کربلایی حسین طاهری | گویا که این جوانی


( زمینه | گویا که این جوانی )
عزاداری شب چهارم فاطمیه اول ۱۴۴۲
شنبه ۶ دی ۹۹ | ۱۲ جمادی‌الاولی۱۴۴۲
مداح : کربلایی حسین طاهری


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا کارهای زیان بار بنام اهل بیت پیامبر ترویج می شوند؟
    ---
    با کدام دلیل از قرآن وعقل رسانه ها بنام عترت مظلوم و مطهر پیامبر اکرم (ص) روشنگریهای قرآنی و عقلی را که برای حفظ دین و مذهب مردم ؛ انحرافهای دینی و مذهبی آمیخته به دین و مذهب را آشکار می سازند ، بی پروا و بی بیم از بازخواست خداوند حذف و نابود می کنند.
    چرا رسانه های همگانی در مقابل گناه بزرگ دخالت در دین خدا و مذهب اهل بیت که در مخالفت با هشدارهای قرآن و با اصول حرفه ای پیوسته انجام می گیرد پاسخگو نیستند؟
    چرا رسانه ها بی پروااز حساب خداوند بنام دین و مذهب به این گناه زیان بار بزرگ در حق خدا و پیامبر و در حق عترت مظلوم آن حضرت ادامه می دهند؟
    ترویج من در آوردیها و خرافات آکنده از زیانهای آشکار اجتماعی بنام پیشوایان دین و مذهب که برای این پشوایان و برای پیروان مذهب هیچ بازده مثبت و سازنده ی قابل اثباتی ندارند با کدام دلیل از قرآن و عقل تجویز شده است؟
    چگونه و با چه دلیل و کدام حق می توان سنت پیامبر و سنت اهل بیت مطهر آن حضرت را به ترویج کارهایی ، که بجز زیان در همه ی زمینه ها بازده دیگری برای پیروان مذهب و امت اسلامی ندارند، متهم ساخت؟

  • moosa 99/10/8 ساعت 09:59

    البته خود قرآن نيز به انتقام اشاره دارد و در سيره معصومين نيز انتقام از خون حسين بن علي (ع) و دعاي خير امام سجاد براي مختار دليلي بر آن است كه گهگاه بايد شمشير انتقام را بيرون كشيد .
    امامان معصوم شمشير انتقام را در نيام نهادند تا اصل دين خدا از بين نرود . اما وظيفه ما زمينه سازي شرايطي براي اين امر و ظهور امر خدا حضرت بقيه الله است.
    به همين دليل با سوگواري سعي در زنده نگاهداشتن ياد آن فاجعه داريم . تا مباد فراموش كنيم بايد تلاشي كرد . تا از ياد نبريم اگر آنروز نبوديم تا به دفاع از علي (ع) برخيزيم. امروز براي سيد علي كم نگذاريم .
    اصل سخن سوگواري ما شايد اين يك بيت باشد .
    به خون نمی‌نشست، چادر مادرم / اگر مدینه داشت، مدافع حرم

  • moosa 99/10/8 ساعت 09:50

    سلام.
    اين كه برخي به نام اسلام خرافات را رواج ميدهند امري ست كه از اول و صدر اسلام توسط برخي صورت گرفت و بنابه اختصار نام نميبرم.
    بلي . اعمالي مثل قمه زني ها و وحشي بازي در جلد سوگ ، ابدا پسنديده و اصلا مفيد فايده نيست.
    اما سوگواري خوب مانند همين هيات جناب طاهري نيز بايد مد نظر ما باشد.
    بنده متوجه منظور شما ميشوم . شما در اصل به اعمالي چون قمه زني يا اختلاف ميان دو مذهب آن هم در چنين شرايطي كه پشت خيبر منتظر نماز جماعت قدس هستيم انتقاد داريد.
    اما بهتر است كمي روشن تر سخن بگوييد تا كسي دچار سو تفاهم در كلام شما نشود.