سخنان جنجالی دانشمند : دلتون خوشه به حج و کربلا میرید...


چرا به چیزایی که اعتقاد داریم و قبول داریم عمل نمیکنیم


+ 
96

- 
8
ارسال در 1396/6/25 ساعت 12:30 2017-9-16 12:30:35
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دوست 97/5/11 ساعت 03:57

    فقط تو خوبی بابا جان

  • واقعا جالب بود مخصوصا اون قسمتی که درمورد تهمت زدن میگفت، ایشون خودش با این صحبتهاش عملا به 80 میلیون نفر تهمت زد بعد از تهمت زدن دیگران ایراد میگیره. وقتی میگه 1 جای سالم توی کشور نیست یعنی به 80 میلیون نفر تهمت میزنه. مشکل کشور ما دقیقا همینجاست که همه ماها ایراد گرفتن از دیگران رو خوب بلدیم اما عمل کردن رو نه، ای کاش بجای اینکه همه رو متهم کنیم بیایم بگیم خودمون چی هستیم و چیکار کردیم و چقدر عمل کردیم.
    هیچکس منکر مشکلات کشور نیست اما اینطور بیان مسائل دقیقا مصداق سیاه نماییه، انصاف اینه که هم نقاط منفیمون رو با غرب مقایسه کنیم هم نقاط مثبتمون رو، درسته که خیلی از مردم ما توی مسائل اجتماعی به دستورات اسلام عمل نمیکنن و نسبت به جوامع غربی عقب هستیم، اما صدها نقطه مثبت هم داریم که برای جوامع غربی آرزوئه، ساده ترین مواردش اینه که حداقل مثل جوامع غربی به زن مثل یک کالا نگاه نمیکنیم و براش ارزش انسانی قائلیم، مثل جوامع غربی یک پنجم بچه هامون توی سن مدرسه بهشون تجاوز نمیشه، مثل جوامع غربی زندگی پوچ و بی ارزشی نداریم که آمار خودکشیمون بالا باشه، مثل جوامع غربی با غارت کشورهای آفریقایی و برده داری به ثروت نرسیدیم، مثل جوامع غربی نسبت به مظلومان جهان بی تفاوت نیستیم و مثل حیوانات فقط دنبال شکم و زیر شکم نیستیم، مثل جوامع غربی برای رفاه چند روزه دنیا حاضر نیستیم جلوی صهیونیستها کمر خم کنیم و .... صدها و هزاران نقطه مثبت دیگه که ای کاش در کنار عیبهامون حتی به یکی از اینها اشاره میشد.

  • با اصول مطالب سخنان ایشان کاملا موافقم. ما فقط محبیم و خدا را دوست داریم و حضرت امام حسین (ع) و عباس(ع) را مثل ارمنی ها و ...دوست داریم ولی موقع عمل که می شود عمل کنندگان خیلی کم هستند و تقریبا هیچ تبعیت عملی از فرامین الهی و معصومین (ع) نداریم و صرفا از روی احساس اشکی می ریزیم و... اما به عنوان کسی که حدود 6 سال در انگلیس به عنوان دانشجوی دکتری زندگی کرده ام خدمت ایشان عرض می کنم مطالبی که در مورد سه حرام غربی ها ذکر فرموده اند دقیق نیست. این موارد فقط در سطح سامانه اداری و کاسبی آن ها وجود دارد یعنی حتی المقدور دروغ نمی گویند چون مشتریشان را از دست می دهند و وجدان کاری دارند و قانون را رعایت می کنند ولی در بین سیاستمدارانشان و مردمشان همه اینگونه نیستند و هم دروغ می گویند و هم اخلاق را رعایت نمی کنند و هم ... انگلیس را قم اروبا می گفتند و از نظر دزدی دوچرخه و قتل و بچه های نامشروع و طلاق و...در اروبا اول بود. در سوییس اخیرا کلی کشیش را به خاطر انحراف جنسی معرفی کردند. در انگلیس این وضع فاجه بار اخلاقی و اجتماعی را بیلبورد کرده و در خیابان هایشان زده بودند. اگر آن چه جناب دانشمند در مورد اینها می گویندکاملا صحیح باشد که این همه زندان و زندانی و کارتن خواب و قتل و بیماری های نادر... نداشتند. ما هم چون داریم از آن ها تقلید می کنیم و قرآن و خدا را در صحنه عمل کنار گذاشته ایم داریم به نتایج عمل همان ها دچار می شویم. در هر صورت قرآن فرموده ما به اهل کفر نعمت خواهیم داد ولی ناگهان خواهیم گرفتشان. اما ما چون ادعای اسلام داریم بر ما سخت می گیرد که برگردیم. اما اگر ادامه دهیم با ما نیز مثل کفار عمل خواهد کرد. خدا همه ما را بیدار کند و شیعه قرار دهد.

  • ع. د. 96/6/25 ساعت 18:27

    از نظرات شما بسيار استفاده كردم و از بينش عميق و ديد واقع‌نگر شما لذت بردم. رحمت بر آن شير پاكي كه خورديد. انشاء الله كه هميشه زبان گويايي براي اسلام ناب باشيد و با موفقيت كامل به وطن برگرديد و بتوانيد حداكثر تأثير مثبت را بر جوانان دانشجو و غيردانشجو داشته باشيد.

  • جناب!
    این فرهنگ دست پخت شما و امثال شماهاست.
    از کره مریخ نیومده.
    شما خودت چیزایی که میگید رو رعایت می کنید؟
    خود شما ها بعد و قبل از انقلاب چقدر تغییر کردید.
    چقدر رو اصول خودتون استوار موندید؟
    لطفا برای این مردم بیچاره نعره نکشید.
    بله. ماهم قبول داریم این رو که میگن :
    گر حکم شود که مست گیرند/ در شهر هرآنکه هست گیرند.
    ... .
    برید از خدا بترسید.