مستند «ترور سرچشمه»


مستندی درباره حادثه هفت تیر و بمب گذاری در دفتر حزب ریاست جمهوری و شهادت بهشتی و هفتاد و دو تن از مسئولین



+ 
22

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عالی

  • سلام
    خون این شهدائ عزیز وبزرگوار این انقلاب را ابیاری وبیمه کرده است که 40سال از عمر بابرکت آن میگذرد وهمچنان پا برجا واستوار وسرافراز وسرزنده است وباید قدر ومنزلت این انقلاب را که با خون فشانی چنین کسانی بدست آمده است را پاسداری وحمایت نماییم تا سالم وبالنده به دست صاحب اصلی آن برسانیم .خدایا مارا یاری وراهنمایی نما تاپیرو وحامی این انقلاب باشیم وبتوانیم از خون این شهدای عزیزوگرانفدر پاسداری وحفاظت نماییم ومارا شرمنده آنان نکن .هرکس راصبح شهادت نیست شام مرگ هست خدایا روزی مارا هم شهادت در راه خودت وخدمت به این انقلاب واسلام قرار بده انشاالله .اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات

  • خوبه

  • دو لغت و هرکسی تفسیر خودش و پیام نویسنده پنهان! راستی چرا؟
    - در قرآن تنها دو حزب نام برده شده یکی حزب شیطان و دیگری حزب الله. شاید اشاره ایست که متفرق نشویم.
    - خوبه ؟ ترور خوبه ؟ پس برای همه خوبِ. نه اینکه نیروی نظامی ما رو تروریست اعلام کنند اما کسانی که حدود هفده هزار نفر از جمله بقال سرکوچه ما و معلم بچه شما را ترور کردند را در کاخ های سیاه تر از شبهای سیاه زمستان بشریت پذیرائی کنند!
    حتی اگر همه هشت میلیارد روی زمین نفاق و دوروئی را بپسندند ، مدل من حججی است که برای نا امید کردن دشمن از یکسو و دیدار دوست از سوی دیگر به ساطور جلاد لبخند می زند.
    نمی دانم با چه نیتی نوشتید اما بهر دو نیت ، این ننگ روزگار را دعا کنید تا مرگی پر افتخار همچون سلیمانی ها نصیب شود ان شاءالله اگر چه می دانم که انها کجا و این حیف نون کجا.