بدون توقف | بررسی چالش های حجاب - قسمت ۲۲


برنامه بدون توقف در گفتگویی جنجالی با حضور موافقان و مخالفان حجاب، به موضوع چالش‌ها و شبهات حجاب میپردازد.
این برنامه، این بار با حضور دکتر علی غلامی از شبکه سوم سیما پخش شده است..


+ 
34

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وقتی دوران پهلوی با سال ۹۷از نظر آمار پیشرفت زنان مقایسه میشه ای کاش به این نکنه توجه بشه که پهلوی کشور رو درچه وضعیتی از قاجار تحویل گرفته و اون آمار و سال۵۸داده و جمهوری اسلامی هم کشور رو در چه وضعیت از سطح پیشرفت تحویل گرفته و البته که در این ۴۳سال بنظرم شق القمر نکرده
    خیلی بیشتر از این باید پیشرفت میداشت

  • حشمت 00/5/16 ساعت 16:29

    در شرایطی که هیچ چیز ما سامان ندارد و معضلات فساد مالی در حاکمیت و سوء مدیریتها باورهای عمومی را تضعیف کرده تحمیل حجاب غیرقابل قبول است زمان انقلاب حجاب اجباری نبود اما ایمان راسخ مردم زنان را محجبه کرد درحالیکه باگذشت زمان و افزایش اگاهی مردم از اسلام و مدیریتها و تندرویهای برخی افراد مسلمان تر از پیامبر سبب دین گریزی و تضعیف باورهای عمومی شده است. تا زمانیکه ناشایست سالاری و بی توجهی به گرفتاریهای جامعه بر حاکمیت سایه افکنده صحبت از حجاب مضحک است. بسیاری از دختران دم بخت برای جلب شوهر خودنمایی میکنند که جای سرزنش ندارد وقتی چند ختر بدون شوهر در یک خانه نگران اینده خود هستند گرچه این موضوع مورد سوء استفاده پسرای شیاد و فاسد قرار میگیرد. نگاه جنسیتی صرف زنان را مظلوم ترین افراد میکند. زنان کوچه و بازار مانند مادر و خواهران ما هستند چقدر چشم ناپاک هستیم که با دیدن موی یک زن تحریک شویم و به جنایت دست بزنیم. زنان در عرصه کار و تولید و نظم و مسئولیت پذیری بسیار کارامدند و نباید این توانمندیها را نادیده گرفت

  • چناب ابو ابراهیم هنوز نمیفهمی که اسلام با نظام یکی نیست و این نظام است که باید خودش را بر اساس اسلام شیعه به پیش ببرد. عادت کرده اید هر جا جوابی ندارید انگ فرقه شیرازی و نفوذی و...... بزنید و امثال تو از فرقه شیرازی هم بدترند . در مملکت دزدی و بی حیایی می‌کنند و کسی چیزی نمی‌گوید. بد حجابی در اوج است و در حقیقت حجابی نیست و حجاب شده فقط یک تکه روسری نیم بند که دیر یا زود آنرا هم برمی‌دارند کنسرت زنان به را میندازند و ورزش بانوان هم دلیل بسیار خوبی برای بی حجابیست که وقتی یک زن بتواند با آن وضع جلوی جمع بیاید پس میتواند در انظار عمومی هم بیاید که می‌آیند. اگر دزدی‌ها و رانت خواریها و بی حیایی ها و بد حجابی ها اشکال دار د چرا جلوی آنرا نمی‌گیرند و اگر هم ندارد رک و راست به مردم بگویند تا تکلیف معلوم شود شتر سواری که دولا دولا نمی‌شود. بد حجابی را به راحتی میتوان از طریق صدا و سیما با نقد زنان بد حجاب و اینکه چرا یک زن دوست دارد بی حجاب و یا بد حجاب باشد را گرفت وقتی زنی با بد حجابی به جامعه اسلامی توهین می‌کند پس می‌توان در صدا و سیما به او توهین کرد و در مورد دزدی های بیت المال هم به راحتی می‌توان دزدها را گرفت و مجازات کرد اما نمی‌گذارند چون سر دزدی در نهایت به وزیر و رئیس جمهور ومعاونانش می‌رسد.

  • حد اقل لازمه و شرط روضه خوانی و وعظ و سخن از دین و مذهب چیست؟؟؟!!!
    ---
    در سایه نظام اسلامی که به انتساب به اسلام افتخار می کند حد اقل شرط و لازمه ی روضه خوانی و وعظ و سخن از دین و مذهب می باید آگاهی کامل افراد دخیل در کارهای فوق به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی باشد.
    چنین آگاهی ؛ این افراد را در کار خود از تجاوز به حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی مصون نگه می دارد و مخاطبان این افراد را به گمراهی و انحراف از دین خداوند و از مذهب حق تشیع علوی دچار نمی سازد.

  • چ شبیه میثم مطیعیه!!!

  • اینها همش سیاه بازی و دور زدن اسلام است و این آقا هم شو به راه انداخته. مگر حجابی وجود دارد که درباره اش بحث بشود . کدام حجاب . مملکت شده میدان خودنمایی زنان بد حجاب و بی حیا و همه هم راضی‌اند . از خدا شر م نمی‌کنیم و دین را به بازی گرفته ایم و مراجع هم در عالم خودشانند و دینداری می‌کنند که ارزشی ندارد و رهبری هم شده نجات دهنده فلسطین و مملکت را داده بدست حسن کلید فاسد و یاران فاسدترش تا گند بز نند به همه چی .. وقتی رهبری لباس زنان ورزشکار را اسلامی می‌داند دیگر چه توقعی میتوان از دیگران داشت . پس زنان با هم پیراهن شلوار به خیابان می‌آیند. مملکت را فاسد کرده اید
    مدیران دزدی می‌کنند و شکمشان از مال حرام پر شده و حالا ناموس شیعه را مورد حمله قرار می‌دهند . کاش به جای نجات فلسطین مملکت خودمان را نجات می‌دادید .


  • برادر گرامی شما که مقام معظم رهبری و سایر مراجع عظام رو قبول نداری و خودت درباره ی حجاب فتوا می دی چجوری هم به نظام مقدس جمهوری اسلامی حمله می کنی هم از اسلام دفاع می کنی ؟با فرقه ی شیرازی نسبت داری یا جز ارتش سایبری دشمنی؟

  • اینها همش سیاه بازی و دور زدن اسلام است و این آقا هم شو به راه انداخته. مگر حجابی وجود دارد که درباره اش بحث بشود . کدام حجاب . مملکت شده میدان خودنمایی زنان بد حجاب و بی حیا و همه هم راضی‌اند . از خدا شر م نمی‌کنیم و دین را به بازی گرفته ایم و مراجع هم در عالم خودشانند و دینداری می‌کنند که ارزشی ندارد و رهبری هم شده نجات دهنده فلسطین و مملکت را داده بدست حسن کلید فاسد و یاران فاسدترش تا گند بز نند به همه چی .. وقتی رهبری لباس زنان ورزشکار را اسلامی می‌داند دیگر چه توقعی میتوان از دیگران داشت . پس زنان با هم پیراهن شلوار به خیابان می‌آیند. مملکت را فاسد کرده اید
    مدیران دزدی می‌کنند و شکمشان از مال حرام پر شده و حالا ناموس شیعه را مورد حمله قرار می‌دهند . کاش به جای نجات فلسطین مملکت خودمان را نجات می‌دادید .



  • هدف این مناظره ها یک چیز بیشتر نیست و آن اینکه حضرات در اسلامی بودن
    نظام به تردید افتاده اند. والا اگر اصل قانونگذاری بر اساس اسلام را
    قبول داشتند هرگز به خود اجازه نمی دادند در مورد اجرا یا عدم اجرای
    احکام الهی شک کنند. بهانه ها هم تمام سکولار است. برخی از احکام اسلامی
    را تعطیل کرده اند و حالا به جای اجرای آنها می گویند بیایید همه احکام
    را تعطیل کنیم! می خواهند جامعه دو قطبی نشود! در حالی که دو قطبی حق و
    باطل از اول هبوط آدم بوده و تا قیام قیامت هم خواهد بود. پیامبر خدا که
    آمد دو قطبی مومن و کافر را ایجاد کرد و در مدینه دو قطبی مومن و منافق
    را. پیامبر هرگز نگفت صبر می کنم تا همه مردم اول سلمان و ابوذر شوند و
    قلبا به اسلام ایمان آورند تا بعد احکامش را اجرا کنم! و یا ادعای آنکه
    زنان حجاب را سودمند نمی دانند هم سکولار است. خدا است که سودمند بودن یا
    مضر بودن چیزی را برای انسان تعریف می کند و انسانها حق ندارند به جای
    خالق برای خودشان کاتالوگ بنویسند. از همه بدتر اینکه همین ادعا هم دروغ
    است. دقیقا همانطور ه تمام معتادها بهتر از همه مضرات مواد مخدر را می
    دانند اما مصرف می کنند و رانندگان قانون شکن بهتر از همه منافع قوانین
    راهنمایی و رانندگی را می دانند اما بدون زور پلیس اجرا نمی کنند، این
    زنان هم بخوبی می دانند بی حجابی برای جامعه محرک و سبب فروپاشی خانواده
    عا است و قطعا یک روسری دو گرمی برایشان سخت تر از ساعتها آرایش و
    لباسهای تنگ و بدن نما نیست. حجت بر ما تمام شده. بدانید و آگاه باشید
    آنکسانی که از روز اول پای انقلاب و نظام و جنگ و جبهه و تظاهراتها و
    مقاوت .. ایستاد مردم مومن محرومی بودند به اعتقاد به امام خمینی و به
    خاطر اسلام از حکومت دفاع کردند. روزی که آنها به این نتیجه برسند که
    نظام دیگر اسلامی نیست دلیلی برای دفاع از آن نخواهند داشت. آن وقت
    ببینید موشکها به دادتان می رسند یا حججی هایی که دنبالتان نخواهند آمد.

  • این به اصطلاح میزگرد ها بزرگترین کمک به افزایش بی حجابی است. چون به بی حجابها این پیام را می دهد که شما برای اجرای احکام اسلام دچار تردید هستید و جدیت ندارید.
    خیال کرده اید همه باید سلمان و ابوذر شوند تا اسلام را پیاده کنید!

    خود را گول می زنید. حجت تمام شده. این زنها هم همه می دانند یک روسری چقدر ساده تر و ایمنتر از ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما است. منتها عمد دارند.

  • میلیون ها بار میخوام بگم عاشقتم دکتر علی غلامی . هموطن خوب . خانم جامعه شناس فرمودن می بینیم مجاهدین ( منافقین ) زن و مرد با پوشش برای امام حسین میخوانند و کسی بهشون نگفته اینجوری پوشش داشته باشند بلکه خودشون این پوشش رو انتخاب کردن . جهت اطلاع اکثر افرادی که در مجاهدین بودند لخت و عریانهای بودند که برای مثلا اندیشمند بودن و به این سازمان پیوستند و دوم اینکه خانم عزیز درست بر خلاف آنچه شما فرمودید حجاب منافقین اختیاری نیست که همه متحدالشکل هستند بلکه دستور سازمان است کوچولو . موضوع بعد سارا بصیری فرمودند هر تفکر باید باشد جهت اطلاع ایشان من خودم مسئولیتی در وزراتخانه ای داشتم گاهی بعضیها اظهار فضلهایی میکردند که جز اتلاف وقت چیز دیگری در پی نداشت و من بعنوان یک عضو حاضر در جلسه اعتراض میکردم و میگفتم اینجا باید تصمیماتی گرفته شود که نتیجه داشته باشد نه رویاهای هزارهای بعد که آیا بشود یا نشود . بعضی از دوستان حاضر در جلسه میفرمودند ، خُب اینها باید نطراتشون رو کجا بگویند . میگفتم من بیکار نیستم پرت و پلا گوش کنم و وقتم تلف شود این عزبزان وقتی رفتند منزل بروند در توالت منزلشان تا صبح روز بعد اظهار نظر کنن مثل اظهار نظرهای خانم سارا بصیری که بیشتر به درد در توالت منزلشان عنوان کنند در آخر در هر مسابقه ای هر کس نهایت تلاش خود را میکند که زودتر از خط پایان بگذرد . خانمها تلاششون رو بیشتر کنند تا زودتر از دیگران از خط پایان بگذرند . امیدوارم منظور نظر بنده را متوجه شده باشید