار از متدینان خواسته است که در این کتاب تدبر کنند و آیات آن را در دین داری بر همه ی سخنان بشر برتر بدانند؟؟؟!!!
    وزارت ارشاد چگونه می تواند تضاد موجود میان ادعای اسلام گرایی خود را با باعمل خود در نادیده گرفتن شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن ؛ با اصول علمی منطق عقل توجیه نماید؟؟؟!!!

  • رواج شیطان پرستی بجای خدا پرستی!!!
    ---
    خود را فریب ندهیم ؛ ما بجای پیروی از امام جعفر صادق (ع) با نیرنگهای شیطان ؛ از دشمنان خرافه گستری که اهل بیت مظلوم پیامبر را با خرافه گستری سوژه ی عوام فریبی خود قرار داده اند کور کورانه پیروی می کنیم!!!
    به شناختها و نویدها و هشدارهای قرآنهایی که در در دست رس و در خانه های خود داریم پناه ببریم و با تدبر در این کتاب هدایت گر آسمانی دریابیم تا چه اندازه بجای خدا پرستی با سکوت و مدارای مدعیان دین شناسی تا بالای سر با خرافه گرایی در شیطان پرستی غرق شده ایم؟؟؟!!!
    شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن حجت خدا هستند که علیه چگونگی دین داری و مذهب داری وارونه ی غرق در خرافات ما در فردای روز حساب قیامت گواهی خواهند داد و ما را به عذاب الهی ابدی نابخشودنی که در قرآن بگونه ای آشکار و رسا و گویا و انکار ناپذیر ذکر گردیده است محکوم خواهند کرد .

  • حقایق بی خدشه ی دین خدا را کجا می شود یافت؟
    ---
    تنها شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن در زمینه ی دین داری و مذهب داری از جانب خداوند ؛ « حقایق » دین الهی را بگونه ای ساده و رسا و قابل درک و اثبات بی هیگونه بغرنجی به بشر برای دین داری خدا پسندانه گوشزد می کنند و به دین داری و مذهب داری ؛ درست و بی نقص جهت می دهند.
    هر سخن دیگری غیر از شناختها و نویدها و هشدارهای مذکور حتی اگر به پیامبران و سایر بندگان مقرب نسبت داده شده باشد اگر با این شناختها و نویدها و هشدارهای قرآنی هماهنگ و منسجم نباشد جزو دین خدا نیست و دروغ و جعل محض است و پیروی از چنین سخنی به گمراهی و به بی دینی و لامذهبی و گرفتار شدن در قیامت به عذاب جهنم می انجامد .
    با وجود قرآن و شناختها و نویدهای و هشدارهای رسا و گویای قرآنی و ترجمه این کتاب آسمانی در همه جا ؛ حجت بر همه بشر برای مصون ماندن از گمراهی تمام شده است و در قیامت هیچ عذر و بهانه ای برای توجیه گمراهی ؛ از این آفریده ی عاقل هرگز و باهیچ شفاعتی پذیرفته نخواهد شد .

  • به بولتن نیوز در باره موضوع:/مراقب سیاه مشق پرگار بی بی سی فارسی در زمینه فلسفه دین باشید/ دوشنبه 25/02/1402
    ---
    نتیجه پرگار جدید بی بی سی در باره دین و مذهب گمراهی و سر در گمی است
    ---
    هر بحث فلسفی بنام دین و مذهب در هر سخن و هر برنامه ای که باشد تا زمانی که شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآن و سایر وحیهای تحریف نشده ی الهی به پیامبران را که خداوند برای هدایت به بشر فرستاده است نادیده می گیرد یا اساس بحث قرار نمی دهد باطل اندر باطل است و هرگز به هیچ نتیجه و سر انجام مثبت و سازنده ای نمی رسد .
    کنار زدن شناختها و نویدها و هشدارهای وحی اصیل الهی که به چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه از جانب خداوند جهت دهی بی نقص می دهند در هر بحثی بنام دین و مذهب بجز عقیم و سترون ماندن بحث و گمراهی و سر در گمی هیچ سر انجام دیگری به با ر نمی آورد .
    خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، وحی شناسی ، انسان شناسی ، شیطان شناسی و رفتار شناسی در وحی تحریف نشده ی الهی به پیامبران که آخرین آن قرآن است مهم ترین و تنها کلیدهای محکم و مفصل رسیدن به حقایق دین توحیدی هستند که بشر را از جانب خداوند به چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه بی هیچ نقص و آلایش هدایت می کنند واز هرگونه گمراهی و سر در گمی مصون می دارند .