کارنامه اصلاح‌طلبان، سیاه است یا سفید؟


آنها همواره توسعه ‌سیاسی را برنامه اصلی خود در نظر گرفته‌اند.
ولی برنامه‌ای برای بهبود #معیشت مردم ارائه نکرده‌اند.


+ 
10

- 
2
ارسال در 1398/9/22 ساعت 18:50 2019-12-13 18:50:34
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فلسفه برخورداری از مقام ریاست جمهوری چیست؟
    ---
    بنا به عرف جهانی و قوانین بشر متمدن سرزمین تنها با داشتن جمعیت بشری که ملت نامیده می شود نام قانونی کشور را به خود می گیرد و بنا به همین عرف سر زمین بدون ملت کشور نیست.
    ---
    جمهوری بنا به همین عرف و همین قوانین به کشوری گفته می شود که ریاست مدیریت کلان آن با اکثریت آرای آحاد ملت انتخاب می شود .
    ---
    در این عرف و این قوانین رئیس جمهور برای مدیریت بهینه ی کلان کشور موظف می شود برای تامین و تضمین بهینه و آسان و ارزان نیازهای زندگی ملت و نیازهای سرزمین آن در بودجه بندی ادواری خود ثروتهای ملی و در آمدهای دیگر کشور را بنفع مردم و سر زمین با سازمان دهی علمی آزموده شده ، برای جلوگیری از هرگونه اجحاف و برای جلوگیری از هرگونه حیف و میل ثروتها و داراییهای کشور ، عادلانه تقسیم کند.
    ---
    طبق عرف جهانی و قوانین بشر متمدن ، مدیریت نا کار آمد یا ناکامی رئیس جمهور در تامین و تضمین عدالت مذکور شایستگی او را برای بقا در مقام ریاست مدیریت کشور نهایتا فرو می پاشاند و سر انجام برای جلو گیری از ادامه ی زیان رسانی به ملت و سر زمین و برای جلوگیری از پیامدهای ناگوار و تخریبی ناکامی به عزل او از این ریاست منجر می گردد.
    ---
    عرف و قوانین بشر برای جلوگیری از پیامدهای تخریبی تغییر و تحول و به حد اقل رساندن زیانهای این پیامدها که امکان دارد در عزل رئیس جمهور پیش بیایند همیشه قوانین پیش گیری بازدارنده ای را جهت به حد اقل رساندن نتایج ناگوار این پیامدها تهیه می بینند .

  • 22سال است با اجرای پروپاگاندا توسط لیبرال ها،دولت ها مستقیماً،دردست جریان سیاسی لیبرال می باشد،ودر8 سال دوران دولت احمدی نژاد هم غیرمستقیم دردست جریان سیاسی لیبرال بود،یعنی 30 سال جولان جریان سیاسی لیبرال درکشور اسلامی انقلابی ایران........
    نتیجه اش شده این .................................که می بینیم وبا گوشت و خون وپوست مان لمس می کنیم.