روایت یکی از زائران از حادثۀ تروریستیِ حرم شاهچراغ


حادثۀ تروریستی در حرم شاهچراغ

دقایقی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم شاهچراغ قصد ورود به حرم را داشته که با مقاومت نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.

منابع غیررسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیروهای امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی کرده که باعث جراحت چند نفر می‌شود./فارس


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چگونه جنایتهای تروریستهای تکفیری آدم کش را باید رو کرد؟/ دوشنبه 23/05/1402
    ---
    پیش از اجرای حکم عادلانه قانون و شرع در حق تروریستهای آدم کش خود خدا پندار که در گمراهی غرق اند و به ابزار پیاده کردن اهداف صهیونسیم و آمریکاو غرب جنایت کار در جهان تبدیل شده اند ؛ برای روشنگری مردم به حقیقت بی دینی و مزدوری آنان ؛ حقیقت جنایتهای آنان را توسط دین شناسان قرآن شناس با مصاحبه های علمی سازمان یافته ضابطه مند باید رو کنید .
    باید جهان اسلام را به حقیقت و ماهیت فکری پلید و دین ستیز این سربازان شیطان که دین رحمت الهی را به دین بی گناه کشی تبدیل کرده اند آگاه ساخت
    شاید با چنین مصاحبه های علمی ؛ فریب خوردگانی که جنایتهای بی گناه کشی این تروریستهای را تایید می کنند آگاه شوند و نیز حقیقتهای رحمت الهی را بشناسند.
    شاید اینگونه مصاحبه ها نیز بشر غیر متصل به وحی را به خطاها و تعصبهای دینی و مذهبی پوچ غیر قرآنی خود که هیچ دلیل قاطع و خرد گرای روشنی از قرآن و عقل ندارند نیک آگاه سازند و هدایت قرآن و منطق متین عقل را بپذیرند و به راه قرانی رحمت آفرین و وحدت بخش خداوند باز گردند و جهان نیز به عادلانه بودن قصاص این آدم کشان پی ببرد .

  • فواحش و دواعش دوباره دست در دست هم میخوان حرم ها رو نا امن کنند. و چه جایی بهتر از شیراز مرکز بهاییت.
    این وسط هم سایر رفقاشون شروع کردن به حمله به افغانیا انگار یادشون فته دفعه قبلی تروریست ها وابسته به رژیم علیف بودند.
    -------------------
    عکس تروریست دستگیر شده هیچ شباهتی به افغانیا نداره.