چه نیازی به انقلاب 57 بود؟!!!...


«اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبی‌ها و بعل‌ها و بنی‌ها [و السّرّ المستودع فیها]بعدد ما أحاط به علمک.»
«بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامی‌اش و فرزندان عزیزش (و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.»

خبری در راه است...سال 1401 سال خبرهای خوب... ان شاء الله


+ 
19

- 
3
ارسال در 1400/11/17 ساعت 18:15 2022-2-6 18:15:04
احسان
توسط احسان


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/11/21 ساعت 12:38

    چرا انقلابها به واپس گرایی دچار می شوند؟!
    ---
    انقلابها بیشتر ، پس از دوره های طولانی اختناق و دنیا گرایی حاکمان و رواج انواع فسادها در دستگاه های حکومتی ودر جامعه ؛ برای رهایی از ناهنجاریهای فاجعه بار رایج با تحریک احساسات عموم توده های مردم و با بهره گیری از این تحریک پیروز می شوند.
    اگر حاکمان جدید پس از پیروزی هر انقلابی با برنامه ریزیهای عالمانه ضابطه مند و هدفمند علمی و با قاطعیت قانونی عدالت محور و با امانت داری به زدایش ناهنجاریهای پیشین و حاکم ساختن قانونهای کار آمد علمی با صداقت و جدیت به هنجار سازی اوضاع ، با دوری از احساسات نابخردانه ، به تغییر تدریجی اوضاع ناهنجار ؛ ولی در فاصله های زمانی کوتاه مدت ، نپردازند مفسدان باز با رخنه در دستگاه های دولتی و با قبضه کردن اقتصاد کشورم چرخه فساد را به جای پیشین خود باز می گرانند .
    اگر آگاهییهای علمی ضابطه مند لازم برای حفظ ارمانهای انقلابی بگونه ای اصولی برای به هنجار در آوردن اوضاع در جامعه ، با پیگیری جدی و پیوسته ی دستگاه های نظارتی وفا دار به انقلاب بجای چیرگی جهل و نادانی و تمایلات خود خواهانه در جامعه حاکم نشوند؛ بی تردید چرخه فساد همه گیر باز در جامعه با دخالت هدفمند بیگانگان آزمند به جای پیشین خود باز می گردد ؛ و شاید اوضاع را بد تر از زمان قبل از انقلاب در آورد و سرانجام توده های مردمی را از پیوستن به انقلاب و از ادامه ی حمایت از انقلاب نا امید و بیزار سازد .
    باید وفاداران به انقلاب برای حفظ و بقای محبوبیت مردمی انقلاب به شناسایی علمی ظهور مجدد زنجیره ها و رشته های فساد بپردازند و با بی طرفی عدالت محور و بی محابات به زدایش علمی ضابطه مند و قانی این زنجیره ها و رشته ها به تثبیت اصول هنجار سازی اوضاع در جوامع خود اقدام نمایند. اگر اقدام اصولی مذکور ، بنا به هر علت یا توجیهی با خرد گریز انجام نگیرد ؛ انقلاب با بی تفاوتی اصول زدای انقلابیون ناگزیر مسیر نابودی را طی خواهد کرد.

  • gomname 00/11/20 ساعت 00:02

    بسیار مفید بود.
    اما محدود کردن انقلاب اسلامی به صرفا این مباحث کار شایسته‌‌ای نیست...

  • مهمان 00/11/19 ساعت 01:22

    مرگ بر طاغوت و طاغوتیان، مرگ بر شاه
    درود بر امام خمینی و امام خامنه ای
    سلام بر عمارین و پاسداران انقلاب اسلامی ایران

  • مهمان 00/11/18 ساعت 20:48

    کاربران مجازی غلط کردند که مریلا زارعی را تشویق کردند اون حجاب به درد عمش میخوره

  • مهمان 00/11/18 ساعت 20:47

    نیازی به ملی گراهایی ...چون تو نداریم در آخرالزمان مذهبی نماهای ....چون تو دین را تحریف می کنید .امام علی رچ وپیامبران شمارا لعنت کرده اند فرقه ضاله ..... لعنت بر...

  • امام حسین علیه السلام اینا رو به عنوان فحش نگفت که گفتن حرامزاده واقعا هم حرامزاده بودن شما تو تاریخ نگاه کنی یک نفر آدم درست درمون به زور توشون بود یک مشت ولد زنا بودن یا حرام خوار عملا تهمت و فحش نبوده این حرف امام شما داری رسما تهمت میزنی به طرف حالا ملی گرا هست که هست مگر همه ملی گرا ها ضد دین اند؟ حالا این رو ولش کنید کجا ائمه اهل فحش و تهمت بودن آخه؟ امام حسین علیه السلام الان بودن میگفتن آی فلانی تو ملی‌ گرایی پس فلانی و بهمانی تو اینجوری هستی پس برو بمیر تو اونجوری هستی پس کافری ملحدی

  • mohebbi292 00/11/20 ساعت 11:53

    عفت کلام داشته باش
    شهید سلیمانی برای خدا کار میکرد و نتیجه ی اون عمل .... نفعی بود که برای خلق خدا می رسید.... ملی گراهایی که امامین انقلاب به بدی نام می برند همان نوچه های غرب هستند با برچسپ وطن پرستی!!!!

  • مهمان 00/11/20 ساعت 17:04

    الگوی ما حسین است وعفت کلام ما هم همان است که فرمود حرامزاده فرزند حرامزاده و شکم هایشان از حرام پرشده

  • mohebbi292 00/11/23 ساعت 17:22

    تو که ادعای مسلمانی و شیعه بودن داری !!!! ... با این برخورد زشتت تا حالا تونستی برای لشکر امام زمان کسی رو جذب کنی؟!!!... شماها فقط دافعه دارید.... و دیگران رو قضاوت میکنید... فکرمیکنید کارهاتون مورد تایید خداونده؟؟!!!... شاید هم از اون دسته، شیعه ی انگلیسی(پیرو یاسر الحبیب) هستید؟!!!!