مستند «دومینو» - قسمت اول | اکوساید


نگهداری حیوانات (سگ و ...) در زندگی شهری


+ 
25

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/10/12 ساعت 09:42

    نشان دادن همین فیلم هم نوعی تبلیغ سگ داری وتائیدی برنگهداری سگ می باشد لذا شایسته است که چنین فیلمهایی راپخش نکنید شما با این کارتان ترویج کار غلط راگسترش میدهید اگر ایمان باشد چنین اعمالی که انسان جایش راباحیوان عوض کند نبود پس متوجه باشید که جایتان رابا حیوانات عوض نکنید شما اشرف مخلوقات هستید جایگاه خودتان رابشناسید .سگ برای نگهداری از گله ونگهبانی مفید است دربیرون از خانه سگ حیوانی وفادار است ولی نه درخانه ودر رختخواب و بعضاًبرای ارضاغرائض جنسی .انشالله خدا همه مارا به راه راست هدایت کند.صلوات اللهم عجل لولیک الفرج صلوات.

  • ببینید شماها دقیقا غرب داره خفه تون میکنه و فکر میکنید حمایت از سگ ناشی از فرهنگه غربه،خودت هم نوشتی سبک زندگی غربی،سگ کاملا بهانه است مشکل از خشم و عقده نسبت به غربه چون به ایران فشار آورده،تحریم کرده و اقتصاد ایران رو داغون کرده،حالا گیر به سگ میدین،واقعا متاسفم

  • این رو دیگه ندیده بودم . تصورم بر این بود که بعضی ها به بیراهِ میرن. روشن شد که خیلی ها در انتهای گمراهی اند. پز حقوق سگ رو می دن ، ماهی پنج ملیون خرج می کنند ، سه ماه یکبار سلمونی... اما کودکان کار رو نمی بینند. حتی از بچه می خواهند که ... نشان دهد و از آن فیلم می گیرند ! کوتاه سحن :افاده ها طبق طبق سگها بدورش وق و وق
    پ.ن با شگ در چشم نیما را خواندم ، دریغم آمد تقدیم نکنم :
    ......
    مانده پاي آبله از راه دراز
    بر دم دهكده مردي تنها
    كوله بارش بر دوش
    دست او بر در،مي گويد با خود:
    غم اين خفته ي چند
    خواب در چشم ترم مي شكند.

  • پول خودشه اصلا عشقش میکشه خرج سگش کنه،چه وظیفه ای در مقابل کودکان کار داره؟؟اونایی که گدا پس میندازن به فکر باشن که بچه درست نکنن،جوابشو صاحبان سگ باید بدن؟؟دوما رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم به عهده دولته،دولت باید پاسخگو باشه نه کسی که حیوان خانگی داره

  • نارنین عزیزم سلام بلافاصله بعد از نظر محترم شما در حالتی که احساس غلبه کرده خدمت شما می نویسم که پس انسانیت گو؟ گیرم که کودکی از روی جهل بدنیا آمد ، همچنان که اغلب ما بدون تربیت و فهم ازدواج می کنیم و بدون هدف بچه دار می شویم و اگر ذات جستجوگری همچون سعدی پیدا شود در انتهای زندگی افسوس ندانستن ها را خواهد خورد ، حال این نوزاد زیادی را چه باید کرد؟
    این تصوری غلط است که زندگی دیگران برای ما اهمیتی ندارد. فیلسوف اروپائی ( سارتر) می گوید که بر دنیائی که تنها سعادتمندش باشد تف می کند.از بعدی دیگر شاعری بعد از ترسیم شرایط به این نکته می رسد که :
    باران جنوب شهر را ویران خواهد کرد
    و شمال را ویرانی جنوب
    یعنی کودکی که از روی غفلت بدنیا آمده و تربیت نشده خطری است برای فرزند شما. تنها کاری که می توانید بکنید این است که در زمانی که فرزند شما تحت ظلم قرار گرفت ، برای انتقام مجرم را مجازات کنید ! که چه ؟ آسیب ها جبران خواهد شد ؟ یا علاج حادثه قبل از وقوع باید کرد ؟
    موضوع " پول خودشِ" هم اینکه ما سه نوع تملک داریم : یکی از راه کار و دیگری هدیه و سومی چپاول . اینکه کسی پول دارد که مهم نیست این مهم است که از چه راهی بدست آمده و ب ظن قوی اگر از راه زحمت و عرق جبین باشد خرج اتینا نمی کند.
    ما در دنیائی ایدآل زیست نمی کنیم تا فرصت ها ب تساوی تقسیم شده باشند. رساله های دکترا در این زمینه بسیار است که شرایط اقتصادی بهتر ، فرصت های بهتری به کودکان می دهد. در عمل همین کودکان افغانی در اطراف شما ، در اروپا در تحصیل از همکلاسی های محلی بالاتر هستند( آمار خود کشور های اروپائی )
    البته نکات بسیارند اما بعنوان آخرین می بینید که سگها در تماس با یکدیگر ب نقاط بخصوصی نزدیک می شوند. در جستجو اینترنتی میتوانید ببینید که صاحبان سگ آنان را می بوسند یا سگها صاحبان را می لیسند ... چه چیزی بیشتر از این می توان گفت؟
    امید وار ب پاسخ نازنین عزیزم ، تا فرصتی دیگر و بدرود

  • مستند حکومتی ضد حیوان
    خیلی دردە

  • راست میگی چون اگه حکومت واقعا میخواست مستند بسازه باید از شما افراد پست تر از سگ مستند تهیه میکرد. چون تا شما سگباز ها باشید این معضل حل نمیشه. شما آنقدر پست هستید که مجبورید با سگ بازی به خود اعتبار دهید و بودن کنار سگ ها رو مایه فخر خودتون بدونید.. و واقعا به شما تبریک میگم. شما یک گایم (عبارت یهودی ها برای افراد غیر یهود) واقعی هستید. گایم هایی که از سگ پست تر هستند.

  • محیط زندگی انسان و حیوان بایستی جدا باشد.