ارسال در 1400/6/5 ساعت 17:21 2021-8-27 17:21:43

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یک 00/6/14 ساعت 06:42

    یه نگاه به فیلم مراسم محرم 1400 این آقا تو اینترنت بکنید بعد می بینید در مراسمشون ضمن لخت بودن سینه زنان، ماسک هم ندارند یعنی دقیقا در دو موضوع خلاف صحبت های امام خامنه ای عمل کردند بعد شما با گذاشتن این کلیپ به نظرتون ایشون رو تبلیغ نکردید؟ از سایت شما که ادعای انقلابی بودن داره بعیده!!

  • حياتی ترین نیاز خط سرخ شیعه که براورده نشده است چیست؟
    ---
    با توجه به این حقیقت که قشرهای گوناگون مذهبی و غیر مذهبی بشر در طول 14 قرن با اهداف گوناگون خط سرخ شیعه را ، که در واقعه ی نهضت انسان ساز عاشورای حسینی تجسم یافته است ؛ در دام شیطانی آنبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات پوچ دین زدای ضد محکمات قرآن و عقل گرفتار کرده و این خط را از مسیر اهداف خداپسندانه ی توحیدی اصیل الهی – قرآنی آن منحرف ساخته اند ؛ بدیهی است با وجود همیشگی انبوه این آلاینده های بشری که این خط سرخ را با ترفندهای شیطان پلید در کلاف سر در گم خود در نوردیده اند ؛ هیچ بشری بدون رهایی از تار و پود این آلاینده های شیطانی نمی تواند با محض ادعای پایبندی به این خط رضایت خدا و خوشنودی پیامبر و اهل بیت آن حضرت را جلب کند چنانکه نیز هرگز نمی تواند با ادامه ی این وضعیت راه رسیدن به بهشت را برای خود هموار سازد.
    حیاتی ترین و سرنوشت ساز ترین نیاز بر آورده نشده ی خط سرخ شیعه ؛ پاکسازی این خط از آلاینده های ترفندهای شیطانی است که بشر با گرفتار کردن خود در دام آن خود را از مسیر الهی اهداف اصیل این خط دور کرده راهی را می پیماید که شیطان را خوشنود می کند و به تحقق سوگند شیطان مبنی بر گمراه کردن اکثریت بشر جامه ی عمل می پوشاند.
    اگر همه ی مراجع دین شناسی و مذهب شناسی و همه مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب و همه ی رسانه های همگانی جهان اسلام با مسلح شدن به شناختهای الهی فرهنگ اصیل دین داری قرآنی و عقلی برای پاکسازی خط سرخ شیعه از آلاینده های مذکور که عمر 14 قرن را دارند بسیج نشوند و حقایق قرآنی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را برای آگاه سازی مردم به ریشه های انحرافهای دینی و مذهبی آشکار نسازند این انحراف تا ابد باقی خواهد ماند.
    بی تردید طرفهای مذکور خود نیز در حال باز ماندن از تشکیل این بسیج ضروری خدا پسندانه ؛ در ریشه دار شدن انحرافهای دینی و مذهبی سهیم خواهند بود و با نفرین قرآنی خداوند که کتمان کنندگان حقایق قرآنی را در بر می گیرد راه هلاکت بار گمراهی را به سوی جهنم خواهند پیمود.