انتقاد شدید آیت الله جنتی از پذیرش شروط FATF


آیت الله جنتی در خطبه های نمازجمعه این هفته تهران تصریح کرد: با چه جرأتی به طور محرمانه این سند را امضاء کرده اند اینها می خواهند به عنوان مبارزه با پولشویی اطلاعات مالی و بانکی را به دشمن بدهند.


وی افزود: اینها می خواهند خودمان را تحریم کنیم یعنی افراد و نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران را که دشمن آنان نمی پسندد می خواهند براندازند.


آیت الله جنتی گفت: اینها همان کسانی هستند که خون و جان دادند و نظام را در هشت سال دفاع مقدس حفظ کردند کسانی که در هر صحنه ای سینه سپر کردند و مقابل دشمن ایستادند.


امام جمعه موقت تهران افزود: در این چارچوب می خواهند قرارگاه خاتم را با خدمات بسیاری که اکثریت از آن بی اطلاعند تحریم کنند شما چه جرأتی برای این کار دارید؟ مجلس چه می کند؟


وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نباید در این قضیه ساکت باشد ،تصریح کرد: این مسئله ای بسیار پیچیده و مهم است و اگر اجرا شود باید فاتحه خیلی چیزها را بخوانیم و تسلیم شویم تا آمریکا راضی شود و در قبال تحریم خودی ما را تحسین کند.


آیت الله جنتی با اشاره به تحریم 87 فرد و نهاد در چارچوب این موافقت نامه تاکید کرد: باید جلوی اینها گرفته و امضاها پس گرفته شود ؛ به چه جرأتی برخلاف مصالح ملت این سند را به طور محرمانه امضا کرده اند.


+ 
5

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.