عملیات بزرگ و شوک نهایی برای آشوب ایران| پورآقایی


کُد های مختلفی وجود دارد که احتمالا در چند روز آینده و مخصوصا در آستانه جام جهانی اتفاقات فوق سنگینی رخ خواهد داد...

لطفاً با دقت ببینید و منتشر کنید.


+ 
29

- 
1
ارسال در 1401/8/18 ساعت 11:43 2022-11-9 11:43:09
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا ویدویِ استاد خاتمی تژاد تحت عنوان " کیا دهه هشتادی هستند " حذف شد؟ البته در آن ویو تصویری از استاد را ندیدم اما بهر حال

  • به نظرم بهتر ما منتظر آمدن دوباره ترامپ یا کسی از جمهوری خواهان باشیم . و در ضمن اروپا از قبل برای زمستان آماده شده ، و ما تا آنجا که من میتونم لوله گاز به اروپا نداریم .و پیش بینی ها در چند سال آینده کاهشچقیمت نفت به علت کاهش تقاضا باشه و ما بهتر برای درآمد پا روی گلوی مردم نذاریم برای مالیات و گرانی وبا اختلاف قیمت دلار خزانه را پر نکنیم ..

  • با عرض سلام خدمت برادر پور آقائی
    یک نکته اینکه کاز ما بسیار مهم است و همه رفاه غرب به انرژی وابسته است اما اگر جناب پوتین خوب بازی کند غرب دچار کمبود غذا خواهد شد. سرما را می توان با لباس گرم و بقیمت رفاه تحمل کرد اما شکم خالی را نمی شود. یعنی نیروهای بیکار و بیکار پنهان شهر های بزرگ ایران هرچه سریع تر به خط تولید غذا هدایت شوند( از جمله پرورش ماهی در مرزهای آبی چند هزار کیلومتری ما... ) . انبار کردن غذا در اروپا ماه ها قبل شروع شده اگر خصوصی بپرسید پاسخ خواهم داد. در فروشگاهها قیمتها با شیب ملایمی به بالا می جهد. قیمت نان در این ماه ها تقریباً دو برابر شده. این اعداد را می توان از داخل هم با مشاهده تبلیغات سوچرمارکتهای بزرگ رصد کرد.
    جسارتاً : اشاه به برادران مجاهد یمن و جاهای دیگر بعنوان نیروما یا ما آنها را آنجا گذشته ایم باعث دلخوری دوستان و سوء استفاده دشمنان میشود.