این ویدیو حدود ۵ میلیون بازدید در تیک‌تاک داشته


این خانم کانادایی، برای افرادی که در مورد حماس فریب رسانه‌های غربی رو خوردند، همه چیز رو تبیین می‌کنه


+ 
25

- 
0
ارسال در 1402/8/30 ساعت 15:11 2023-11-21 15:11:56
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آمریکا این روزها رو می دید که با تیک تاک مشکل داشت و می خواست از گوشی ها و کامپیوتر کاربرانش این برنامه حذف بشه.
    چون صهیونیستها و افراد با نفوذ آمریکا روی تیک تاک و مطالب آن هیچ کنترلی نداشته و ندارند لذا احتمال می دادند ممکنه یک روز اخبار از کانال تیک تاک به گوش مردمشون برسد و رسوا بشوند .
    الحمدالله رب العالمین که این دهکده جهانی که ساختند برای مقابله با دین و نعوذبالله خدا داره به ضرر خودشون روشنگری می کنه و دیگه دروغ هاشون به درد حتی ملت خودشون هم نمی خوره.
    یدالله فوق ایدیهم

  • البته تیک تاک آش دهن سوزی نیست که هیچ خیلی هم افتضاحه. فقط چالش های تیک تاکی دیگه فقط یه پله از بازی کردن تو فیلم های خاک بر سری فاصله داره.
    مشکل آمریکا اینه که کنترلش دست چین نه آمریکا و این دفعه چینه که جوونا رو خراب میکنه و خب در این بین جوانان آمریکا رو خپهم علیه آمریکا میکنه (همون طور که اینستاگرام ک و تلگرام ایرانی ها رو ضد اسلام کرد)

  • موشک ها در انبار و کودکان زیر آوار
    این روشنگری ها برای غربی ها خوبه نه برای ایرانی که ادعاش میشه شیعه خانه امام زمانه و بعد تو همین مملکت مرضیه برومند بی دین رو فقط به خاطر حرف زدن علیه اسرائیل برکنار میکنن.
    الآن اینجا شیعه خانس یا خود اسرائیله؟
    ________
    دم یمنی های زیدی گرم که آبروی شیعه رو خریدن. حکومت ایزان که باعث شده شیعه ها تو خود ایران غریب باشن. (اینم مختص الآن نیست حداقل از زمان آوینی این وضع کشوریه که ادعا میکنه شیعه خانس)