مقایسه نما به نمای فیلم «هفت سنگ» با فیلم «خانواده مدرن»
گروهی از کاربران اینترنت در اقدامی جالب نشان داده اند که سریال هفت سنگ که سریال ماه رمضانی شبکه سوم است، کپی برابر اصل سریال آمریکایی خانواده مدرن است.
ارسال نظر
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
بابا زرنگا!!!!!!!!!!!!!!!
نه غلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!1
رفته از سریالی هم تقلید کرده ک ِ اونم همچینی تعریفی نداره :|
ابتکار تا چ ِ حد ؟
این فیلم هم که حرف های خوبی می زنه .
به جای این حرفا به محتواش دقت کنید که آموزنده است.
یعنی ما الن در جایگاهی نیستیم که بتونیم از استعدادای خودمون استفاده کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا تقلید؟؟؟؟؟
اونم به این شیوه؟؟؟؟؟؟
التماس دعای فرج
هر چه قد نرم افزار خارجی می خوای نصب می کنی.میزنم به حساب پول های بلوکه ی ایراااااااااااااااان
...
برا خودم کیف می کنم.(البته نصبت به تکثیر محصولات ایرانی به هیچ وجه تعدی نمی کنم.)
اصلا فرمش به فرهنگ ما ایرانیا نمیخوره!
واقها حال بهم زنه
چه دلیلی داره ک ی بچه بیارن بزرگ کنند؟واقعا اینا با ساخت این سریال ادعای مدرن بودن میکنند؟
واقعا ک...
خودمون داریم افکار منحرف غربی ها رو وارد ذهن جوونامون میکنیم
لعنت خدا بر اونها
خوب که چی؟؟؟؟؟؟
فکر کردین کاشف قرن شدین؟کار وقتی مثبت باشه چه اشکال داره؟به قول حشمت فردوس متخصص......
ببخشید،
اما واقعا خـــــــاک بر سرشون!!!!
بنظر منکه سریال جالبیه وامسال از همه بیشتر مخاطب داره.
بعش هم این حرف دراوردن نیست.اگه می تونید این -به گمان شما،اتهام- رو رد کنید
نباید انتظار داشته باشین نظر بقیه ی مخاطباهم مثل شما باشه.. یا اینکه مثل شما فکر کنن.
بازم میگم : به نظر من که امسال پر بیننده ترین سریال بین سریالای ماه رمضون میشه .
بی احترامی نکنین
شما اول برید لحنتون رو درست کنید.نحوه ی صحبت شما نشانه ی شخصیت شماست.
الهی! همه شادی ها بی یاد تو غرور است و همه غمها با یاد تو سرور است.
شکروی
ایران باد سرفراز
http://salamshokravi.persianblog.ir
?HAFTSANG a copy version of MODERN FAMILY by inadvertent or intentional
منتقدان داخلی و خبرگزاری های خارجی این روزها توجه عموم را به کپی برداری بسیار مبتدیانه سرالد هفت سنگ از خانواده مدرن آمریکایی جلب کرده اند . بله توجه عموم را به هفت سنگ جلب کرده اند.
همین و لا غیر.
هیچ صاحب رسانه ای به هیچ طریقی نمیتوانست اینقدر برای برنامه اش تبلیغات کند که برای سرالک هفت سنگ شبکه سه سیما شد و توانست مخاطب کنجکاو را برای مقایسه تبدیل به مخاطب شبکه سه کند.
این ترفند سالهاست که در بازاریابی به کار میرود
یک تولید کننده خاص کالایی را کپی میکند و خودش 10 رد پا برای شناسایی کالای تقلبی به جا میگذارد و این ده رد پا را توسط یک واسطه به تولید کننده اصلی معرفی میکند
تولید کننده اصلی بلافاصله به وسیله یک پوستر تصویر این ده ردپا یا سوتی را معرفی میکند . اینجاست که مردم تلاش میکنند تا بروند کالای تقلبی را از نزدیک ببینند و این ده رد پا را خودشان تک به تک شناسایی کنند و اینجاست که مردم بخاطر دیدن کالای تقلبی وارد حوزه ماکتینگ تولید کننده خاص میروند .
در حوزه سینما و رسانه سالهاست سینمای هند با کپی های پلان به پلان از سینمای تکنیکال غرب ، فیلمبازهای حرفه ای را به بهانه مقایسه نسخه های شرقی با غربی وادار به تماشای آثار هندی کرده اند و در این بین کارگردانان هندی با لبخند پذیرای نقدهای تمسخر آمیز منتقدان جهانی شده اند
محمد علی چوپانیان
When you want to make so many customers you must make a product that copied from a famous thing. And send keys to original company by Third party. Then original company prints an avoiding poster for their customers. Customers come back to your marketing area by a poster in their hands.
In Indian cinema directors make some copy of American cinema to attention of famous critics to see Indian movies.
Mohammad Ali Choopanian –