ویدئوی کامل هک شبکه ۱ و شبکه خبر بطور همزمان


شبکه یک و خبر صدا و سیما هک شد


+ 
204

- 
100

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • گروه سایبری عدالت علی اسم حضرت علی رو به اسم کثیف خودتون نسبت ندهید ای کسخلان امحق گوزان و عنتران و عن کنای دیونه کیرم تو حلقتون شما تو جهنم رفتید میفهمید که خامنه بزرگ کیه خامنه ای عشق منههههههههههههههه

  • عزیزم سلام
    عشاق حضرت آقا سعی می کنند شبیه به ایشان بشوند . از شما خواهش می کنم این نظرت رو حذف کن و اعصابت رو کنترل کن چون اسلام در حال پیشرفت و پیروزی است. با این نوع ادبیات بهانه بدست دشمن نده.
    خدا شما را برای اسلام عزیز در کنف حمایت ش قرار دهد.
    برای سلامتی حضرت آقا سه صلوت.

  • ستایش 01/11/22 ساعت 15:10

    عالیی

  • هکر 01/7/23 ساعت 15:56

    سلام آقایونی که میگن هک نیست باید پایینه شم پاک شه برن هک انانیموس فاکس نیوز رو ببینن بعدشم بعدشم اگه نقوذ بوده دیونه هس عدالت علی رو بزاره خود عدالت علی هم گفته هک کار ماست تو اخبارم گفتن نفوذ نیست چون ما درباره شخص تحقیق می کنیم

  • 1- سلام
    2- گفتم که من نظر شخصیم رو گفتم و هکر نیستم.
    3- عین این قضیه رو دی 1400 داشتیم و اون موقع هک نبود.
    4- واقعا بیش از 50% افراد صدا و سیما ضد انقلابن. نمونش همین مجریا. در ضمن صدا و سیما که بالاتر از وزارت اطلاعات نیست. مگه افرادی مثل ربیعی و آشنا و فریدون و آذری جهرمی و تاج زاده (این یکی رو شک دارم) و حجاریان ضد انقلاب توی وزارت اطلاعات نبودن؟
    5- کسی که نفوذی باشه که نمیاد اسم خودش رو بگذاره، برمیداره اسم یه جای دیگه و میگذاره. این گروه هم که از خداشه مشهور بشه. درست مثل داعش که حتی عملیات هایی رو که مال گروه های دیگه بود رو به نام خودش میزد.

  • سلام
    ناراحت شدم
    خدایا ما رو به حماقت سفهامون مجازات نکن
    خواهش می کنم


  • ناظر 01/7/18 ساعت 10:16

    مشخصه که این هک نیست بلکه از خود صدا و سیماست . عده ای جاسوس و منافق و بی ناموس در صدا و سیما هستند که شناسایی آنها کار مشکلی نیست ولی متاسفانه مسئولین ما خودشان مشکل دارند و بالطبع جلوی آنها را هم نمی‌گیرند و البته بعضی از مسئولین هم جاسوس و ضد دین هستند ولی جانماز آب می‌کشند. شناسایی اینها بسیار راحت است چون حرفهایشان به ظاهر اصلاح گرایانه ولی در حقیقت ضد دین و ضد مملکت است همانطوری که دیدیم اصلاح طلبها دائم آتش تظاهرات را داغتر می‌کنند و همینطور دیگرانی هم . خب معلوم است اینها نفوذی و جاسوسند مثل بعضی هنرپیشه ها و ورزشکاران و........ و اینها بوسیله همان نفوذهای صدا و سیما با توجیهاتی در قاب تلویزیون قرار می‌گیرند و متاسفانه اینها پاکسازی نمی‌شوند و همچنان مشغولند تا فتنه بعدی و آتش زدن‌های بعدی و شهادتهای نیروی انتظامی و افتخار به اینکه نیروی انتظامی اسلحه ندارد و چقدر نادانیست وقتی انطرف مسلح است و این طرف اینقدر بی خیال . همینکه جریان اغت شاش ات تمام شد خیالمان راحت می‌شود که به خیر گذشت و دنبالش نمی‌رویم تا ریشه را بخشکانیم و فورا آنهایی را که خیلی مقصر نیستند آزاد میکنیم و بعد از مدتی قوه قضائیه می‌گوید اینهایی که خسارت زد ه اند و پولی برای جبران ندارند هم آزاد می‌شوند داری از کیسه خلیفه میبخشی مگر کی هستی که فکر میکنی هر کاری دلت خواست میتوانی انجام دهی و در حقیقت داری کد می‌دهی به اغتشاشگران سال‌های بعد که هر کا ی هم بکنید در نهایت آزاد میشوید . وقتی سه قوه ما این است و صدا و سیما آن . پس ما خودمان داریم تشویق به اغتشاش میکنیم و انگاری این شده وسیله دست عده ای برای استفاده های سیاسی و خیلی مهم نیست برایشان که اموال مردم و کشور آتش بگیرد و عده ای نیروی انتظامی به شهادت برسند و اگر این نیست پس رفتارتان اشتباه است و باید جبران کنید تا این شائبه نباشد .

  • هک چیه بابا
    نفوذ است
    یادمون نره
    امثال حسینی
    و ولی الله و رستم پور مزدوران سعودی
    قبلا کارمند همین صداوسیما بودند

  • خدا لعنت کند منافق و خائن به ولایت و میهن را

  • متاسفانه این هک نیست بلکه نفوذ است ، با کمی اطلاعات کسب کردن در مورد این نوع رفتارها، می توان پی برد که افراد نفوذی در صدا و سیما فقط توانایی انجام اینکارها را دارند نه هکرها.

  • 1- سلام
    2- به نظر من این هک نیست. اگه بود زیرنویس ها هم پاک میشدن.
    3- بیشتر به نظر کار نفوذی هاست مثل دی ماه 1400 که شبکه یک شروع کرد عکس اون دو تا جنده منافق رو نشون بده. (احتمالا کسی که مسئول گذاشتن فیلم ها بوده این فیلم ادیتی رو هم تو اخبار گذاشته) این فرضیه بیشتر وقتی قوت میگیره که اخباری از دستگیری چند نفر تو صدا و سیما میاد.
    4- صدا و سیما مثل دانشگاه ها به یه پاکسازی کامل نیاز داره. از کسایی که با صدا و سیما در ارتباط بودن پرسیدم، میگن 50% کسایی که تو شبکه ها کار میکنن خودشون ضد انقلابن و دانشگاه صدا و سیما شده مأمن ضد انقلاب. البته این وضعیت اسفناک صدا و سیما مرهون کسی به اسم ضرغامیه که الآن شده وزیر گردشگری رییسی و از بی ناموسا دفاع میکنه.