استقبال زوری از رئیس جمهور


استقبال زوری از رئیس جمهور


+ 
34

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فکر کنم دوره بعد انتخابات، برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ، رئیس جمهور برای چهار سال دوم رای نمی آورد . چون نوروز مشهد بودیم اکثر مردم مشهد از اوضاع اقتصادی ناراضی بودند و از رای دادن به آقای روحانی پشیمان بودند و معتقد بودند آقای روحانی اونها رو گول زده ...

  • واقعا متاسفم! واقعا دیواری کوتاه تر از این بچه های بی نوا پیدا نکردن؟! دائم تو هر سفر مدرسه هارو تعطیل و بچه ها رو به زور می کشونن بیان استقبال! بعدم میگن چرا صدا وسیما این همه جمعیتو نشون نمیده؟! این دولت از وقتی اومده به انحاء مختلف همش دنبال مانور تبلیغاتیه!

  • خدا وکیلی مسخره کردین خودتونو
    این چه کارهایی هست ک میکنید،بابا رئیس جمهور مملکته.یعنی تو دوران احمدی نژاد این کارا رو نکردن؟؟؟مدارس رو تعطیل نکردن؟؟؟؟؟؟؟بجای این کارا دولت رو کمک کنید.
    از پخش این کلیپ ها دنبال چی هستید؟؟؟
    بعدا شما خودتونو پیرو رهبر می دونید؟؟؟؟

  • جناب سوپر ولایتی! زمان احمدی نژاد مردم خودجوش میومدن استقبال نه زورکی! چون احمدی نژادو از خودشون می دونستن! من خودم دو بار رفتم برا استقبالش به قدری جمعیت متراکم بود که داشتم له می شدم، تازه اونم مردم نه بچه مدرسه ای ها!!! می خوای باور کن می خوای نکن! روحانی زمانی پایگاه اجتماعی پیدا می کنه که با مردم روراست باشه و دروغ نگه و به جای مانور تبلیغاتی حقیقتا به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم باشه! با ریاکاری و تزویر مردم جذب نمیشن!

  • تشخیص پیروی از ولایت فقیه و رهبر با یک نفر یا یک گروه که نیست. خدایی هست اگر ایمان داری بهش! قضاوت هم با اوست. تو دوران احمدی نژاد این کارها رو نکردن. اگر نه که مخالفانش واسه گناه نکرده غوغا کردن وای به حال وقتی که چنین و چنان شده بود!!! با عدم انتشار این کلیپ ها حقیقت پنهان نمی مونه ..!

  • عالیه.خودت فیلم گرفتی؟

  • عبدی 94/2/10 ساعت 21:36

    اگه رفتن به بهشت اجباری نباشه پس رفتن به جهنم اجباری میشه ... بیچاره دانش آموزا... وقتی دانشجو را ضرب و شتم می کنند به طریق اولی این چند تا بچه را نوازش خواهند کرد ...

  • رضا2 94/2/10 ساعت 21:09

    ما رفته بودیم خیابان بلور فروشان تهران پر از معتاد بود اگه زودتر می گفتن واستون دو سه هزار تا می آوردم شیراز تا بچه ها از درس و مشق باز نمونند .

  • به احترام جناب سرهنگ ....همه ی نیرو ها به جای خود ، خبر دار....