اندوه کشمیر


حدود یک ماه پیش سیلی کم سابقه بیش از سه هزار روستا و مناطق وسیعی از کشمیر و پنجاب را دربرگرفت و در پی آن زندگی بر ساکنان آن منطقه بسیار سخت شده است.
سیل، بخش‌های وسیعی از کشمیر و پنجاب را دربرگرفته و صدها کشته، هزاران بی خانمان و خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی و تأسیسات زیربنانی زده است.
بسیاری از مسلمانان از این فاجعه که رسانه ها از آن به عنوان "فاجعه بی سابقه" نام برده اند، حتی کوچکترین اطلاعی ندارند و مگر نگفته است پیامبر اسلام که: مَن اَصبَحَ فَلَم یَحتَمَّ باُ مُورِالمُسلِمینَ فَلَیسَ بــِمُسلِم
**************
خاطرمان هست آن کوه استوار که دربرابر ابرقدرتهای جهانخوار ایستاده وخم به ابرو نمی آورد، بغض ناشی از مصائب وارد شده بر برادران مسلمان وکودکان پاکستانی آنچنان گلوی نازنینش را در خطبه ی نماز عید فطر می فشارد که اشکِ ایشان را در می آورد...


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوند متعال در سوره النساء قرآن فرموده: شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعف[ی که ظالمان هرگونه راه چاره را بر آنان بسته اند]نمی جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می گویند: پروردگارا ما را از این شهری که اهلش ظالمند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده.(۷۵) - پیغمبر خدا فرموده: هركس صبح كند و توجّهى به كارهاى مسلمانان نداشته باشد مسلمان نيست،و هركس فرياد كمك‌خواهى مسلمانى را بشنود و به او پاسخ نگويد و دادخواهي اش نكند مسلمان نيست.