کربلایی محمدحسین حدادیان | هر کسی که با تو گره خورده


جشن میلاد امام رضا علیه السلام

زمان:
دو شنبه 8 خرداد ماه ۱۴۰۲


+ 
5

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به پایگاه خبر فوری در باره موضوع:/ پناهیان: هیئتهای مذهبی بدنبال کار آفرینی و تولید ثروت باشند/ جمعه 09/04/1402
    ---
    فراخوان هیئتهای مذهبی به تلاش برای رفاه جامعه
    ---
    این فراخوان خیر خواهانه که توسط آقای پناهیان هیئتهای مذهبی را مخاطب قرار داده است و از این هیئتها می خواهد که کسب و کار را برای فراهم سازی رفاه جامعه پیشه کنند ؛ در بخشی از آیه قرآنی ۲ سوره مائده در این جمله : « ... وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ » خلاصه گردیده است .
    بی تردید این فراخوان همه ی حرفه های مشروع موجود در جامعه را نیز فرا می گیرد .
    مطابق با خواست قرآنی خداوند مهربان در آیه ی فوق ؛ خیر خواهی همراه با انگیزه ی صادقانه ی نیکو کاری محض که در آیه به پرهیزکاری خالصانه مشروطو گردیده است می باید شروع شود و ادامه یابد .
    قطعا پرهیز کاری در این زمینه با پایبندی به احکام قرآنی ثابت شرع و اطاعت عالمانه از این احکام تحقق می یابد و تنها جهت جلب رضای خداوند در راستای فراهم سازی رفاه عزتمندانه ی جامعه بایدانجام شود .

  • به پایگاه خبر فوری در باره خبر: /ادعای یک روحانی درباره پیوند دست با تلاوت قرآن توسط امام علی (ع)/ شنبه 20/03/1402
    ---
    کالای کاسبی شیادان دین فروش ؛ دین نیست!!!
    ---
    وقتی خداوند در قرآن در آیه ۱۸۸ سوره أعراف به پیامبر اسلام دستور می دهد که به مردم بگو که از عهده ی هیچ کار خارق العاده ای بر نمی آیی و از جهان غیب نیز هیچ خبری نداری محال است امیر مؤمنان علی بن اب طالب (ع) به خود اجازه دهد به برتری بر پیامبر تظاهر کند و ادعا کند کار خارق العاده ای را که در توان هیچ بنده ای نیست می تواند انجام دهد!!!
    این گونه معجزات ادعایی متضاد با حقایق قرآن همه جعلیات کاسبان شیاد دین فروش هستند که برای گرم نگه داشتن بازار حرام دین فروشی خود و جمع کردن مشتری و فریب افکار عمومی همیشه می سازند یا آستین دارند .

  • برای دین داری خدا پسندانه این پند را به دل و جان بسپار
    ---
    آگاهی به شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن که خدا پسندانه به چگونگی دین داری و مذهب داری جهت می دهند و از گرفتار شدن در دام شیطان که برای گمراه کردن متدینان بنام دین و مذهب می گستراند جلوگیری می کنند ضروری ترین نیاز متدینان است که نبود آن بجز گمراهی و بی دینی و لامذهبی پیامد دیگری ندارد و بحکم خداوند در قرآن این نبود حاصل عمر متدینان را از عبادت و نیکو کاری تباه می کند .

  • هشدارهای خداوند را جدی نگیریم دین داری ما تباه می شود
    ---
    خداوند در آیات محکم و مفصل رسا و گویا و انکار ناپذر قرآن بارها تاکید کرده است دین داری بی توجه به راهنماییهای شناختها و نویدها وهشدارهای قرآن به گمراهی و بی دینی می انجامد و دین دار را اگر در دنیا از این بی توچهی توبه نکند و به ترک همیشگی این بی توجهی تعهد ندهد در قیامت حتما به عذاب ابدی و نابخشودنی جهنم گرفتار خواهد کرد .