التماس خبرنگار ضد انقلاب برای مصاحبه با حجت السلام رسایی


برخی از زنانی که در شبکه های ماهواره ای مشغول به فعالیت بوده اند پیش از این مجبور به اعتراف در خصوص تجاوز به خود شدند. مسیح علی نژاد در حال حاضر به شبکه فاسد (من و تو) سرویس می دهد، آیا او هم روزی مانند همکاران سابق خود از فساد موجود در آن شبکه و دیگر شبکه های خارجی و سوءاستفاده های صورت گرفته از زنان، سخن می گوید یا تا آخر به آن تن می دهد و این کار را آزادی می نامد؟
در شب شهادت فاطمه زهرا (س) تلفن زنگ زد و مسیح علی نژاد در حالی که متوسل به دخت پیامبر اسلام شده بود، با اصرار و التماس از نماینده تهران درخواست مصاحبه کرد. حجت الاسلام رسایی در عین حال که حاضر به مصاحبه رسمی با او نشد، به نصیحت این دختر فریب خورده ایرانی پرداخت.

این خبرنگار فراری، در این گفتگوی کوتاه به طور ضمنی عدم پایبندی اش به آداب اخلاقی زنان ایرانی را پذیرفت ولی اسم این کار خود را آزادی گذاشت.

سخنان نماینده تهران آنقدر روشنگرانه بود که این خبرنگار به اصطلاح آزاد(!) 5 دقیقه از مکالمه 9 دقیقه ای خود با رسایی را حذف و جملاتی را به مصاحبه اضافه کرد با این وجود هم نتوانست به هدفش برسد و در همان گفتگوی سانسور شده هم استیصال او کاملا مشهود است و به همین دلیل وی مجبور به اضافه کردن جملاتی از طرف خود شده. انتشار کامل صوت مصاحبه که مسیح علی نژاد تصور ضبط آن را نمی کرد، نشان می دهد که این رسانه ها و خبرنگاران قلم به مزدشان، تنها با دروغ ارتزاق می کنند و ادامه حیات می دهند.

برخی از زنانی که در شبکه های ماهواره ای مشغول به فعالیت بوده اند پیش از این مجبور به اعتراف در خصوص تجاوز به خود شدند. مسیح علی نژاد در حال حاضر به شبکه فاسد (من و تو) سرویس می دهد، آیا او هم روزی مانند همکاران سابق خود از فساد موجود در آن شبکه و دیگر شبکه های خارجی و سوءاستفاده های صورت گرفته از زنان، سخن می گوید یا تا آخر به آن تن می دهد و این کار را آزادی می نامد؟


+ 
54

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مسیح علینژاد خودش رو گم کرده اما رسایی هم یک داعشی داخلی و کاملا بی منطق و بدتر از مسیح علینژاده ....کاملا مشخصه که نتونست جواب علینژاد رو بده...در هیچ جای قرآن کریم حجاب اجباری نشده و افراد در انتخاب حجابشون ازادند...و امثال رسایی این تحریف کنندگان قران ....نکته بعد انتخابات چه ربطی به حجاب داره؟!!!!!!!!!!!!!!!
    من از رسایی متنفرم اما این خانم هم کار کثیفی کرده که سانسور کرده...هر دوشون ضد دین هستند از جهات مختلف

  • رسایی ضد دین نیست همینطور که از اسمتم مشخصه تو هم مثل اربابای خودت ضد دین ومذهب هستی،راستی چرا الکی پای قرآن رو وسط میکشی،میتونم اینجا قسم بخورم تا حالا یه صفحه از قرآن رو هم نخوندی،کجای قرآن نوشته حجاب اختیاریه،واقعا که ،اینم بدعت تازه س.درود بر انسانهایی مثل آقای رسایی.

  • جالبه ها هر کی هر غلطی میخواد بکنه سریع به قرآن ارجاع میده؟ جنابعالی چند بار قرآن رو خوندی عقل کل؟ کدوم دین گفته حیوون صفتی کن واسمت رو بذار انسان؟ لابد مصداق کمثل الحمار قرآنید چون این عبارت هم در قرآن آمده

  • s n 93/12/25 ساعت 13:54

    ضد دين تو و امثال تو اصلاح‌طلب ضد ولايت و ضد انقلاب و ضد دموکراسي هستيد . شما اشغال هاي سياسي هستيد . سگ بازي از زمان خاتمي ملعون شروع شد ميدوني يزيد سگ باز و بوزينه باز بود. يک وزير دولت روحاني واسطه شد خاتمي را ببرند ديدار رهبري که خاتمي خصوصي بگه غلط کرديم اما امام خامنه اي فرمودند بايد علني بگيد غلط کرديم . و بعد رهبري فرمودند خاتمي باغي بر انقلاب يعني بغي کرده و باقي بر فتنه است يعني هنوز هم فتنه ميکنند و برنامه دارند . کسي که بر عليه حکومت اسلامي و ولايت فتنه ميکند يعني محاربه کرده و طبق نظر علما و مراجع حکم بغي و باغي اعدام است . اون موقع که اصلاحات بي دين ضر ميزدند حتي عليه خدا هم ميتوان تظاهرات کرد تو کجا بودي؟ ان موقع که خاتمي ضر زد که بين آزادي و دين بايد آزادي را انتخاب کرد تو کجا بودي اين غرب زده هاي از خدا بي خبر را ببيني. حالا تو و امثال تو معتدل و ميانه رو شدين .

  • ای ول به توs nکه همیشه روشنگری میکنی.

  • خیلی تند جوابشو دادی ولی لایککککککککککککککککک.

  • مهمان 93/12/24 ساعت 00:11

    من اصلا نمیگم این گزارشگر عمل ناشایستی انجام داده یا نه فیلمشم ندیدم که بگم کرده یا نه ولی اصلا صحبت های رسایی هیچ چیز رو ثابت نکرد و فقط در حد تهمت بود نمیدونم الان ما داریم به چی این حرف میگیم روشن و واضح

  • رسایی ادم سالمی است کسی که فاسد تو هستی

  • محدثه 93/12/22 ساعت 12:49

    توهین نکنن چیکار کنن
    نمیتونن به رسایی ایرادی بگیرن از زورشون توهین میکنن
    حتی لیاقت اعتراف به کم آوردن هم ندارن

  • مهمان 93/12/22 ساعت 07:28

    رسائی هم ک بیسواد فاسد است

  • مهمان 93/12/25 ساعت 11:42

    فاسد ای کاش فاسد بود این ........

  • s n 93/12/22 ساعت 11:57

    يا ببند درش را يا مجبورم خودم ببندم فهميدي؟ تو خودت کي هستي که به رسايي بي احترامي ميکني؟