پخش تصاویری از جنایت کرج برای اولین بار


فریاد‌های «بزنش.. بزنش» و تصاویر اغتشاشگران سنگ به دست، این تنها بخش کوچکی از روایت ماجرای شهادت سید روح‌الله عجمیان است.

پخش تصاویری از جنایت رخ داده در کرج برای اولین بار و همزمان با برگزاری اولین جلسه دادگاه بررسی شهادت #شهید_عجمیان


+ 
18

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حیوانها ، با کارتان اجنبی ها خوشحال شدند چه سودی بردید ،غیر از این است که نزد خداوند و پیامبر خدا و ملت شهید پرور ،روسیاه شدید. یکی از فرزندان رسول خدا را کشتید.روز قیامت رسول خدا اگر از شما سئوال کرد فرزندم را به کدام گناه کشتید چه جواب دارید ؟شماها با این کارتان روسیاه دنیا و آخرت هستید.

  • عادل 01/9/24 ساعت 11:31

    دینداران و ولایتمداران مظلومان همیشگی تاریخند. الا لعنة الله علی القوم الظالمین. یا صاحب الزمان

  • بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    اینقدر حرام خوردن که وقایع عاشورا دوباره داره تکرار میشه بعد از شهادت پیامبر اسلام نوه ایشان را در کربلا به شهادت رساندند وبا سم اسبان ... این واقعه در سال 61هجری رخداد یعنی 50سال بعداز شهادت پیامبر واینک بعداز گذشت قریب به1400سال این جنایات دارد تکرار میشود پس شیاطینی انسانی هستند که امام معصوم خودراکه سهل است مرد عادی را اینچنین به طرز شبیه به آنان خواهند کشت پس منتظر (.....) باشید؟که نزدیک است اینان نه که هموطن ما بلکه تخم تریکه همان ولد زناهای که امام معصوم را درکربلا کشتند می باشند وسزاوار مرگ به همان شیوه ای هستند که مختار ثقفی آنان را مجازات کرد اینها باید به روش مختار کشته شوند تا درس عبرتی برای سایرین باشد وهیچ مماشاتی جایز نیست .وگرنه دوباره شاهد تکرار تاریخ خواهیم بود .اللهم عجل لولیک الفرج . صلوات .

  • RttAli 01/9/24 ساعت 06:48

    والله همه باید اعدام بشن همه در شهادت این فرد دست دارن

  • بعضی از این جنایتکارها از بهائی ها هستند