تناقض روایت های خاله و مادر نیکا شاکرمی!


قضاوت با شما

خاله نیکا مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی هفته قبل داشته و مادر نیکاهم دوروز قبل کلیپی رو برای رادیو فردا ارسال میکنه. تفاوت‌هایی داره روایت‌های این دو که قابل تأمله، خودتون میتونید بررسی کنید من هم نظر خودمو درآخر کلیپ نوشتم. جاهایی که متن داره کلیپ دستتونو نگه دارید یا استپ رو بزنید و متن رو بخونید

تامیتونید منتشر کنید، همه ببینن


+ 
24

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 01/7/23 ساعت 09:43

    اگر دقت کنید چند سالیست اتفاقی ادامه دار در حال روی دادن است و آن اینکه بسیاری از کسانی که سالها واقعیت خودشان را مخفی کرده بودند دارند بروز می‌دهند و بقول معروف تشت رسوایی شان از پشت بامها میفتد و در این میان از همه طیفی هستند از بالاترین ها تا پائین . از رئیس جمهور ها گرفته تا نماینده ها و مدیران و هنرمندان و ورزشکاران و اصلاح طلب و اصولگرا و مردم عادی . البته نه همه شان بلکه گروهی از اینها حرفهای ضد اسلامی می‌زنند و تعمدا شیعه را تضعیف می‌کنند و همصدا با دشمنان خارجیند و حتی گاها جلوتر از آنها و خداوند اینطور آبروی آنهایی را که سالها خودشان را دیگر گونه نشان می‌دادند بر ملا کرد و باز هم ادامه دارد . اینها خیلی هاشان به خاطر پاسپورت طویله غرب است و یا مزدوری غرب و یا حرام خواری و یا صعف ایمان به خدا ولی همه شان در خط شیطانند و خواست خداوند است تا آبرویشان در همین دنیا برود و مکافات عملشان بماند برای آن دنیا . البته اینها برای خودمان است نه برای انور آبی ها و غربی‌ها و امثالهم که آبرویی ندارند که خدا بخواهد ببرد و دینی ندارند که ضیف الایمان باشند
    می‌بینیم چطور همه گی از پایگاه شیطانی رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند و حاضرند به خاطرش مالشان را بدهند و میلیونها انسان را بکشند تا این رژیم بماند این خواست شیطان است و اینها هم شیاطین انس . از بی ایمانی به خدا و حتی دشمنی و کینه به خداست که اینها آخرت ابدی را به دو روز دنیا می‌فروشند و چقدر ارزان خود فروشی می‌کنند که اگر بدانند از حماقت خودشان سر به بیابان می‌گذارند ولی چه سود که اینها خودشان شیطانند . شیطان در محضر خدا بود و دید و تمرد کرد وای به حال این بدبختان سیه بخت که خدا را نمی‌بینند و دوست ندارند که ببینند.

  • ناظر 01/7/22 ساعت 21:42

    کاملا مشخص است چه کسانی دنبال تظاهرات هستند . ادمهای لاابالی و خدا نشناسی که دینشان بی حیایی و بی بند و باریست . عجیب نیست که از چنین خانواده ای چنان دختری باشد

  • خیلی نامردی که این متن رو می نویسی
    ما که بالاخره پیروز میشیم و ایران رو آزاد میکنیم
    ولی بدون به حساب تو و امثال تو حتما رسیدگی میکنیم!

  • 1- سلامی از جنس سلام بر نوح
    2- نامرد کسیه که با آجر تو سر پلیسی میزنه که رو زمین افتاده نامرد کسیه که نوزاد رو کور میکنه نامرد کسیه که ناغاقل با لگد به پهلوی زن محجبه میزنه.
    3- دیدیم آخر آزادیتون تو لیبی رو که مثلا پیروز هم شدین و قذافی روو هم کشتین!! الآن دارین اونجا خودتون رو تیکه تیکه میکنین و مردم به روح قذافی درود میفرستن.
    4- بله این وعده خداست که اگه امر به معروف و نهی از منکر نکنیم ظالمان و کافران بر ما مسلط میشن و واقعا بعید نیست یه روز شما کفتارها مثل رضاخان میرپنج بر این مردمی که پیمانشون رو با خدا شکستن حکومت کنین.

  • دختر جوانی ، نوگلی پرپر شد و دور و نزدیک سعی در بافتن کلاه از این مصیبت هستند. بعنوان پدر پیر ، هنوز برای این گل پرپر و شادی روح بی گناهش دعا می کنم.

  • 1- سلام
    2- نوگل پرپر شده؟ بی گناه؟؟؟؟
    3- اگه خدا بخواد این بی حیاها رو بیامرزه احتمالا شمر و خولی و حرمله رو هم می آمرزه!! من که به چنین خدای ناعدالی کافرم.
    4- بت پرست ها هم خیلی دعا میکردن.
    5- واقعا اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

  • در قدم اول سلام علیکم که پاسخ به سلام است
    دختری از بین ما رفته. با جوانی خودم در پنجاه و پنج سال پیش مقایسه می کنم. چیزی نمی دانستم و دهان گشادی داشتم و شاید بر خلاف خوبان که در چهل سالگی بکمال رسیدند هنوز در هفتاد و چند سالگی لنگ می زنم. لذا این غنچه نازنین قبل از باز شدن پر پر شد. هر لحظه که می اندیشم که اگر دختر من بود چه ، از خدای منان برای روح جوان و پاکش مغفرت می طلبم. کسی گفته بود که وقتی در جامعه ای جنایتی روی می دهد همه افراد جامعه مقصر هستند. آیا اگر به فرزندان دیگران همچون فرزند خویش بنگریم و هدایت کنیم و حمایت کنیم و محافظت کنیم به مدینه فاضله نزدیکتر نشده ایم؟
    لَا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا ۚ ما چه می دانیم که استعداد های یک بچه چقدر است که برایش حد بی حیائی فرض کنیم؟ در دنیائی که پیران بر سر مال و مقام آخرت می فروشند از یک جوان در این دورانی که تحت بمباران تبلیغاتی هستیم چه می شود توقع داشت؟
    ...سَلَامًا

  • 1- سلام
    2- به شما جواب دادم ولی حذف شد. جواب من هم عوض نمیشه. پس بماند.

  • اجازه قضاوت دادید ، نمی پذیرم. تنها چند مورد از مشاهدات :
    - رفتار مادرِ جوان مردهِ داغدار.
    - در تشریح صدمات مرحومه در پزشگ قانونی : آرام.
    - تسلط در گفتار.
    - تسلط کامل به زبان و بدون لحجه.
    - نیکا بیست هشت شهریور به قصد تظاهرات بر علیه حجاب اجباری ...
    - دختر مرحومه جوان و مادر اسم فامیل شاکرمی.
    - تولد مادر احتمالاً در حول و حوش انقلاب اسلامی
    - در اسلام پدران حقوقی دارند که دیگران ندارند. جای پدر خالی لست.