خروجی FATF ، ورودی داعش است


سخنان حسین شریعتمداری درباره ماهیت برجام و FATF در همایش "خسارت محض"
در این همایش حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان طی سخنانی گفت: داستان پرماجرای این روزهای ما از هنگامی آغاز شد که برخی از مسئولان، آمریکا را از جایگاه شیطان بزرگ و دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب به جایگاه رقیب سیاسی منتقل کردند. شیطان قابل اعتماد نیست ولی هنگامی که به رقیب سیاسی تبدیل شد، می‌توان به وی اعتماد کرد و با او به مذاکره نشست!
در این حالت آمریکایی‌ها معاهده FATF را به عنوان دستاویزی که می‌تواند ما را از غرقاب برجام نجات بدهد پیش رویمان گذاشتند و گفتند اگر می‌خواهید تبادلات بانکی صورت بپذیرد باید FATF را بپذیرید، یعنی به خودتحریمی دست بزنید و امتیازات بیشتری بدهید.
با پذیرش FATF اولا؛ باید تعریف خود از گروه‌های تروریستی را با تعریف آمریکایی‌ها یکسان کنیم و ثانیا؛ تمامی اطلاعات بانکی خود را در اختیار آنها قرار دهیم. آمریکایی‌ها سپاه‌پاسداران، قرارگاه خاتم، نیروی قدس، حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و حتی صدا و سیمای کشورمان را مصداق تروریسم یا حامیان تروریسم می‌دانند و ما با پذیرش FATF بایستی تمامی این مراکز و نهضت‌ها را با دست خود تحریم کنیم. یعنی در یک کلمه از اقتدار نظامی خود در داخل کشور و منطقه دست بکشیم. در این حالت بدیهی است که خروجی FATF ورودی داعش خواهد بود. چرا داعش؟ برای اینکه در این حالت به اندازه‌ای ضعیف می‌شویم که آمریکا نیازی ندارد خود دست به حمله نظامی بزند.
ورود دولت به مذاکرات، نه فقط ورود مقتدرانه‌ای نبود، بلکه به گونه‌ای، حقیرانه و دور از شأن مردم و نظام ایران اسلامی نیز بود. در حالی که تیم مذاکره‌کننده به مأموریت می‌رفت، اعلام کردند که خزانه خالی است و آن دیگری گفت؛ آمریکا با یک بمب می‌تواند تمامی تأسیسات نظامی ما را از بین ببرد. در این حالت طبیعی است که رادیو فرانسه با وقاحت آمیخته به خوشحالی بگوید؛ «روحانی، فروشنده بدهکاری است که خود را ناگزیر از فروش منافع ملی کشورش می‌داند»!


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.