با تبریک نتیجه انتخابات، از فضائل ماه #شعبان غافل نشیم


برای دریافت سایر محصولات به کانال زیر در تلگرام مراجعه کنید:
https://t.me/cheraaq


+ 
0

- 
0
ارسال در 1396/2/30 ساعت 12:34 2017-5-20 12:34:56
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به به! جناب ارش!
    می بینم که همون طوری که دوستانتون قبل از برگزاری انتخابات به اعلام نتایج! پرداختند، حالا هم پیشاپیش به پرده برداری از امور جاریه اقدام کرده اید!
    جالبه.. ما سکوت می کنیم(از سر بصیرت)، دشمن خودزنی(از سر حماقت)!

    عزیزم فقط بدون همون «مشارکت بالا» که سوتی دادی، متضمن حفظ امنیت و ثبات و سایۀ بلند نظام انقلاب اسلامی ایران مقتدر بود که دستاورد و پیروزی اصلی مردم در انتخابات 96 محسوب میشه... دیگه اینکه چه جوری و چرا و چه مدلی فلانی رأی آورد.. میره در اولویت بَـــــــــــــــــعد!!!

    هه. تبریک!

  • ارش 96/2/30 ساعت 22:46

    یکی از یکی توهم زیاد داری
    بصیرت اینارو بنداز دور
    اخه مسلمون مردمی که تو کل زندگیشون دوتا دونه کتاب نمیخونن تاریخ چند هزار ساله ی کشورشون رو نمیدونن چیه؟؟؟؟ تاریخ معاصر رو نمیدونن؟؟؟
    بصیرت حالیشونه؟؟؟؟
    با اینچیزا که اقتدارو سایه بلند نظام نمیدونم بصیرت و .... خودتو گول نزن
    من از اینکه روحانی انتخاب شده ناراحت نیستم چون بالاخره هر کسی باید خودش تلاش کنه برای زندگیش دولت ها هم دورشون تموم میشه اون چیزی که میمونه این مملکت هست میراثی که ما برای ایندگان میزاریم
    من از این ناراحتم که این حکومت یه عمر مارو بازی داده
    توضیحش هم بماند که شما درک نمیکنید مطئنم

  • سلام جناب آرش!
    اوج الطافتون از آغاز کامنتت پیداست!
    «متوهم» برچسب نچسبی که لیبرال ها زیاد واسه انقلابی ها استفاده کردن ... بیشتر از اینکه آشنا باشه راه آشنایی برای وصف گویندشه!!

    بنده باید عرض کنم که بصیرت که فرمودید با خوندن کتاب عاید کسی نمیشه که بخواد به تعدادش باشه!
    اگه اینجوری باشه که به لحاظ آماری هندی ها در منطقه کتابخون ترین اند! پس چرا یه کوچولو هم بصیرتشون تکون نخورده که هیچ! تازه از مرحوم گاندی به اینور یه کمکی هم کاهش بصیرت داشته اند؟!
    آرش جان! بصیرت حاصل «ایمان حقیق و خالص به حقیقت مطلقه»! البته فزونی بصیرت هم باعث تشدید ایمانه...
    قبول دارم که دونستن داستان هزاره ها و تاریخ مملکت یه جورایی واجبه.. نه تنها تاریخ وطن که تاریخ جهان رو باید بخونیم و بدونیم.. این رمز موفقیته... اونم در عدم تکرار اشتباهات نیاکان انسان! اما این به شرط اعتماد به نگارندۀ تاریخ هم هست دیگه!
    با این شرایطی که غربی ها در پی تحریف تاریخ در جهت منافع و مطامع آیندۀ خودشون هستند، قبول کن صرف وقت زیادی برای یافتن حقایق بین صفحات کتب تاریخی لازمه...

    اما نکته اینجاست که خوندن تاریخ واقعی بدون سانسور و البته بدون غرض در نگارش و هم بدون غرض در خواننده، شاید اندکی به افزایش بصیرت هم کمک کنه اما تشخیص سره از ناسره در همان تاریخ هم به بصیرت اولیه نیاز داره... گفتم بصیرت از ایمان به حقیقت حاصل میشه. این عنایت خداونده به بندۀ مخلص و مؤمنش... شاید که بسیاری سالخوردگان بی سواد در دهات و روستاهای این کرۀ خاکی به ویژه ایران عزیزمون بدون سواد کتابت و خواندن، بصیرترین انسان های زمین در دورۀ خود باشند!
    پس یه لطفی کن به مردم ایران و بصیرتشون توهین نکن عزیز...

    برادر! بازی سیاست بازی هوشمندانه ایه... که اگر این سیاست برای حفظ و صیانت از ارزش ها و منطبق با استخراج ولی فقیه زمان امام خامنه ای مدظله العالی از «دین» باشه که الحمدلله هست، طعم پیروزی و حفظ ارزندۀ میراث ایران و اسلام و ارزش ها برای آیندگان خواهد بود به حول و قوۀ اللّه!!! لذا دین حقیقی که برای نجات انسان هاست مایل به بازی نیست... اما در موعدی که دشمن ما رو وادار به بازی می کنه قطعاً نخواهیم باخت چون همان دین یاری می کنه...

    شما هم لطفی کن بابت پیروزی انتخاباتی که بنا بر کامنت های قبلیت در جهت شادیتون بایست باشه، این شادی رو از خودت دریغ نکن!!!!
    از بازی روزگار هم که کماکان نتونسته حکومت انقلابی اسلامی این ملت بصیر رو به بازی بگیره ناراحت و دلخور نباش!!! تاریخ سراسر رنجور از نادانی هاست! اما همواره رو به تعالی!!!!!!!!!!!
    توضیحش هم بماند ... درکش اندکی مشکله..

    :)

  • ارش 96/2/31 ساعت 03:05

    ببین دوست عزیز من به شعورم توهین شده!
    من اسباب بازی نیستم من یه ادم به شدت ناسیونالیسم هستم ولی از اقای خامنه ای حمایت کردم هیچوقت مثل بعضی ملی گراها ازش بد یاد نکردم چون ادم باهوشیه و قابل ستایش
    از عقب ماندگی بیزارم از درجا زدن
    تو به من بگو چجوری میشه یه ملت یه عمر بگه مرگ بر امریکا انرژی هسته ای بعد از ۴۰ سال بگه جنگ میشه تعامل و سازش رو به مرگ امریکا ترجیح بده بتن بریزه بعد از نزدیک به ۴۰سال
    به نظرت این عقب ماندگی نیست؟
    همین روحانی اول مرگ برشاه میگفت مرگ بر امریکا میگفت اصولگرا بود اصلاح طلب شد الان هم اعتدالگرا شده به فکر تعامل با دنیاست
    دنیا م که امریکاست اینهمه تناقض رو چجوری تحمل کنیم مگه ما مسخره ایناییم اگه قرار بود سازش کنن چرا انقلاب کردن وقتی میفهمیدن جنگ میشه تحریم میشه چرا انقلاب کردن اینجاست که من به یه نتیجه میرسم این اقایون برای قدرت میجنگیدن که شاه رو کنار بزنن خودشون جاشو بگیرن در ضم بصیرت یه مولفش اگاهی هستش ملت الزایمر نگیرن بصیرت هم که شما مد نظرت هست میادش

  • با سلام به شما آرش عزیز!
    ضمن پوزش از دیرکرد در پاسخ دهی...
    قرابت جالبی از حیث إدراک با کامنت 96/2/31 ساعت 03:05 شما البته در برخی نکات (پیش ترها) تجربه کرده ام..
    آنچه در این کامنت طرح کرده ای جهت پاسخ مجال زیادی می طلبد.. ضمن لحاظ کردن منحصر به فرد یا اختصاصی بودن نظر بنده، امیدوارم پر حوصله و صبور باشی...

    در باب (مرگ بر امریکا به مدت 40 سال)!
    این شعار را بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) طرح کردند و مورد هدف آن وجه استکباری ایالات متحدۀ امریکا و سیطرۀ سیاسی او بر ایران و نیز اکثر اقلیم ها و کشورهای جهان بود و البته این شعار متوجۀ جامعۀ سیاسی فعال و ظهور یافتۀ امریکا است و نه جامعۀ مردمی یا ملی و هویتی آن.
    آغاز شکل گیری احساس نیاز به انقلاب در درون ایران و از بطن مردم ، ضرورت استکبارستیزی آن هم مبتنی بر آموزه های ساده و اصولی دین اسلام بوده است. لذا با حفظ این مؤلفه ها در ملت انقلابی ایران به موازات حفظ استکبار و استعمار و استثمار طلبی از سوی ایالات متحدۀ امریکا علیه ایران و جهان، از بدو انقلاب اسلامی ایران تا کنون یعنی قریب به 40 سال این شعار برآمده از شعور ملت ایران کماکان پابرجا بوده و در قالب یک خواستۀ قطعی است..

    در باب (انرژی هسته ای)!
    انرژی صلح آمیز هسته ای که حقیقتاً یک نیاز واقعی جهت پیشرفت، استقلال و قدرت در بسیاری از زمینه های علمی و تکنیکال است امروزه یکی از معدود ابزارهای فوق العاده عالی برای هر کشور دارندۀ آن است.. (به دلیل وسعت و دامنۀ کارایی و تنوع کاربردی بی نظیر آن).
    استعداد و توانایی بومی ایرانیان مؤمن، ایشان را به حصول و دستیابی نتایج ارزنده در این راه یاری کرد که.. بنا بر دلایل مذکور(اثر این توان بر استقلال، پیشرفت و قدرت)، هژمون استکباری جهان (مشتمل بر قارۀ اروپا و نیز ایالات متحدۀ امریکا و رژیم صهیونیستی) چاره ای جز تمسک بر خشونت جهت توقف این اقتدار و عزت بر ما ندید..
    اما دلیل وحشت این هژمونی ها چیست؟
    1- ولع به چپاول و غارت و تداوم بر سیطرۀ قدرت و زور بر جهان که در تغایر کامل با ادیان وحیانی و آسمانی است.---> ضرورت مورد نیاز آنان نابودی ادیان مبین خصوصاً أکمل آن یعنی اسلام است.
    2- باور قطعی هژمون استکباری جهان به عزم راسخ اسلام و مسلمین برای نابودی کفر و جنایت تفکری منحط بنام صهیونیسم که عامل برپادارندۀ خود اوست!!! و نمادش هم اسرائیل...
    لذا بدیهی است که مانع تشکیل و بروز هر عامل فزایندۀ اقتدار ایران اسلامی همچون توان ابزار نظامی چون موشکی و یا حتی هسته ای شود..

    در باب (احتمال وقوع جنگ)!
    وقوع جنگ از منظر تهدیدآمیز بودن آن برای ایران اسلامی منطبق با استدلال بالا پدیده ای نوظهور نیست!
    امّــــــــــــــــا... اینکه احتمال وقوع جنگ با ایران از سوی هژمون غرب و یا تحریک دیگر دولت های نزدیک و مستقر در منطقۀ غرب آسیا به نیابت از غربی ها؛ به زمان آن هم برحسب ارزیابی میزان اقتدار حاصل از استقلال سیاسی، اقتصادی، علمی ، نظامی و دفاعی که به نوعی مرتبط است به استقلال فرهنگی-اجتماعی مملکت منوط است، جای تأمل دارد.

    چون به تجربه دیده ایم تا مادام به حفظ استقلال فرهنگی و ایمان و باور اسلامیمان، به جهت بستن درهای وابسته ساز بر رخنۀ انحطاط و اعوجاج دشمن در عرصه های مختلف اقتصاد-علم (حوزۀ دفاعی و نظامی) و البته سیاست(جاسوس و نفوذی) ، اقتدار و ارتقاء ملی در تمامی حوزه های مذکور برایمان حصول شیرینی داشته است که همان متضمن دوری خطر و تهدید جنگ از سر ملت و کشور بوده است!

    اما شرایط عکس به بند فوق، منتج به عکس جهت پیکان تهدید جنگ بر سر ملت خواهد بود!!! یعنی سیاست درهای باز (در هر حوزه) ذیل عنوان ظاهراً روشنفکرانه و باطناً ذلیلانۀ « تعامل با جهان» قطعاً در شرایطی که هژمون جهانی در تخالف با باورهای و هویت شماست و البته او یک هژمون است، به مفهوم باز کردن درها از جهان به سوی داخل کشور است و نه از ما به سمت جهان! این یعنی خفّت! یعنی پذیرش سلطه! یعنی ورود نکبت بدخواهان به زندگی یک ملت...!!!

    در باب (بتن ریزی)!
    پیرو إعمال سیاست درهای باز دولت یازدهم، نقطۀ هدف قابل اعتنا برای دشمن، عامل ابزاری قدرتمند هسته ای ایران بود که با رصد جزء به جزء و ذلت بار عُمال دشمن مبتنی بر تعهد ننگین «برجام»، قلب اقتدار هسته ای و دستاوردهای بومی پر ارزش و ماحصل دسترنج اندیشه و باور ایمانی شهدای هسته ای نشانه گرفته شد و مرگ هسته ای فرا رسید...

    در باب (عقب ماندگی)!
    به نظر من، تنها نقطۀ منتج به آنچه شما از آن به عقب ماندگی یاد کردید در تاریخ انقلاب اسلامی معاصر ایران، یک نکتۀ بسیار بسیار مهم و مورد تغافل است! و تا مادامی که به آن پرداخته نشود گرفتاری ها ادامه خواهد داشت!
    شاید شنیده باشید که برخی منافقین در اوایل پیروزی انقلاب 57، در گوش مردم می خواندند که «هر انقلاب فرزندان خود را می خورد!»
    بله.. صحت این سخن در جائی است که دشمن مستکبر که هر انقلاب (به معنای حقیقی و مقدس آن) اساساً علیه او شکل می گیرد، همواره بیدار است.. لذا در اوان تشکیل انقلاب تعدادی مهره را در پوشش انقلابی با جریان انقلاب علیه خودش همراه کرده و بعضاً جهت تأکید بر اطمینان سازی، علیه او یا ان ها خشونت نیز إعمال می کند! چنین است که پس از پیروزی انقلاب برخی به ظاهر انقلابیون، مدعی می شوند که انقلاب فقط برای مقطعی از زمان کفایت داشته و فی الحال می بایست تعامل کنیم!!! سخن از گفتگو و گذر از عصر موشک و تعامل با جهان مطرح می شود.. از چه کسانی؟ همان افراد انقلابی!!! وجود چنین افرادی عامل اصلی عقب اندگی نظام های برخاسته از انقلاب های مردمی است! ضمناً برخی ایشان جهت حفظ خود در بستر سیاست کشور محتاج رویۀ آفتاب پرست (تعویض رنگ) اند...

    در باب (اصولگرایی و اصلاح طلبی و اعتدال)!
    در جائی که بدواً چارچوب گذاری و ایجاد شاخص های عقیدتی و اهدافی منتج به بروز احزاب و جناح ها شود اما در پس نقابی از اسامی و افراد آن، هرج و مرج عقیدتی و رخنه و نفوذ از هر رنگ و با هر هدفی است، همان بهتر که از آن ها پرهیز شود!

    در باب (دنیا=امریکا و تعامل با دنیا)!
    به نظر بنده دنیایی که تحت هژمون استکباری ظاهراً امریکا و باطناً اروپاست، شامل تمام کرۀ زمین نبوده و رو به افول است! هرچند در باب سیاستگذاری و إعمال زور نظامی، می توان پذیرفت که کرۀ زمین چند قطبی شده و می توان تعاملاتی سازنده و قطعاً محدود (هوشمندانه بدون اعتماد کامل!) با بسیاری از کشورهای جهان برقرار کرد!
    توجه کنیم که اروپا آرام آرام از پس نقاب امریکا بیرون می آید و خصوصاٌ در زمینۀ اقتصاد جهانی اقتدار هژمونش را به رخ می کشد! این نکته جهت تحذیر بی نظیر است!!!

    در باب (انقلاب و علت انقلاب)!
    در بند مربوط به (مرگ بر امریکا به مدت 40 سال) ذکرش رفت

    در باب (آگاهی)!
    با شما هم نظرم اما آگاهی ای که به باور قلبی از حقیقت رهنمون باشد متضمن بصیرت خواهد بود إنشاء اللّه تعالی

  • من جاي تو بودم يه مدت ميرفتم تو افق محو ميشدم!!
    يه مدت حداقل برو بزار تحليل هاي آبكي تا فراموش كنيم بعدا بيا نظر بده فيلسوف خان

  • جناب مهمان 96/2/30 ساعت 16:58!!!
    شما به تأسی از رفتار ارباباتون زیادی بی ادبی و پررویی رو تمرین می کنید!
    اونائیکه در فنای مطلقه و افق هم او رو واسه محو شدنش در خود جا نمی ده، پیرو باطله که ... جسارتاً اهالی لیبرالیسم عمده شونو تشکیل داده اند! پس.... هیس!
    تحلیل بنده هم هر چی باشه الحمدللّه واسه همون اهل باطل بدجوری آزاریه انگار!!!!!!!!
    ضمناً شما تا مادام به اصرار به نظرات مزخرفتون بایست نظر مخالفتون رو که البت حقه تحمل کنید.. تحملتون طاق شد یه فکری واس خودتون کنید(مثلاً واسه شیفت از باطل به حق).. مخالفتون رو سرکوب .... نکنید...(هرچند قلدریتون از ارباباتون موروثیه ولی باس بدونی حقیقت سرکوب نشدنیه..)

  • ارش 96/2/30 ساعت 12:51

    من از همون اول میگفتم روحانی برنده است اینا هم همش بازیه
    حالا هم شماها 4 سال دیگه بیان کلیپ بذارین
    ای فلانی دزده فاسده برجام اینجوره اونجوره
    برجام 2 و 3 و4 هم ظریف با روحانی میرن انجام میدن شما هم بشینن تو دانشگاه داد وبیداد کنین عباسی و نمیدونم هر کس دیگه ای حنجره خودشو پاره کنه
    حنای شما دیگه رنگی نداره پیش مردم
    این کشور نابود شده رفته خلاصه ماییمو بدبختی خودمون که باید تو این کشور شماهارو تحمل کنیم
    تا ایدئولوژی مزخرفتون رو دنبال کنین
    شماها اگه اینهمه اتو داشتین از این دولت تو دادگاه حرفتون رو میزدین ولی معلوم میشه همش کشکه و ملت رو سرکار گذاشتین و به ریش ما میخندین فقط میخواستین مشارکت مردمو ببرین بالا تا برین تو تشخیص ملحت نظام به ریش همه بخنیدن