صحبت های جنجالی مجری برنامه ثریا روی آنتن زنده


کاش برای صحبت های دولتی ها هم ویدئو چک داشتیم


+ 
67

- 
1
ارسال در 1397/10/6 ساعت 10:21 2018-12-27 10:21:28
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یک روده راست تو شکم اصلاحطلبان نیست.

    ویژه خوارهایی که نفاق وجودشون رو گرفته و منافع کدخدای خود را پیش می برند.

    ماموریت اصلی این افراد زدن ریشه فرهنگ ایرانی، فرهنگ اسلامی و سپس اقتصاد ایران است.

  • به مردم چه که منتخابانشان چی میگن و چکار میکنن؟! مردم فقط باید رای بدن و بعدش هم بگن چشم. اصلا مردم یعنی چه؟!!!

  • راستی از حسن خمینی چه خبر موقع انتخابات 24 ساعته مشغول فریب مردم بود حتی دستشوری هم نمیرفت با پیام تلویزیونی مردم را با انتخاب دوباره به خوشبختی میرساند و دهها دروغ دیگه و...... حالا که مردم داروندارشون را از دست دادن خفه شده و صدایی ازش بیرون نمیاد پسر خدا گریز وپسر نوح خاندان خمینی بزرک باز اون ارباب حلقه فتنه یه عذر خواهی از غلطی که در تایید روحانی جاسوس کرده بود برای مردم فرستاد

  • http://binazirgraphic.ir

  • هدف برجام از اول اقتصادی بود . ننگ نامه برجام برای ایجاد گشایش های اقتصادی و برداشتن فشار خارجی مثل تحریم بر اقتصاد بود . البته همه موافقان برجام هم از جمله صادق زیباکلام مسحور و شیفته کامل برجام نبودند و اتفاقا مثلا زیباکلام همان زمان گفت برجام فقط بخشی از مشکلات اقتصادی ایران را حل میکند و نباید در مورد آن در حل مشکلات اقتصادی اغراق کرد و توقع معجزه داشت چرا که بخش اعظم مشکلات اقتصادی به خاطر ساختار معیوب و فاسد اقتصاد ایران است . اما دولت و به خصوص روحانی در مورد برجام اغراق کرده و روحانی حتی حل مشکل آب خوردن و آلودگی هوا را به برجام منوط کرده بود . اما عجیب این جاست آقایان پس از آن افراط در حواله دادن حل همه مشکلات حتی غیر اقتصادی به برجام حالا در چرخشی صد و هشتاد درجه طی یک اقدام تفریطی و دروغ می گویند که هدف برجام رفع تحریم ها نبوده است .
    در صورتی که واقعیت این است برجام کمک بزرگی به رفع تحریم های کمرشکن بین المللی و فروش دوباره نفت ایران در بازارها و در نتیجه برداشته شدن فشار بین الملل بر اقتصاد ایران بود .آن تحریم ها علیه ایران مشروعیت داشت و قانونی بود که به لطف همین ننگ نامه برجام آن ها برداشته شد و اجازه داد که دنیا برنامه هسته ای ایران را به صورت محدود به رسمیت شناخته و زمینه بیرون آمدن ایران از انزوای جهانی و بازگشتش به جامعه جهانی به لطف برجام فراهم شد .
    حتی حالا که آمریکا از برجام خارج شده است تحریم های این کشور برخلاف قبل از برجام غیرقانونی و نامشروع محسوب شده است و نتوانسته است حمایت حتی نزدیک ترین متحدان غربی اش مثل فرانسه و انگلیس را به دست آورد .در حالی که قبل از برجام حتی نزدیک ترین متحد ایران یعنی چین به تحریم ها پیوسته و در حال کاهش خرید نفت ایران بود .
    پس برجام برخلاف ادعاهای واهی و دروغ افراطیون و دلواپسان دستاورد بزرگی برای ایران در گشایش های خارجی اقتصاد و سیاست بود اما اگر جامعه جهانی و اروپا نتواند در قبال پایبندی ایران به برجام در مقابل فشارهای ابرقدرت دنیا یعنی آمریکا کمک موثر به ما کند و مزایای برجام برای ما از بین رود چاره ای جز خروج از برجام نداریم . به قول معروف بالاتر از سیاهی دیگر رنگی نیست .

  • خوب کاری ندارد صدا و سیما سخنان روحانی و ظریف در سال های 95 و 93 پخش کنند. الان قوه قضاییه باید سراغ ظریف بگیرد بگه مردک بی وطن مردم خر گیر آوردی سال 92 می گفتید دوگانه اقتصاد - هسته ای ، که مردم مشکلات شما به خاطر هسته ای است حالا که دستاورد دانشمندان لگد مال کردید و به پای اسراییل ریختید که شبها راحت بخوابد حالا میگه اقتصادی نبوده ؟ راست میگه شب توافق تمام شمال نشین های تهران که درد نان نداشتند ریختند بیرون می رقصیدند و شعار می دادند : نون و پنیر و خاویار ظریف alexis بیار . الکسیس کیه بازیگر پورنو ؟ پس هدف برجام باز کردن پای آمریکا به کشور و بعد ایجاد خط فحشا گری بوده و هست نه رفع تحریم ؟ ای کاش خلخالی حالا بود و6 تا گلوله به ظریف می زد به خاطر 6 سال خیانت و ایران فروشی اش. تف به قبر کس کش پدر و مادرش.

  • اتفاقا ظریف الان راستش گفته که برجام برای رفع تحریم نبوده ؟ اگر برای رفع تحریم بود سر به سر انجام می دادند چرا ندادند چون هدف از برجام ابزاری بود که به دست آمریکا بدهند برای مهار ایران در تمام حوزه های امنیت ملی . عمر برجام چرا 25 سال گذاشتند تا در این 25 سال با برجام 1و 2و 3 و سند 2030 و موافقتنامه پاریس جامعه ایران از انقلابی بودن دور کنند و در اتاق فکرشان هم گفتند رهبری خیلی عمر کند 25 سال حداکثر بعد براندازی جمهوری اسلامی ایران ، هدف برجام براندازی ولایت فقیه است .

  • هدف جناح غربگرا از خاتمی و روحانی و ظریف از برجام و مانند آنها نه اقتصادی بود و نه سیاسی و نه چیز دیگری. اینها همه اش مقدمه است به خصوص مسائل فرهنگی. هدف اصلی آنها برگرداندن امریکا به کشور (یعنی برگرداندن وابستگی و ذلت و حق توحش و کاپیتالاسیون و ...) و قراردادن نظام و کشور در زیر پرچم اردوگاه غرب و الحاق ما به حلقه امنیتی غرب و پذیرش کدخدایی آن بود که تا حالا موفق نشده اند.اینها وقیح تر از اینها هستند که فکر می کنید و این هدف را دنبال خواهند کرد چه در زمینه FATF و چیزهای دیگری که در راه خواهد بود اگر فرصت توسط مردمی پیدا کنند. البته همیشه باید بدانیم تا زمانی که خر باشد خرسوار هم در کشور علی برکت الله هست. ولذا این جماعت بسیار علاقه دارند که در کشور خر (به عنوان نماد جهل و جهالت و حماقت، اگر چه حیوان خر این گونه نیست) زیاد شود.

  • ناظر 97/10/6 ساعت 13:56

    به امثال ظریف میگن ملون . با توجه به شرایط هر حرفی را که منافعشان را تامین کند میزنند حتی اگر مخالف حرفهای خودشان باشد . برایشان مهم نیست که طرف خدا را بیشتر بگیرند یا شیطان را . فقط باید ببینند کدام برایشان بهتر است .

  • harp 97/10/6 ساعت 10:49

    لعنت خدا بر منافین و خیانتکاران

  • راستی از حسن خمینی چه خبر موقع انتخابات 24 ساعته مشغول فریب مردم بود حتی دستشوری هم نمیرفت با پیام تلویزیونی مردم را با انتخاب دوباره به خوشبختی میرساند و دهها دروغ دیگه و...... حالا که مردم داروندارشون را از دست دادن خفه شده و صدایی ازش بیرون نمیاد پسر خدا گریز وپسر نوح خاندان خمینی بزرک باز اون ارباب حلقه فتنه یه عذر خواهی از غلطی که در تایید روحانی جاسوس کرده بود برای مردم فرستاد