حمایت شبکه تکفیری «کلمه» از گروهک داعش


شبکه های وهابی و در رأس آنها شبکه کلمه که از پول های عربستان و کشورهای عربی اطراف خلیج فارس و سرویس های جاسوسی دنیا بهره می برند، در جهت گیری های خود، سعی در این دارند که خود را منجیان و دوست داران اهل سنت و در صدد اصلاح عقیدتی این مذهب اسلامی نشان دهند.

از طرفی این شبکه ها در درگیری های سوریه، بر علیه بشار اسد بودند و از داعش حمایت می کردند. شبکه های وهابی در در گیری های سوریه، با جنگ رسانه ای و روانی و اخبار دروغ، می توانستند قضایا را برعکس کنند و داعش را مظلوم نشان دهند و بشار را دیکتاتور. در آنجا بشار اسد از همان ابتدا به داعش حمله کرده بود و ضربات سنگینی به آنها زده بود و این شبکه ها در تبلیغات خود بشار را دشمن مردم و حمله های او را بر علیه مردم نشان می دادند.
./.
حال این شبکه ها در جنگ عراق با گروهک تروریستی داعش نیز با وقاهت تمام از این گروهک جنایتکار حمایت و اقدامات وحشیانه آنها را که بر علیه مردم شیعه و به خصوص اهل سنت این کشور انجام می شود را تایید می کنند.
./.
این وقایع و این موضع گیری ها عقاید ابن تیمیه ای آنها مبنی بر مشرک بودن تمام مذاهب اسلامی بغیر از خودشان را نمایان تر می کند، و نشان می دهد که اگر درکنار داعش قرار بگیرند حاضرند به همان جنایات دست بزنند و به قول معروف از همان قماشند.


+ 
8

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.