صیغه خانه هایی در مشهد برای عرب ها!!


در فضای مجازی امروز که هر شخصی با تعدادی فالوور اقدام به نشر خبر می‌کند، باید برای درک خبر به موجه بودن فرستنده خبر دقت داشته باشیم.


+ 
749

- 
360

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام :خطاب به شما مسئولین کشورم : در تایید کلاه برداری سایتهای همسر و صیغه یابی باید عرض کنم مالباخته همین سایتهام. آقایان و خانمهای مسئول چرا قوه قضات به هزار بهانه و اشکالتراشی و مسامحه و بخصوص اطاله دادرسی دست دزدها و کلاه بردارها ووو را باز گذتشته هرغلطی بکنند؟ آن دزد و کلاه بردار ووو استاده تو کارش وراه فراربلدند. قضات و باز پرسها و دادیارها عوض همکاری و تجسس و استفاده از ظرفیتهای قوه قضاییه که آموزش دیده اندبرای برخوردو شناسایی اینگونه افراد و عوض بکار گیری ابزارها و نیروهای تحت اختیار متاسفانه مظلوم و مالباخته را تحت فشار میگذارند از شکایتش صرف ننظر کندویا به عناوین مختلف مظلوم و مالباخته را محکوم می کنند و یا کلاً با توجیه غیر منطقی با چاقوی قانون سر مظلوم را میبرند . افسوس که ای مزرعه را آب گرفته ، دهقان مصیبت زده را خواب گرفته . قضات ما عوض عدالت و رسیدگی به گرفتاریهای مردم متاسفانه شده اند خصم مظلوم و قشر ضعیف جامعه . مصداق زیاده که در اینجا مجال نیست مطرح کنم .

  • با سلام :خطاب به شما مسئولین کشورم : در تایید کلاه برداری سایتهای همسر و صیغه یابی باید عرض کنم مالباخته همین سایتهام. آقایان و خانمهای مسئول چرا قوه قضات به هزار بهانه و اشکالتراشی و مسامحه و بخصوص اطاله دادرسی دست دزدها و کلاه بردارها ووو را باز گذتشته هرغلطی بکنند؟ آن دزد و کلاه بردار ووو استاده تو کارش وراه فراربلدند. قضات و باز پرسها و دادیارها عوض همکاری و تجسس و استفاده از ظرفیتهای قوه قضاییه که آموزش دیده اندبرای برخوردو شناسایی اینگونه افراد و عوض بکار گیری ابزارها و نیروهای تحت اختیار متاسفانه مظلوم و مالباخته را تحت فشار میگذارند از شکایتش صرف ننظر کندویا به عناوین مختلف مظلوم و مالباخته را محکوم می کنند و یا کلاً با توجیه غیر منطقی با چاقوی قانون سر مظلوم را میبرند . افسوس که ای مزرعه را آب گرفته ، دهقان مصیبت زده را خواب گرفته . قضات ما عوض عدالت و رسیدگی به گرفتاریهای مردم متاسفانه شده اند خصم مظلوم و قشر ضعیف جامعه . مصداق زیاده که در اینجا مجال نیست مطرح کنم .

  • ۶ 03/1/12 ساعت 23:36

    ببینید دوستان عزیز مسئله زنان صیغه ای و غیر صیغه ای هم در مشهد و هم در شهرهای دیگر وجود دارد و قابل انکار نیست اما آنچه دروغ است این است که این مراکز بوسیله حکومت بوجود آمده باشد آن هم فقط برای عراقیها . و گرنه این مسائل هم در کشور ما و هم در همه کشورها وجود دارد و علتش فقط فقر نیست . دلیل اصلی بی ایمانی است .

  • ا 02/8/19 ساعت 15:27

    باید هرچه زودتر جلوی عراق را گرفت ، چون مردم ایران هیچگاه به هیچ کثافتی باج نداده و نمی دهد ، ولی امروز با اوضاعی که حکومت برای ما ایجاد کرده که با اراده حکومت بوده ، باعث شده بستر حضور عراقی هایی که نتوانستند به خاک ایران تجاوز کنند به صورت دوستی حضور پیدا کنند

  • تازه دارم میخونم.هرکسی به ایران پایانی بد کرد،نفرین خواهد شد.این ثابت شده .جسارت بناحق به ایران در 8سال جنگ ،حالا چه بلایی سر متجاوزان ،از هر قوم و ملتی که بودند.اورده.قوم پمپیی را مثال میزنم .آنقدر ظلم وفساد غرق بودند که خداوند کریم در عرض 48ساعت،بجز یکی همه را نابود کرد.

  • 1- سلام
    2- کامنت ها را دیدم تعجب کردم. نه از این که خیلی هاشون علیه حکومتن. از این تعجب کردم چون فکر میکردم اینا باید به حکومت حمله کنن که چرا بیشتر از این فحشا رو گسترش نمیده تا راحت تر توریست بیاد!!! چون به شخصه جاهای مختلف دیدم که همین بی دینایی که مثلا الآن رگ غیرتشون برای ناموس ایرانی باد کرده، کسایی هستن که معتقدن برای رواج توریسم باید حداقل مشروب رو آزاد کنیم و در حالت بهتر از ترکیه الگو بگیریم. خب ترکیه چه شکلی توریست جذب میکنه؟ عمده جذب توریست ترکیه عمدتا از طریق فاحشه خونه هاشه. ایرانی ها هم الحمدلله به همین دلیل یه پای ثابت تو آنتالیان. (خیلی جالبه از نظراینا، اگه ایرانیا برای استفاده از فاحشه خونه ها به آنتالیا و پاتایا برن هیچ مشکلی نداره)
    3- بعد من فکر کردم شاید مشکل از عرب ها باشه و چون این کسایی که میخوان دخترا رو صیغه کنن غربن، این بی دینا یهو یاد جنگ با رژیم بعث (البته دروغه چون خودشون داشتن برای رژیم بعث هورا میکشیدن تا به قول خودشون رژیم آخوندی ساقط بشه.) یا شاید هم جنگ قادسیه و تصرف ایران (که این هم دروغه چون اینا میبینیم زیاد مشکلی با مهاجمای دیگه از جله مغول ها ندارن و حتی برعکس برای کسی مثل اسکندر هورا میکشن اسمش رو با افتخار رو بچه هاشون میگذارن. در واقع راحت بگم اینا مشکلشون فقط اسلامه) افتادن ولی دیدیم اینم غلطه چون...
    3*- ... چون اینا هیچ مشکلی با فرستاده شدن ناموس ایرانی به دبی و ابوظبی برای فاحشگی ندارن. حتی بدتر از اون در مورد فاحشه خونه هایی که برای این شیوخ مولتی میلیاردر خیکی در سواحل شمال کشور ایجاد شده حرفی نمیزنن و فقط گیر دادن به یه سری عراقی با درآمد متوسط!!! از اون طرف توریست های غربی مو بلوند و چشم آبی رو هم که روی سرشون میگذارن. (فقط کافیه برید خاطره بعضی از این توریست ها و نظرشون راجع به دخترای ایرانی رو بخونین)
    4- بر فرض حرفهای اینا کاملا درست و بدون غلط باشه. طبق گفته خودشون اینا دارن صیغه میکنن. یعنی حداقل زنا نمیکنن. ولی از اون طرف در همین اصفهانی که خودم ساکنشم جنده خونه های بزرگی هست که مشتریهاش نه عرب ها که خود ایرانیان (واسه این موارد گویا رگ گردن وجود نداره). بعد در نهایت میگن به خاطر بی پولی دارن این کار رو میکنن!!! که دروغ میگن بیشترشون به خاطر بی پولی نیست. اگه خدا قسمت کنه و یه سر به پیج های اینستاگرامی این فاحشه ها بزنید میبیند از من و شما پولدارترن و اغلب هم از خانواده های پولدار که خدا رو بنده نیستن به همین دلیل نه دین دارن، نه غیرت و نه حیا میان.
    5- باحال تر از اون وقتیه که میبینیم دخترای ایرانی (البته این موضوع مربوط فقط به ایران نیست و صدای خانواده دوست های خارجی رو هم در آورده) حتی حاضرن بدون پول و فقط برای دیده شدن توی نرم افزار تیک تاک فاحشگی کنن ولی از احدی صدایی در نمیاد و هیچ رگ گردنی باد نمیکنه.
    6- بیاین صادق باشیم. این کسایی که الآن ررگ گردنشون باد کرده فقط به خاطر دشمنیشون با خدا و اسلام و تشیعه همین نه هیچ چیز دیگه. اونم نه به خاطر این که به چیز دیگه اعتفاد دارن!! نه به خاطر اینه که اونا فقط به بی اعتقادی و مکتب گشادیسم اعتقاد دارن چون حتی اگه زرتشتی باشن، هندو باشن یا کمونیست باشن مجبورن یه سری چیزا رو رعایت کنن. ولی اینا میخوان کلا در این زمینه محدودیتی نداشته باشن. و اسلام دقیقا محدودیت میاره. اسلام یعنی تسلیم شدن مقابل الله. (البته اینایی که نمیخوان بنده الله باشن خود به خود بنده شیطان هستن) اینا در بهترین حالت خدایی رو قبول دارن که یه جا نشسته باشه و لام تا کام حرف نزنه تا اینا بتونن هر غلطی که خواستن بکنن!!!
    7- حالا ممکنه بگین تو که این حرفو میزنی چرا رگ کردنت اد نمیکنه پس تو خودت بی غیرتی و این صیغه خونها رو دست داری.!!! الحمدلله این طور نیست من متاسقانه اون قدر رگ گردنم باد کرد که ترکید. من همه جا علیه بی ناموسی ها حرف زدم و مطلب گذاشتم ولی هیچ کس نشنید. شما هم چون دستاویز خوبی برای حمله به اسلام پیدا کردید ادای آدما رگ ورم کرده رو در میارین. (درست مثل آمریکای مسلمان کس که حالا نگران مسلمانان اویغور چین شده است.)
    8- در ضمن من آدم حکومت نیستم چون از دموکراسی و به تبع اون جمهوری بیزارم. من فقط طرفدار انقلاب اسلامی هستم که توسط عنوان جمهوری اسلامی تحریف و مصادره شد. من دشمن این ملی گرایی (قبیله گرایی) مدرن و فحشا و بی حجابی و بی حیایی و بی غیرتی هستم که حکومت ذاره ترویج میکنه.
    پاورقی: یکی اونجا نوشته شرمنده ام از این که جنگیدیم!!! اولا من تقریبا مطئنم تو جنگ نرفتی پس خودتو رو با رزمنده های اسلام قاطی نکن. ثانیا کسایی که رفتن جنگ اکثرا کسایی بودن که الله و دین و حجاب اعتقاد راسخ داشتن و برای حفاظت از انقلاب اسلامی رفتن. برای این رفتن که صدام رو کافری میدونستن که اومده دین و ناموسشون رو از بین ببره. اینا نرفتن جنگ چون فقط صدام عرب بود!!!. اگه غیر از این بود سربندهای رزمنده هاف الله اکبر یا حسین و یا علی و یا فاطمه نبود. در عوض اصلا سر بند یا ایران نداشتیم. (حالا میگین سربندها هم حکومتی بودن!! خب حتی اگه این طور باشه کسی رزمنده ها رو مجبور به استفاده از سربندها نکرده بود. ولی میبینیم برعکس سر این سربندها بعضا مشاجره میکردن) ثالثا اگه قرار به پشیمونی برای جنگیدن باشه پس باید حضرت علی (میدونم که فقط از این که اسم حیدر کرار رو هم میارم آتیش میگیرین. پس بسوزین) از همه پشیمون تر می بود چون این همه جنگید آخرش حکومت رو کسای دیگه ای به دست گرفتن و مسیر تاریح اسلام رو عوض کردن. رابعا به فرض حتی تو جنگ هم بوده باشی، تو از شمری که جانباز جنگ صفین بود بالاتر نیستی پس دیگه لطفا حرف نزن.

  • شاهرخ 01/11/18 ساعت 00:15

    سلام کلام به حق درست بود دوست دارم بیشتر با شما گفت گو کنم
    این آدرس روبیکا من است ممنون پیام بدی
    sh051noor

  • البته برادرا صیغه حلاله منتها من خبر دارم، ایرانی ها هم کم نزاشتن و وقتی عراق میرن زنان عربی رو صیغه میکنن....

  • اول که دمتون گرم که نظرات مخالف رو نشر میدید اقایون طرفدار رژیم . جای خوشحالی داره
    دوم اینکه این موضوع حقیقت داره من با خود اعراب صحبت کردم و خجالت کشیدم از خودم و کشورم و حکومتی که از این موضوع رضایت داره
    شما هم دو حالت داره
    یا به دنبال پیدا کردن مخالفین هستید با آی پی و نشانی که نون شبتون رو از خون و چرک آدمفروشی دربیارید و عمر کوتاه رو از طریق بگذرونید
    یا واقعا غیرتگاهتون درد گرفته و دوسندارید این طور باشه ، اما هست ، اگر دوسداشتید اون اعراب رو میشناسم ، اون هتل رو هم میشناسم ، شماره هاشونم دارم ، بهتون بدم
    اما بعید میدونم چون با یک گشت زدن تو کوچه های میدان شهدا و متل ها میتونید میدانی تحقیق کنید و با چشمان نابیناتون ببینید اما حتی همین زحمت رو هم به خودتون نمیدید
    شما احتمالا از کتمان سود میبرید اما یادتون باشه ، این بی عفتی روزی دامان ناموس خودتون رو هم میگیره
    مستقیم یا غیر مستقیم
    بیخیال نباشید و کتمان نکنید .

  • s.akl 00/8/25 ساعت 20:02

    با کتمان حقایق چیزی درست نمیشود. باید حق هر کسی که برای ناموس ایرانی نقشه می کشد را کف دستش گذاشت. پدران ما برای ناموس جان دادند. حالا شما با بد و بيراه گفتن به همدیگر هیچ کاری از پیش نمی برید. اگر چند تا از همین آدمها را ادب کنید می روند و برای هم کیشان خود تعریف می‌کنند که اگر در ایران دست از پا خطا کنند چه بلایی سرشان می‌آید.

  • صیغه زنان ایرانی در مشهد دروغ است به چند دلیل
    1- هر سال میلون ها توریست از کشورهای عربی و اروپایی وارد ایران می شوند در صورتی که فقط روی اسم عراقی ها مانور داده می شود . چرا تا به حال نگفته اند مثلا یک کویتی یا بحرینی زنان ایرانی را صیغه می کند ؟ چرا فقط می گویند عراقی ها ؟
    5 میلیون افغانی ساکن ایران هستند چرا نمی گویند افغانی ها زنان ایرانی را صیغه می کنند ؟ چرا فقط روی اسم عراق حساسیت ایجاد می کنند ؟ چون هدف تخریب رابطه ایران و عراق است

    2- هدف از نشر این دروغ ها تخریب چهره شیعیان عراقی و تخریب رابطه ایران و عراق است
    3- تخریب صنعت توریست در ایران
    4- بیشترین فساد در ایران در شهر تهران است اگر کسی دنبال این کارها باشه باید به تهران برود
    5- نزدیکترین مکان به عراق خوزستان است اگر واقعا عراقی ها دنبال صیغه کردن باشند باید به خوزستان بروند چرا بیایند مشهد ؟

  • asaf 00/3/21 ساعت 04:32

    خسارت جنگ راازماگرفتند باپول حالا دنبال تکمیل تجاوزاتشون هستند همین شیعیان درجنگ رودرروجنگیدند اخه عرب صیغه میکنه پشیمانیم که جنگیدیم واین همه جوان دادیم تا این اشغالا بیان این کارارابکنند

  • شما یا کورید یا خودتونو زدید به کوری
    تکذیب واقعیت هیچ چیزی رو تغییر نمیده

  • ..... 99/2/29 ساعت 22:32

    وقتی همه چی داره عادی میشه...وقتی حجاب تو جامعه کم رنگ میشه... وقتی زندگی به سبک غرب میشه...اخرش این میشه
    امیدوارم که حرف کذب باشه

  • مهمان 98/11/25 ساعت 11:57

    من با چشمان خودم چند مرد جوان و تقریبا جوان ایرانی را در خیابان امام رضا مشهد دو دختر جوان هم وطن مان را گوشی موبایلش را در اختیار یکی از آن دو دختر قرار داد تا شماره موبایلش را وارد گوشی اش کند.صیغه شرایط خاصی دارد اینکه چند مرد یک خانوم را پشت سر هم با آن رابطه داشته باشند صیغه هم نیست.داشتم آتش می گرفتم آن لحظه.

  • مهمان 98/11/25 ساعت 11:48

    از خودم به عنوان یک ایرانی بدم می آید که عربهای عراق به خاطر دختر و زنان ایران مان به مشهد می ایند

  • قم 98/9/28 ساعت 10:38

    مخصوصا مرداو پسرای عراقی که تا میفهمن ایرانی هستی چه کار باهات میکنن. من خودم عراق رفتم و دیدم و شایعه شده که توی شهر ما یعنی قم هم زیاد شده.

  • تو شهر شما یعنی قم زنان صیغه ای زیاده؟

  • قم 98/9/28 ساعت 10:38

    مخصوصا مرداو پسرای عراقی که تا میفهمن ایرانی هستی چه کار باهات میکنن. من خودم عراق رفتم و دیدم و شایعه شده که توی شهر ما یعنی قم هم زیاد شده.

  • لعنت بر پدر و مادر دروغ گو حالا می خواد من باشم یا شما های که با انتشار این کلیپ می خواهید رو این گند سر پوش بذارید ولی چه بخواهید چه نخواهید هست هست لعنت بر پدر مادر ادم دروغ گو

  • دوستان فقررررر.... فققرررر... لعنت به فقر

  • از وقتی لقمه حرام وارد زندگی هر جامعه‌ای میشه
    بی شک باید منتظر عوارضش بود
    یادمون باشد

    بی غیرتی هم از عوارض و عواقب
    لقمه حرام است

  • سلام،این دوستانی که میگن اتفاقاتی که شایع شده واقعیته اینو بدونن اول اینکه هرکس ارتباط برقرار میکنه از تن خودش مایه میزاره و اختیاریه و این بی عرضگیه شوهرشو واسه راه حل بهتر زندگی میرسونه دوم اینکه طرفی که واسه حداکثر حفظ عزت نفسش این کارو انجام میده و اونی که بخاطر خرید چندتا خونه کارشو انجام میده فاصلش آسمون تا زمینه خیلی ایرانی داریم که با زن داداششون رابطه دارن الان رگ گردنشون واسه ارتباط حلالی که با خودشون اجازشو دارن و حلاله تعصب گرفتن،خب صیغه نشن

  • . 01/4/4 ساعت 23:00

    چی رابطه نامشروع با زن داداش حلال میدونی یعنی چی حالت خوبه

  • جالبه که بی غیرت ترین افراد جامعه برای یه سری مطلب دروغی واسه ما ادای غیرت و ناموس داری در میارن... یکی نیست بگه تو که عین خیالت نیست زنت هر روز جلوی هزار تا چشم کس و ناکس چطور میگرده و... اصلا میفهمی غیرت چیه که داری متدینین رو متهم به بی غیرتی می کنی؟؟؟؟
    غیرت وطن رو هم همونایی دارن که موقع جنگ از جونشون میگذرن نه اونایی که فلنگو جمع میکنن میرن از مملکت...

  • گوه نخور فلکه آب طبرسی دلال ها ایستادن برای منزل با زنان صیغه ای حالا عرب های کثیف که میان پولشون به رخ مردم ایران میکشن طرف براش چهارتا دختر جوون با مشروب کلی میوه آجیل جیگر گشت از این قبیل لوازم آورد هتل بهش 100 دلار به خاطر دلالی دادن حالا حق الزحمه اون دخترا هم به کنار حالا تو اومدی گوه اضافه میخوری میگه دروغ کلاهبرداری آی کیر سگ تو کوس خوار مادر آدم دروغگو

  • سهیل 97/9/26 ساعت 13:02

    ببینید با پخش یه ویدیو کوتاه و گزارش خلاصه ای از وضعیت موجود در مشهد نمیتونیم آنچه عملا داره تو ایران و بالخصوص مشهد اتفاق میوفته را چشم پوشی کنیم و نادیده بگیریم,
    بخاطر کار و کاسبی و در آمد از صد در صد مردم مشهد الان بالای هشتاد در صد شون دارند زبان عراقی صحبت میکنند,
    مگه همین عراقی ها هشت سال دشمن سرسخت ایران نبودند؟؟ مگه هنوز تابوت های گمنام جوانان ایرانی را به خانواده هاشون تحویل نمیدن؟؟
    فکر میکنید عراقی ها دوست ایران هستند, با این وضعیتی که در مشهد الان وجود داره, با این افزایش ورود عراقی ها به مشهد فکر نمیکنید خبرهایی هست؟؟؟

  • ما فکر می کنیم شما دشمن اصلی ما هستید نه عراقی ها.
    صدام تمام شد و رفت. شیعیان عراق خیلی هایشان مثل همین سپاه بدر در خدمت ایران با صدام جنگیدند. بعدها در انتفاضه شعبانیه توسط صدام ثتل عام شدند. صد البته سنی های عراق نظر خوبی به ایران نداشته اند و ندارند که البته به مشهد نمی آیند.
    واقعا جالب پست فطرتهایی مانند شما برای چند نفر مو بلوند و چشم که صدها سال ایران را استعمار کردند اینطور غش و ضعف می روید و دخترانتان را می فرستید تا در سفارتخانه هایشان برقنصد و برایشان نشاط ایجاد کنند اما چشم دیدن چند زائر عراقی را ندارید.
    دقیقا همین شایعات را همکاران بعثی شما در مورد زوار ایرانی در عراق درست می کنند!

    بهدا قسم آلبانی را موشک باران خواهیم کرد و شما حرامزاده ها را به درک خواهیم فرستاد. همین شمایی که در اوج جنگ مشغول نوکری برای صدام بودید/

  • صیغه موقت

  • همچین دروغ هم نیست ها با این کلیپ های ساختگی که اول میایین به جای کسی که راز صیغه رو فاش میکنه خودتون رو جا میزنید و بعد هم که همه اینو دیدن میایین میگین که نه ما اشتباه کردیم و اینا دروغ
    ولی به قول عرب ها مشهد شده تایلند عرب ها
    اینا به کنار اون یارو که یکی از مقامات عراق بود که تو مشهد با ماشین میزنه به یه بدبخت و از روش رد میشه چی اونم دروغه یا نه؟
    و این که به جای این که یارو رو محاکمه کنید اون بدبختی که کشته شده رو مقصر جلوه دادین و از اون مقام عراقی عذر خواهی کردین و رفت
    ولی جالب بدونید که این مقام عراقی که زده بود به یه بدبخت موقع رانندگی مست بوده و مشروبات الکلی مصرف کرده بود
    و این انقدر تو مردم پیچید که همه ریختن بیرون و بر علیه این فرد تظاهرات دادن تا دیده بشه کار این به استلاح زائر ولی دیده که نشد هیچ هنوز رسانه های ما اونو دروغ خوندن

    راستی من همون قدر که اعراب ایران رو دوست دارم همون قدر هم از اعراب عربستان مابقی متنفرم و انتظار دارم که اعراب دلاور ایران اینجور برداشت نکنن که من منظورم همه اعرابه؟! نه من نکر همه اعراب ایرانم هستم چون میدونم چقدر رو وطنشون تعسب دارن و اینو تو جنگ تحمیلی ثابت کردن پس زنده باد ایران و ایرانی و مرده باد دشمن ایران و ایرانی

  • لعنت بر تو ای شیطان پرست کثیف و انسان پست فطرت. او قول عربها از کجا آمده؟
    از همان جایی که شما بعثی ها در عراق چو انداخته اید ایرانیها به دختران عرب تجاوز می کنند؟

    خون شما بر ما مباح است و فتل همه شما واجب. شما همان بهایی هایی هستید که روز دخترانتان را بزرک کرده به خیابان ها می فرستید تا با اسلام جنگیده باشید.
    اتفاقا لیاقت دختران شما چیزی جز کنیزی و جندگی نیست.

  • سلام زنان صیغه ای در مشهد اصلا واقیت ندارد دشمن برای ضربه هر راهی را امتحان میکند تا باعث گسستگی و تکه تکه شدن جوامع و باعث بدبینی و نارضایتی مروم شوند بصیرت باید داشت و واکاوی

  • تو گو خوردی حرام زاده حکومتی

  • شعور داشته باش درست صحبت کن

  • واقیعت داره برادر

  • گرفتن تهدیدش کردن مجبورش کردن بعد اون قضیه همچین کلیپی بیرون بده.

  • تازه اعدامش هم کردند بعد جنازشو آتیش زدند :) خدا شفات بده

  • می خواهند توهم فساد ایجاد کنند تا ایران را هم مثل اسپانیا کنند ولی کور خوانده اند ایران باحیا و با تمدن ..با اسپانیا با شاهان اموی و عیاش یکی نیست... البته زنان جامعه در این مبارزه در برابر دشمنان و شیاطین بسیار نقش تعیین کننده ای دارند... امان از سند 2030

  • الهی صیغه کنند ... اگر صیغه کنند که اون زن بهشون حلال است... زنا نکنند... در خیابان دنبال رفیق بازی نیفتند... بدون ازدواج هم خانه نشوند... راه حلال ازدواج کنند حالا یا صیغه موقت یا صیغه دائم... چون در ازدواج چه دائم و چه موقت حقوق زن رعایت می شود و حتما شروطی دارد و حتما باید مهریه پراخت شود ولی در رفیق بازی دختر مثل دستمال کاغذی میشه که بعد از مدتی هم ولش می کنند و گناه است و بدبخت دنیا و آخرت می شود

  • اگر انقلابی عملی شده بود، فتنه انگیزان به جای خود می‌نشستند و اما اشتباهی که ما کردیم این بود که به طور انقلابی عمل نکردیم و مهلت دادیم به این قشرهای فاسد، و دولت انقلابی و ارتش انقلابی و پاسداران انقلابی، هیچ یک از اینها عمل انقلابی نکردند و انقلابی نبودند. اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این‌ سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم، و رؤسای آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم، و رؤسای آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم، و چوبه‌های دار را در میدانهای بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمتها پیش نمی‌آمد. من از پیشگاه خدای متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر می‌خواهم، خطای خودمان را عذر می‌خواهم. ما مردم انقلابی نبودیم، دولت ما انقلابی نیست، ارتش ما انقلابی نیست، ژاندارمری ما انقلابی نیست، شهربانی ما انقلابی نیست، پاسداران ما هم انقلابی نیستند؛ من هم انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی‌دادیم اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام می‌کردیم. تمام جبهه‌ها را ممنوع اعلام می‌کردیم. یک حزب، و آن «حزب الله»، حزب مستضعفین. صحیفه امام جلد ۹ - صفحه ۲۸۲

  • حرف حق جواب ندارد .چطور غول فساد طاغوت را باانقلابی بودن شکستیم اما این نفوذی های دشمن رادر درون نطام جاخوش کردند مثل کرم مرده خوار دارند نطام رامی خورند .چون به حرف امام خمینی (ره) کوش ندادیم که فرمودنگذارید این انقلاب به بد ست نااهلان ونامحرمان بیفتد به حرف رهبر عزیزمان کوش ندادیم . کسانی را سرکار آوردیم درد دین ندارند فقط درد خوردن دارند .کسانی که درد خوردن دارند حتما ترسو هستند .این انقلاب رهبر انقلابی دارد اگر از رهبرمان اطاعت نکنیم همه ما چه خوب چه بد به عذاب خداگرفتار خواهیم شد .چهل سال با تمامی سختیها مقابل تمامی دشمنان ایستاده ایم وخواهیم ایستاد .از خداوند منان می خواهیم هرچه زودتر دشمنان داخلی وخارجی محوونابود گردد.راه نجات مافقط وفقط در اطاعت از نایب امام زمان (ع)امام خامنه ای است .این ناخدای کشتی انقلاب مارا به انقلاب جهانی امام زمان (ع)می رساند.