چگونه در جبهه حق مستقر شویم؟


#پادکست




رمز ایستادگی در مسیر ولایت

«ولّی» در جامعه چه کسی است؟



برگرفته از جلسه «سلاح بکاء»


@Aminikhaah


+ 
12

- 
0
ارسال در 1400/6/27 ساعت 17:03 2021-9-18 17:03:50
rezaeiharandi
توسط rezaeiharandi


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چگونه می توان در جبهه ی خدا پسندانه ی حق و ولایت مستقر شد؟
    ---
    استقرار در جبهه ی خدا پسند حق و ولایت نیازمند آگاهی به ناخالصیهای بشری الاینده ی دین و مذهب و نیازمند تلاش علمی قرآنی و عقلی با تکیه به شناختهای فرهنگ اصیل قرآنی دین داری و مذهب داری برای زدایش این آلاینده ها از دین و مذهب است .
    آشکار به نظر می رسد در میان مردم متدین بویژه مراجع دین شناسی و اکثریت مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب و همه ی رسانه های همگانی مسئولیت خطیر زدایش آلاینده های بشری از دین و مذهب هیچ طرفداری ندارد.
    مردم بجای پیروی از دین ناب قرآنی خدا و از مذهب توحیدی تشیع نهج البلاغه ای علوی بی هیچ گونه آگاهی به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و بی هیچ آگاهی به حد و مرزها وبایدها و نبایدهای قرآنی این شناختها با سکوت مراجع دین شناسی و با بی تفاوتی همیشگی مراگز آموزش و تبلغ دین و مذهب ، آشکار بنظر می رسد در اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب به حال خود رها شده اند.
    این مردم نا آگاه با پیروی کور کورانه قرآن ستیز و خرد گریز از من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد محکمات قرآن و عقل با دانش ناچیز خویش و با جهل به شناختهای قرآنی بجای خدا بی هیچ ضابطه و بی هیچ حد و مرز قرآنی و عقلی برای خود بنام دین و مذهب به ابتکار احکام و اعتقادات می پردازند .
    مردم با این حال در دین سازی و مذهب سازی دانسته یا نداسته از خود برای خدا ، که تعیین احکام و اعتقادات برای دین و مذهب منحصر به یگانه ذات اقدس او است ، رقیب می تراشند.
    مردم با این رقیب تراشی بحکم قرآن در آیات 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و بحکم بسیاری دیگر از هشدارهای محکم و مفصل قرآن حاصل یک عمر دین دار و مذهب داری خود را تباه می کنند و در قیامت بعنوان زیان کار ترینها معرفی می شوند و به عذاب ابدی بخشش ناپذیر الهی دچار می گردند.
    مسئولیت خطیر آگاه سازی مردم به شرایط ضروری دین گزینی و مذهب گزینی خدا پسندانه ی قرآنی و عقلی ، با سکوت همیشگی مراجع دین شناسی و با بی تفاوتی پیوسته ی مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب در این زمینه ی حیاتی سرنوشت ساز و با بی بند و باری رایج در رسانه های همگانی در ترویج پیروی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات بنام دین مذهب ، زمین مانده و کتمان عمدی حقایق قرآنی و عقلی در این مسئولیت در تضاد با خواست صریح قرآنی خداوند بی داد می کند.

  • خطابی مشفقانه به مسئولان نظارت بر فرهنگ سازی کشور/ سه شنبه 30/06/1400
    ---
    چرا دریچه های اطلاع رسانی به ملت بی چفت و بند رها شده اند؟؟؟!!!
    ---
    شگفتا که نهادهای نظارت بر فرهنگ سازی در کشور به شیوه های غلط تزریق اطلاعات به اذهان مردم در پایگاهای رسانه های همگانی هیچ توجه کارشناسانه ی علمی ندارند ، که با منافع کلان ملی در زمینه های حیاتی سرنوشت ساز زندگی قشرهای گوناگون ملت بگونه ای علمی هماهنگ باشد.
    مدیریت و کار گزاران این پایگاه ها در تضاد با قوانین حرفه ی رسانه ای در انتخاب غلط موضوعات گوناگون و تیترها و در گزینش و نشر و حذف نظراتی که در نقد مثبت و منفی موضوعات ارسال می گردند بی هیچ گونه پاسخگویی منطقی به تذکرهای علمی ؛ یکه تازی می کنند و به هیچ اصل قانونی و هیچ اصل اخلاق حرفه ی خود پایبند نیستند.
    گماشته های نهادهای نظارت بر ابزارهای اطلاع رسانی همگانی در ج.ا.ا با چه اندوخته های علمی حرفه ای ؛ کار نظارت بر در یچه های اطلاع رسانی همگانی به ملت را بعهده می گیرند که بتوانند به مسئولیت خطیر خویش هماهنگ با اصول علمی تامین و تضمین منافع ملی انجام وظیفه کنند و در مقابل این وظیفه به قانون و شرع پاسخگوباشند؟؟؟!!!
    چرا بر موضوعات و طرز گزینش و نشر موضوعات و بر تیتر گزیزنی در رسانه های همگانی معروفی همچون صدا و سیمای ملی و الف و تابناک و مهر و ایسنا و بولتن نیوز و روشنگری و عده ای دیگر از رسانه های همگانی معروف که تاثیرهای مخرب مخالف اصول شرع و قانون و عرف عقلا بر فرهنگ جامعه دارند هیچ نظارت علمی حرفه ای هماهنگ با اصول علمی فرهنگ سازی دیده نمی شود و به هیچ تذکر علمی مستدل و مستند ترتیب اثر لازم داده نمی شود؟؟؟!!!