کدوم موسیقی حرامه ؟


پخش آیتم‌های «احکام به زبان ساده» از شبکه ٣ سیما


+ 
22

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ملک 01/7/18 ساعت 15:41

    آفرین
    کل عمرتون رو بچسبین به تار مو و موسیقی
    بقیه چیزا هم بذارین کنار
    تا نتیجه اش بشه همین که در جامعه ما اتفاق افتاده

  • 1- سلام
    2- به قوب دکتر انوشه اگه این یه تار مو مهم نیست چرا نمیپوشونیش؟ چرا بر عکس رنگش میکنی و هایلایتش میکنی؟ اگه قرار نیست کسی این مو رو ببینه پس چرا این جوری از خودتون در زوایای مختلف از خودتون عکس میگیرن و میگذارین رو پیجتون؟؟ چون دارین دروغ میگین دقیقا همین یه تار مو مهمه.
    3- این به قول شما تار مو و موسیقی خیلی مهمه وگرنه خودتون رو سرش شرحه شرحه نمیکردین
    4- این چیزی هم که تو جامعه اتفاق افتاده دقیفا به خاطر انجام نشدن امر به معروف و نهی از منکره و مجازات نشدن مجرمایی مثل شماست. چه اینکه اختلاس و دزدی کرده باشه و چه این که بی حیایی و تو جامعه گسترش داده باشه.

  • مردم در دین داری به چه نوع آگاهی نیاز مبرم دارند
    ---
    گرفتاری هلاکت افرینی که مردم متدین همیشه با آن رو به رو هستند در خطاهای اعتقادی دین زدا است که به چگونگی برخورد قرآنی و عقلی با آنها آگاهی لازم را ندارند.
    افسوس که مراجع دین در زمینه ی خطاهای اعتقادی با گوشه گیری و دوری همیشگی از مردم خود را در این زمینه از روشنگری پیوسته با شناختها و هشدارهای ذی ربط قرآن معاف کرده و مردم متدین را که برای رهایی از این نقس دین زدا بعلت رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل در دین داری و مذهب داری آنان به دانستن این شناختها و هشدارهای قرآنی همیشه نیاز مبرم دارند و تنها روشنگریها در این زمینه هستند که می توانند این نیاز حیاتی و سرنوشت ساز را تامین و تضمین نمایند ؛ به حال خود بی هیچ روشنگری و هیچ آگاهی رها نموده اند .
    افسوس که این مرجع در این زمینه به انجام مسئولیت خطیر همیشگی روشنگری در پرتو رهنمودهای شناختها و هشدارهای فراوان قرآن به وظیفه ی دینی و مذهبی خویش ؛ آنگونه که خداوند از آنان خواسته است ؛ مجدانه و بگونه ای محسوس وملموس و تاثیر گذار وفا دار نیستند .

  • همان آهنگ اولش که گذاشته بود حرام بود!!! کسی که دیگران رو هدایت می کنه و می خواد راه رو بهشون نشون بده، نباید خودش عامل انتشار گناه باشه! می تونستین بدون پخش اون آهنگ اولیه هم مطلبتونو برسونین! گفته مراجع اینه: آهنگ مناسب مجالس لهو و لعب... الان (این آهنگ اول فیلم) دقیقا مناسب مجالس لهو و لعب بود و حرام بود... مجالس لهو و لعب، صرفا، منحصر به مراسم عروسی و اینجور چیزها نیست! همین آهنگ اول فیلم رو، اگر توی دیسکو بزارن، مردم باهاش می رقصن... پس قطعا حرامه و شما بعنوان کسی که خودتونو عامل هدایت دیگران می دونین باید یا (این پست رو حفظ کنید) و یا (آهنگ اول این فیلم رو بی صدا کرده و مجددا منتشر کنید)... از ما گفتن بود... الله اعلم...