می‌دونید چرا اصلاح‌طلبان با فوت علامه مصباح(ره) انقدر خوشحال شدن؟


صحبت‌های استاد رحیم‌پور ازغدی رو ببینید
در دهه هفتاد که بزرگان حوزه و دانشگاه از ترس از بین رفتن احترامشون توسط زنجیره‌ای های اصلاحات، در مقابل انحرافات اونها ساکت بودن، این علامه مصباح(ره) بود که یک تنه در مقابل این انحرافات ایستاد و ناسزا شنید..


+ 
49

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • احمدی نژاد جدیدا مصاحبه کرده اگر میشه کاملشو بذارید

  • با منتقدان و معترضان چگونه باید برخورد کرد؟
    ---
    در هر حال خداوند و هر فرد بشری و حتی پیامبران و اولیای صالح خدا منتقدان و معترضانی دارند که به سخنان آنان و به رفتارشان انتقاد و اعتراض می کنند.
    این انتقاد و اعتراض یا از سر لجاجت و عناد و سرسختی و غرض ورزی و یا بعلت جهل ونادانی به حقایق موضوع مورد بحث انجام می گیرد.
    دستور خداوند این است که با این منتقدان و معترضان با الهام گرفتن عالمانه از این آیات قرآنی: « خُذِ الْعَفْوَ وَأْمُرْ بِالْعُرْفِ وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَ» ﴿ آیه ۱۹۹ سوره أعراف ﴾ و همچنان: « وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا» ﴿ آیه ۶۳ سوره فرقان ﴾ و همچنان: « إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ . إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا مِنْ قَبْلِ أَنْ تَقْدِرُوا عَلَيْهِمْ فَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ » ﴿آیات ۳۳ و۳۴ سوره مائده﴾ می باید برخورد کرد.

  • نمیدونم باید آرزو مرگ کنم و این بی شرافتیهایی که به آقای مصباح شد و دیگر نبینم یا زنده بمانم و نیست شدن آدمهای هرزه رو ببینم . خدایا خودت کمک کن من که کم آوردیم ، هر چند دین خدا بر روز زمین بی پشتوانه نخواهند ماند و مصباح رفت اینک آقای وفسی رسالت آن را به عهده گرفته .