عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فی قلوبهم مرض...
    خوارج در جنگ نهروان آنهایی بودند که در جنگ صفین در رکاب مولا علی بودند،اما از مولا خود را مسلمان تر می دانستند! همینها در جنگ صفین که مولا بخاطر مصلحت مسلمین حکمیت را پدیرفت به ایشان انگ خروج از دین زدند و در نهروان با ایشان جنگیدند.
    کسی که در قلیش مرض باشد،فهمش از مسائل و ادراکش از مطالب بر اساس همان مرض در قلبش است.
    قطعا رائفی پور معصوم نیست.اما هزار برابر بسیاری از علما و مدعیان که خود را قطب دین می دانند برای دین و تشیع قدم برداشته و هزاران برابر بسیاری از مدعیان در دفاع از اسلام حقیقی و تشیع و اهل بیت،سخنرانی کرده و فحش هم از وهابی ها و معاندین خورده است.
    دیکته نانوشته غلط ندارد،ایشان در عرصه تبیین مسائل بسیار فعال است وباطلبع شاید اشتباهاتی هم داشته باشد.
    اما کینه ورزی و حسادت عده ای در چنین ماجراهایی آشکار می شود و این از عنایات خداوند متعال است که اسرار درون افراد را آشکار می کند.
    هزاران حرف خوب،هزاران اقدام خوب او در دفاع از نشیع و اهل بیت را بخاطر چند تا ایرادش نادیده نگیرید.

  • چرا اجازه میدهیم هر بیسوادی در امور دینی و اصول اعتقادات اظهار نظر کند تا کار به اینجا برسد؟ آیا جامعه پزشکی اجازه میدهد فردی ناآگاه اظهار نظر در امور بهداشت جامعه نماید، آیا جامعه مهندسان چنین اجازه ای میدهند آیا حتی تجار و بنکداران پارچه اجازه میدهند فردی ناآگاه در مورد متاع ایشان اظهار نظر کند ؟ حالا معلوم نیست چرا فردی با لیسانس حسابداری میتواند در امور تخصصی دین و تفسیر قرآن اظهار نظر کند و کسی هم چیزی نمی گوید!!!!*

  • دوستان به همدیگه نتازید.
    ما همه شیعه‌ی امیرالمومنین هستیم. باید دلسوز همدیگه باشیم و در قلب همدیگه باشیم.
    آقای رائفی‌پور، بنظرم دلسوز اسلام و انقلاب و سرباز امام زمان (عج) هستند. با کم‌صبری و تازیدن به همدیگه، قلب امام زمان (عج) رو درد نیاریم.
    من نمی گم آقای رائفعی‌پور معصوم هستند. حتی نمی گم حرفشان درست بوده یا غلط. میگم که ایشون بچه شیعه‌ست. قلب حضرت ولی ولیعصر رو با این درگیری‌های ناچیز، به درد نیاریم. روی دشمن اصلی و هدف اصلی مون تمرکز کنیم. مطالبه‌ی ما باید نابودی اسرائیل و ابرقدرت شدن حزب الله در جهان باشه. همین! دنبال حاشیه نروید لطفا.

  • سه سوال مهم از مدافعان رائفی پور که جوابش خیلی چیزها رو آشکار میکنه:

    اول، اگر عین همین حرف‌ها رو یک عالم یا مفتی اهل سنت بیان می‌کرد واکنش شما چه بود؟ آیا همچنان ماستمالی میکردید؟

    دوم، آیا تحریف‌ها و توهین‌ها و اطلاعات غلط قبلی رائفی‌پور هم سوءتفاهم بوده؟ وقتی در توییترش صراحتاً به مخالفانش فحش میده و از الفاظی مثل «۳۱ تیر» یا «بچه‌نشیمنگاهی» استفاده میکنه، وقتی به تمام هنرمندان اتهام تجاوز میزنه و اهالی موسیقی رو هرزه میدونه، وقتی قرآن رو تفسیر به رای میکنه، طالبان رو تطهیر میکنه، دربارهٔ اختراع چاپگر سه‌بعدی دروغ میگه و میگه در ایران خشکسالی نداریم، وقتی با گفتن اباطیل دربارهٔ غذاهای اربعین مردم رو بدبین میکنه، اونا هم سوءتفاهمه؟

    سوم: اگر تمام مواردی که ذکر شد سوءتفاهمه، فکر نمیکنید آدمی که با هر جمله‌ش این همه سوءتفاهم درست میکنه و برای مذهبی‌ها هزینه می‌تراشه بهتره به فضیلت سکوت آراسته بشه؟ چطور ممکنه کسی در تفسیر قرآن، تاریخ، نقد فیلم، سیاست خارجی، موسیقی، فرقه‌های سری، ورزش، اقتصاد، نجوم، علم رجال، تئوری‌های علمی، انتخابات و ده‌ها موضوع دیگه خودشو صاحب‌نظر بدونه و هر خطایی مرتکب شد بگیم سوءتفاهم شده؟ ابن سینا و فارابی و شیخ انصاری و مراجع تقلید هم تا حالا در جمیع علوم و موضوعات اظهار نظر نکرده‌ن! اما ایشون با لیسانس حسابداری و با تلفظ غلط کلمات فارسی و عربی، شده تئوریسین و مغز متفکر جمهوری اسلامی :)))

  • مشخصه شما هم غرض دارین در حرفهایتان آقای رائفی پور از سخنرانی هایشان مشخصه که مخاطبانشان چقدر است واین باعث حسادت امثال شما میشه

  • حاج آقا شما فرض را بر این گرفته اید که آن روایتی که رائفی پور مدعی است قطعا از امیرالمومنین علی علیه السلام صادر شده است! پس میگویید خود من و خود شما آقای علوی تهرانی از این شوخی ها با دیگران داریم!!
    اوّلا: اثبات کنید که آن روایت کذایی که رائفی روش نمیشه بگه حتی اگر خانمها نبودند و همه 90 ساله بودند جعلی نیست
    ثانیا: مگر این روایت چه چیزی گفته که روی گفتنش را ندارید! واقعا اینقدر قبیح است؟ آیا امیرالمومنین سخن بامزه ی بی شرمانه وقیحانه میگفتند؟؟
    ثالثا: اسم خودتان را عالِم شیعه گذاشتید و بی مهابا هر روایتی که در هر کتابی منسوب به اهل البیت علیهم السلام باشد را به اسم آنها میگویید؛ در واقع شما جاهلید نه عالِم محقق

  • مزاح داریم تا مزاح, مزاح نمودنی که در آن ناسزا و سخن بی شرمانه بوده باشد از امیرالمومنین و سایر اهل البیت علیهم السلام سر نزده ..
    حالا شما قیاس کنید با حرف رائفی که ادعا کرده اهل بیت شوخی هایی داشتن که اگر همه تان خانم یا پیرمرد 90 ساله بودن من نمی تونستم بگم!! چنین شوخی که نمیتونه در جمع بگه؛ چیه غیر از شوخی های بی شرمانه و رکیک؟؟

  • فضیلت لیلة المبیت چنان فضیلت با اهمیّتی است که خدا آن را در قرآن نقل کرده و ستایش نموده؛
    خود امیرالمومنین علیه السلام در نهج البلاغه است که فرموده: احدی قابل قیاس با ما اهل البیت و آل محمّد علیهم السلام نیست؛ چه شهید همّت و چه هر شهید دیگری ..
    در آنموقع و آنشرایط این کار مولا علی علیه السلام و ایثار و جافشانی ایشان از دیگری بر نمی آمد

  • رائفی میگه: شوخی هایی اهل بیت داشتن که اگر خانمها نبودن و همه تون 90 ساله هم بودین نمیتونستم بگم.. شوخیهایی رو محدود کردی به آن روایت کذایی؟؟
    حالا یه خورده فکر و عقلتون رو بکار بگیرید؛ در آن روایت کذایی؛ شخصی آمده سئوال جنسی پرسیده و امیرالمومنین فنی و بامزه(با شوخی)جوابش را دادند؛
    خب این سئوال شخصی جنسی آن شخص و پاسخ امیرالمومنین چطور به گوش دیگران رسیده که عده ای هم آن را نوشتند؟؟! خود آن شخص رفته در جمعی نقل کرده مسئله خصوصی اش را و جواب فنی و بامزه(شوخی وار)امیرالمومنین را؟ که کسی آنجا بوده و آن را نوشته؟؟
    یا خود امیرالمومنین آن را در جمعی نقل کرده و کسی آن را نوشته؟؟
    یا اینکه این روایت سئوال شخصی و خصوصی و جواب فنی و بامزه؛ جعلی و ساختگی است؟؟

  • ناظر 01/11/10 ساعت 11:46

    رائفی و دیگرانی هستند که اوامر بالایی ها را اجرا می‌کنند و حاشیه امنی دارند کلید توهین به ائمه خیلی وقت است زده شده . از حسن روحانی تا مداحان معلوم الحال در خواب قماربازی و رائفی و........ باید به مردم فهمانده شود که اگر ما بی حجابی و بدحجابی را داریم نهادینه میکنیم و اگر اجازه محاکمه ابر دزدان را نمی‌دهیم و فساد در جامعه روزافزون شده عجیب نیست چون مثلا ائمه هم خیلی تقدس نداشتند و کارهای اشتباه می‌کردند و چون نمی‌توانند خودشان را بالا ببرند ائمه را پائین می‌آورند و حاضرند به خاطر خودشان معصوم بودن ائمه را هم زیر سئوال ببرند ولی هیهات که مردم امام خمینی را دیده اند و احترام بیش از حد امام خمینی برای ائمه اظهر من الشمس است که با آوردن نام امام حسین اشکشان جاری میشد و حالا تا میتوانید به کیان و آبروی شیعه حمله کنید ولی مطمئنا خدا در کمین تان است و ابرویتان را خواهد برد همانطور که در طول تاریخ آبروی بزرگانی رفت . مال حرام خوردن این تبعات را هم دارد . پس منتظر باشید تا زمانتان برسد و به آخرت بدتان برسید و در عوض نصر خدا و شفاعت ائمه برای شیعیان واقعی برسد .



  • لعنت بر سوءتفاهم ، فقط و فقط یک سوءتفاهم بوده و حیفه همه عزیزان در مسیر قشنگ هستند و با این رفتار تفرقه نیاندازید ،

  • - هیچکدام از ما معصوم نیستیم.
    - زمینه حرف مهم است و نتیجه آن همچنین. اگر خصلتی قرار است مطرح شود که از شجاعت در میدان جنگ بزرگتر است ، در مقام مقایسه شاید بتوان گفت که در مقابل جهاد اکبر این جهاد کوچک می نماید.
    نبیجه من بیسواد : اگر درهم بیامیزیم و برهم بتازیم بخصوص در این دوران موجب تفرقه و گناهی است بزرگ.