نقد دکتر بشیر بی آزار ( مدیر سابق دفتر موسیقی صدا و سیما ) به مستند این رل


نقد دکتر بشیر بی آزار ( مدیر سابق دفتر موسیقی صدا و سیما ) به مستند این رل در لایو با شمقدری سازنده این مستند


+ 
21

- 
1
ارسال در 1400/9/10 ساعت 11:53 2021-12-1 11:53:16
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • واقعیتش اینه که اون جوان در مستند ده سال پیش منه

  • محسن نباید کسی را سرزنش کنید این حاصل تفکر خودتان است ازاین چادری ها درجامعه زیاد هست درهمین سایت هستن که مومن واقعی وبسیجی راامل ومعلوم الحال وطالبانی وداعشی میدانند از جمله دراین سایت هم هست یکی ازیکی و....های دیگر آنچه مینماییی هستی این شعری ست که برای مذهبی ها میخوانند

  • راست میگه دیگه
    چرا دنبال زیر بغل مار میگردی
    رفرنس چیرو میخوای؟؟؟؟
    یه سر تو پارکای تهران بزنی میفهمی قضیه از چه قراره دکتر!

  • اسامی این افراد را نمی دانم و مستند را هم ندیده و نمی شناسم.
    کلمه تحقیق همیشه برایم جاذبه داشته. آقائی که در پائین تصویر سمت راست مرتباً این کلمه را تکرار می کند و علاقمند به تحقیق هم هست و مدتی در انگل استان بوده و لغات دشمن ما و بشریت را نشر می دهد ، دقایق طرح سئول خود و دقایق پاسخ به سئول را اندازه بگیر . اگر دقایق ایشان و تکرار مکرر سئول چند برابر فرد بالای تصویر بود می تواند که نتیجه بگیرد که بدنبال پاسخ نیست ( شاید بدنبال اثبات خود یا در شرایط هیجانی و رقابت کاری شاید... ).
    فرد بالای تصویر با تحمل و روی باز شرایط تحمیلی را تحمل کرد.
    و اما :
    این روز ها همه جا درمورد تاثیر تلفن همراه و دیگر وسائل ارتباط جمعی بر روی جوانان صحبت می شود. حتی نظریه ای هست که دشمن عمداً برای انحراف افکار و تمرکز جوانان و دور کردنشان از مفید بودن در جامعه اینگونه طرح ها را اجرا می کند و در تاریخ هم سوابق کافی در مورد استفاده از این شگرد وجود دارد.
    موضوع دیگر اینکه علمای بسیاری می گویند که اگر جنس مخالفی تحریک کند و طرف دیگر تحریک نشود نشانه بیماری است. یعنی با در صد بالا همه تحریک می شوند و تنها کسانی که تربیت شده اند می توانند از پس تمایل غیر قانونی برآیند. ( بعنوان نمونه به رجبعلی خیاط مراجعه شود).
    بهر حال نظر فردی که در بالای تصویر است بصورت یک نظریه تقیریباً بدیهی مورد اعتماد است.

  • چه عجب هفتاد ساله حرف های طالبانی ومعلوم احالی می زنی همه زبان ها باید حفظ شوند فارسی ولری وترکی و.....نه فقط فارسی نژاد پرست نباش