تعریف اعتقادی از اسلام، داعشی و سکولار تولید می‌کند!


#تاریخ_بعثت و #عصر_ظهور در گفتگو با علیرضا پناهیان- سحرهای رمضان 1400


+ 
21

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نماز گزارانی که در نمازهای روزانه حد اقل ده بار به خدا دروغ می گویند
    ---
    نماز گزارانی که در نمازهای واجب روزانه با ده بار خوانددن سوره ی حمد جمله ی « ... إِيَّاكَ نَسْتَعِينُ » یعنی تنها از تو مدد می خواهیم ﴿آیه ۵ سوره فاتحه﴾ را 10 بار تکرار می کنند اگر باور داشته باشند که می شود نیز از بندگان مقرب مدد و استمداد غیبی خواست و این مدد و استمداد را در نمازخانه و محراب خود تابلو و شعار بکنند ؛ بحکم قرآنی: « وَأَنَّ الْمَسَاجِدَ لِلَّهِ فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَدًا» ﴿آیه ۱۸ سوره جن﴾ به این آیه دهان کجی کرده و هر بار سوره حمد را در نماز یا در هر مناسبت دیگری که میخوانند با سهیم کردن بنده ی مقرب با خداوند ؛ برای خدا رقیب تراشی کرده اند
    این نماز گزاران با این رقیب سازی در هر بار خواندن جمله قرآنی: « ... إِيَّاكَ نَسْتَعِينُ » در نماز یا غیر نماز اگر این جمله را با در خواست مدد و استمداد غیبی از بنده مقرب همراه کنند؛ چون با اینگونه درخواست حصر درخواست مدد غیبی از خداوند را می شکنند و نقض می کنند ، به خدا دروغ گفته و با این دروغ گویی بحکم قرآن: « ... لَئِنْ أَشْرَكْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ » ﴿ آیه ۶۵ سوره زمر ﴾ تمام عبادتها و اعمال نیک خویش را نزد خداوند نابود کرده و به تباهی می سپارند و در قیامت هرگز نمی توانند ادعای انجام هیچ عمل نیکی را نزد خداوند داشته باشند و همچنان در این روز بعنوان بازنده ترین افراد بشر معرفی خواهند شد : به آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف نیز رجوع شود.
    همه دین شناسان و همه ی مراجع متولی آموزش و تبلیغ دین و مذهب بحکم قرآن : « ... فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ موظف اند خطر دین زدای این دروغ را همیشه به مسلمانان گوشزد کنند و پیوسته به آنان از دچار شدن به این دروغ دین زدا هشدار دهند.
    خداوند یگانه دانای مطلق که به تمام حقایق جهان هستی آگاه است ؛ بشر حتی پیامبران را در آیه ۶۵ سوره زمر و در سر تا سر قرآن از سهیم ساختن بندگان مقرب با ذات اقدس او در درخواست مددهای غیبی ، شدیدا منع کرده و به همه ی افراد بشر بدو ن استثنا هشدار داده است که چنین سهیم سازی حاصل یک عمر عبادتها و اعمال نیک آنان را در قیامت به باد فنا می سپارد.
    توسل به بندگان مقرب و شهدای راه خدا برای رسیدن به مددهای غیبی ؛ در وحی اصیل و تحریف نشده ی الهی و بویژه در قرآن کریم به هیچ یک از پیامبران ابلاغ نگردیده است .
    تنها وسیله ی دست رسی به مدد غیبی را خداوند در وحی الهی تحریف نشده ی بی خدشه ، که آخرین آن قرآن کریم است ، به ایمان و عمل صالح و رفتارهای نیک در راه خدا منحصر ساخته است.
    خواستن مدد غیبی تنها از خداوند یگانه توانای مطلق که همیشه از رگ گردن به بشر نزدیک تر است معنا و مفهوم عقلی درست و انکار ناپذیر پیدا می کند.
    خواستن مدد غیبی از بندگان مقرب غیر موجود که هیچ دلیل قرآنی و عقلی محکم و مفصل و بی خدشه بر حضور همه جایی آنان یا بر احاطه ی آنان به نهانهای حقایق جهان وجود ندارد چه معنا و مفهوم درست و قابل اثباتی می تواند داشته باشد؟؟؟!!!
    خداوند اسماء حسنای خویش را که تاثیر و آثار ازلی و ابدی همیشگی در کل جهان آفرینش دارند در قرآن تنها وسیله ی فرا خواندن خود برای دست رسی به همه انواع نیازها به بشر معرفی کرده است: « وَلِلَّهِ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَى فَادْعُوهُ بِهَا... » ﴿ آیه ۱۸۰ سوره أعراف ﴾.
    خداوند بشر را در قرآن از وسیله قرار دادن سوای این اسماء برای فرا خواندن خود منع کرده است: « ... وَذَرُوا الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي أَسْمَائِهِ سَيُجْزَوْنَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ » ﴿آیه ۱۸۰ سوره أعراف﴾.
    چون معصوم بعنوان پاسدار امانت دار وحی الهی است محال است در فراخواندن خداوند برای هر حاجتی غیر از اسماء حسنای خداوند وسیله قرار داشته باشد.
    بنا بر آیه ی فوق هر فرا خوانی که سوای اسمای حسنای خداوند در آن بنام معصوم وسیله قرار گرفته باشد بعلت تعارض این فراخوان با آیه مذکور ؛ چنین فراخوانی جعل محض علیه معصوم است و هرگز قابل تصور نیست که برخلاف خواست آشکار خداوند از معصوم صادر شده باشد بلکه ساحت دینی پاک معصوم از چنین فراخوانی بری است.

  • چرا یک عمر طاعتهای خود و دیگران را تباه ونابود می کنیم؟؟؟!!!
    ---
    با وجود هشدارهای فراوان محکم و مفصل در سر تا سر قرآن به بشر در باره ی سر انجام خطیر گرفتار شدن به انواع شرک و رقیب تراشی برای خداوند در ویژگیهای منحصر به یگانه ذات اقدس او و نبود هیچ دلیل قطعی قرآنی و عقلی برای اثبات ادعای وجود وسیله برای کسب رضای خداوند بجز ایمان و عمل صالح که انواع خدا پسندانه ی آن بتفصیل در قرآن بیان گردیده اند ؛ با کدام دلیل و شاهد و قرینه ی انکار ناپذیر آشکار قرآنی و عقلی قطعی الدلاله و برای تحقق چه مصلحت معنوی و مادی غفلت ناپذیر و قابل اثبات برای بشریت ؛ با نهایت جرئت و جسارت و بی پروایی و بی هیچ بیم و هراس از خشم نابود کننده ی خداوند ؛ به همه ی هشدارهای آشکار محکم و مفصل قرآن پشت پا می زنیم و جمله ِی قرآنی مجمل : « ... وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ ... » آیه : ۳۵ سوره مائده و جمله ی مجمل : « أُولَئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَى رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ... » آیه ۵۷ سوره اسراء را ابزار ادعای جعلی و باطلی که بدروغ به مذهب خود چسبانده ایم برای جا انداختن تصور و ادعای وجود وسیله ی بشری زنده و مرده جهت شفاعت برای رسیدن بشر به همه ی نیازهای فرا طبیعی خود قرار می دهیم و همه ی هشدارهای قرآنی خداوند را نقش بر آب می کنیم؟؟؟!!!
    ما با اینکه به گزاف تظاهر و ادعا می کنیم گام اول ارزیابی درستی و ناندرستی حدیث و روایت منسوب به معصوم عرضه ی آن به محکمات قرآن و عقل است ؛ مذبوحانه تلاش می کنیم ادعای اثبات ناپذیر وجود وسیله ی بشری برای رسیدن به نیازهای فراطبیعی را با پشت پا زدن به همه ی هشدارهای محکم و مفصل در اذهان خود و دیگران جا بیاندازیم.
    ما با نادیده گرفتن حقایق انکار ناپذیر فراوان قرآنی که محدودیت توانی و مکانی و زمانی بشر حتی پیامبران را آشکار به اثبات می رسانند ؛ با نهایت بی پروایی و جرئت و جسارت تلاض مذبوحانه خود را برای نسبت دادن جعلیات متضاد با محکمات مفصل قرآن به معصوم و برای اثبات درستی محتوای سست و باطل این جعلیات با نادیده گرفتن همه ی عواقب شوم و تباه کننده ی دنیوی و اخروی آن بیهوده و بی هیچ نتیجه مطلوب به کار می بریم.
    صدا و سیمای ملی و اکثریت رسانه های همگانی ما متاسفانه در سایه ی پرچم ج.ا.ا با نهایت بی پروایی و جرئت و جسارت طلایه دار همیشگی پخش و ترویج جعلیات باطل و من در آوردیها و خرافات اثبات ناپذیر ضد قرآن و عقل از زبان بسیاری از دین شناسان و واعظان و مداحان و شاعران و هنر پیشگان و حتی مدعیان استادی دانشگاه ؛ بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت هستند.

  • به پایگاه بولتن نیوز در باره خبر:/ کرامات حضرت رقیه باب الحوائج/ یک شنبه 19/02/1400
    ---
    ابشخور اصرار بولتن نیوز بر دشمنی با قرآن و عقل کجا است؟؟؟!!!
    ---
    بولتن نیوز با اصرار بر حذف و نابود سازی روشنگریهای قرآنی وعقلی هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که این پایکاه با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات مفصل قرآن که با هیچ اصل عقلی سالم اثبات پذیر نیستند ؛ هدف دور کردن مردم از شناختهای فرهنک اصیل و بی خدشه ی دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ یعنی دور کردن آنان از خدشه ناپذیر ترین منبع و سرچشمه ی بی خطای دین داری و مذهب داری را مذبوحانه پیگیری می کند.
    فقط خداوند تنها آگاه مطلق به همه ی نهانها جهان و کرام الکاتبین می دانند این اصرار خائنانه ی آشکار دقیقا چرا بر علیه قرآن و عقل و بر علیه دین قرآنی خدا و بر علیه مذهب توحیدی تشیع علوی و با دستور کدام طرف یا کدام طرفهای بیگانه و مزدورانشان در ایران اسلامی انجام می گیرد و می دانند آبشخور حقیقی پلید این اصرار کجا است؟؟؟!!!
    تنها خداوند می تواند راز این چرا و این اصرار را هر گاه که صلاح دید رسوا کند ؛ و شاید با خواست حکیمانه ی ذات اقدس خداوند این راز در همین دنیا رسوا شود؟؟؟!!!

  • به بولتن نیوز در باره خبر:/ کرامات حضرت رقیه باب الحوائج/ دوشمبه 20/02/1400
    ---
    بولتن نیوز نزد چه طرفهایی برای نابود سازی دین و مذهب سوگند یاد کرده است؟؟؟!!!
    ---
    اگر بشود ابلیس را ، که در به چالش کشاندن حکم خداوند قسم خورده است تا همه بشر را بنام دین و مذهب منحرف سازد ، از اغوای بشر و از نابود و تباه کردن دین داری و مذهب داری افراد آن منصرف ساخت ؛ آنگاه می توان توقع داشت که می شود گار گزاران پایگاه رسانه ای مجاز بولتن نیوز را از سوگند خود به ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل و از سوگند به نابود سازی روشنگریهای قرآنی و عقلی که دین داری و مذهب داری مردم را از انحراف و کج روی مصون می دارند، از این سوگند محض رضای خدا منصرف ساخت.