افزایش فروش در اینستاگرام

Instagram's new direct response ads of Stories come with 12 CTA options -  imfnd Club

 

امروزه کمتر کسی با اینستاگرام آشنایی ندارد و تقریبا بر روی بیشتر گوشی های هوشمند می توان برنامه اینستاگرام را مشاهده کرد. با اوصاف اگر صاحب کسب و کار  هستید و پیج اینستاگرامی ندارید فروش بالایی را از کسب و کار خود دریغ کرده اید. در این مطلب به راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام می پردازیم.

مقایسه اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

برخلاف یوتیوب ، پلتفرمی که شما در آن می توانید فیلم ها و صفحه کانال خود را در فضای تبلیغاتی با نرخ تعیین شده توسط گوگل بفروشید ، اینستاگرام به کاربران خود بابت تولید محتوا هزینه ایی ارائه نمی کند. اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، بنابراین تبلیغات فیس بوک را در قالب پست های اینستاگرام در معرض دید کاربران قرار می دهد به همین ترتیب ، اینفلوئنسرها و برند های اینستاگرام در صورت تصمیم به همکاری با یکدیگر واسطه یا نرخ مشخصی ندارند. برندها با اینفلوئنسرها معامله می کنند و بسته به شرایط می توانند نرخ ها به طور قابل توجهی متفاوت باشند.

 با این حال ، تقریباً در همه موارد یک موضوع ثابت است - تأثیرگذاران اگر هم از میزان تعامل بالا و هم از تعداد دنبال کنندگان بالایی برخوردار شوند ، هزینه بیشتری دریافت می کنند.

در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی ، پیج های اینستاگرام سطح تعامل نسبتاً بالایی دارند. به عنوان مثال ، نرخ تعامل متوسط ​​کاربر فیس بوک یا توییتر فقط 0.5 - 1.0٪ است. هرچند که متوسط نرخ تعامل ​​پیج اینستاگرام 3٪ است. هر چقدر که میزان تعامل پیج اینستاگرام شما بالاتر ، همراه با تعداد زیادی از دنبال کنندگان ، نشان می دهد که شما در بین رقبای خود تأثیرگذارتر هستید. البته این میزان می تواند ارتباط مستقیمی هم با حوزه کاری شما داشته باشد و طبیعتا میزان تعامل در برخی از حوزه های کاری می تواند توجع و تعامل بیشتری با کاربران ایجاد کند.

چگونه می توان از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده کرد ؟

پست های تبلیغاتی و اسپانسری در اینستاگرام

افراد تأثیرگذار و اینفلوئنسرها معمولا به روش پست های تبلیغاتی و اسپانسری به عنوان یک راه درآمدزایی متداول نگاه می کنند. در واقع ، برندها به دنبال آن هستند که محتوای تبلیغاتی خود را در قالب های مختلف به مخاطبان اینفلوئنسرها به نحوی نمایش دهند که بتواند آن ها را به پیج های اینستاگرامی مورد نظر هدایت کند و در آخر سودی برای کسب و کار داشته باشد بنابراین تعداد فالوور یکی از معیارهای اصلی اسپانسرها خواهد بود.

فروش خدمات

تعداد زیادی پیج در اینستاگرام وجود دارد که خدمات مختلفی مانند آموزش عکاسی ، جلسات آموزش شخصی ، کاشت مژه و آرایش مو به کاربران ارائه می کنند. اکثر این مشاغل کوچک از خانه اداره می شوند بنابراین ممکن است وب سایت شرکتی نداشته باشند . در این حالت ، اینستاگرام یکی از بهترین راه برای ارتباط با مردم و جذب مشتری است که می تواند باعث توسعه کسب و کارهای مختلف از جمله کسب و کارهای کوچک شود.

اصول فروش محصولات در اینستاگرام : پیشی گرفتن از رقبا با رعایت چند اصول ساده !

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام می تواند در وقت و انرژی شما صرفه جویی بسیاری کند و حتی می تواند بسیاری از کسب و کارهایی که سرعت پیشرفت کندی دارند را متحول کند و به آن ها در رسیدن به موفقیت کمک کند. الگوریتم اینستاگرام از پیج هایی استقبال می کند که تعداد بیشتری فالوور و لایک اینستاگرام وحتی نظر در پست های خود دارند.

با خرید فالوورهای ، پیج اینستاگرام و پست های شما از نظر الگوریتم اینستاگرام دارای ارزش بالاتری خواهند داشت و همچنین می توانید پست های خود را در رتبه های بالاتری در اکسپلور کاربران مشاهده کنید که به دنبال ان کاربران و فالوورهای شما افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

ارتباط و ارائه پشتیبانی بعد از خرید به کاربران

ارتباط و تعامل با مخاطبان از اصلی ترین اصول فروش آنلاین محسوب می شود و باید توجه ویژه ایی به آن داشت. به طور کلی باید مدتی از زمان خود را برای ارتباط و تعامل بیشتر با مخاطبان و فالوورهای خود در شبکه های اجتماعی اختصاص دهید. اگر کسب و کار اینستاگرامی شما در مورد فروش محصولات باشد حتی می توان از دایرکت اینستاگرام برای ارائه پشتیبانی محصولات استفاده کرد و آن را در قسمت هایلایت ها با سایر کاربران به اشتراک گذاشت.

Hey, Instagram! Please stop ruining my feed with your algorithm | iMore

عکس های جذاب برای پیج اینستاگرام

هنگامی که الگوریتم اینستاگرام متوجه شد که پیج اینستاگرام شما در حال ایجاد محتوایی هستید که مورد پسند و لایک مخاطبان قرار می گیرد ، شما و پست هایتان را در موقعیت بهتر و در مقابل مخاطبان جدید قرار می دهد. به این ترتیب اگر توجه ویژه ایی به موضوع تولید محتوای خود داشته باشید می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

 اگر تجربه کافی در زمینه تولید محتوا ندارید می توانید مانند بسیاری از مارک ها و مشاغل با اینفلوئنسرهای اینستاگرام و وبلاگ نویسان برای ایجاد محتوای وب سایت یا حساب اینستاگرام خود همکاری کنید. در حال حاضر با توجه به حضور بی سابقه کسب و کارها در این پلتفرم موضوع تولید محتوا چالش برانگیزتر هم می شود.

کلاب هاوس و فیسبوک

اینفلوئنسرهای زیادی در کلاب هاوس فعالیت دارند و از این پلتفرم برای افزایش آگاهی از برندهای خود و یا سایر برندها استفاده می کنند اگر به دنبال تحقق این هدف هستید باید توجه ویژه ایی به خرید فالوور کلاب هاوس داشته باشید چرا که در کمترین زمان ممکن می تواند دسترسی به افراد زیادی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر کلاب هاوس استفاده از فیسبوک برای تکامل استراتژی بازاریابی شما یشنهاد می شود.

 

تلگرام و یوتوب و کسب و کارها

تلگرام یک برنامه پیام رسانی رایگان است که بر سرعت و امنیت تمرکز دارد و همچنین رابط کاربری ساده ایی دارد. برخلاف پیام رسان واتس اپ ، می توانید تلگرام را در چندین دستگاه راه اندازی کنید و پیام ها به راحتی در همه دستگاه های هوشمند خود داشته باشید.

کانال های تلگرامی

کانال های تلگرامی دارای همان ویژگی های گروه ها هستند اما فقط مدیران قادر به ارسال پیام هستند. آنها همچنین محدودیتی در تعداد کاربر ندارند که پخش اطلاعات را آسان می کند. امروزه بسیاری از ارگان های مختلف از ممبر چنل تلگرام برای ارسال اخبار و نکات به مردم استفاده می کنند. کاربران با جستجوی درون برنامه ای یا با استفاده از پیوندهای کانال ذکر شده در وب سایت و مکان های دیگر در کانال ها مشترک می شوند. کانالهایی که بیش از 1000 مشترک دارند تجزیه و تحلیل کانال و پست را می توانند مشاهده کنند.

استفاده از یوتیوب برای کسب و کار می تواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به صرف وقت زیاد یا سرمایه گذاری در تجهیزات گران قیمت ، محتوای خود را که قبلاً ایجاد کرده اید دوباره منتشر و در اختیار مخاطبان قرار دهید.

منتشر کردن مجدد محتوایی که قبلاً ایجاد کرده اید ، شکل موثری در بازاریابی محتوا است ، زیرا می توانید مخاطبانی را جذب کنید که آن نوع خاص از محتوا را دوست داشته باشند. استفاده از هردوی تلگرام و یوتیوب می تواند به افزایش فروش محصولات کسب و کار شما کمک کند همچنین که می توان از تبلیغات یوتوب هم به درآمدی مستقل از فروش محصولات دست یافت.