حبیبی کام تو اسلام!!


یالله حبیبی!!
زودتر مسلمون شو خیلی حال میده!!

#حتما_تا_انتها_ببینید
اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح می‌کند


+ 
24

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هفتاد دو سال از تولدم می گذرد و تا ده سالگی پای منبر بزرگ شدم و بعد از آن کمتر. در سه قاره زندگی و کار کرده ام. شاید باورش مشکل باشد هرروز امر مهمی از اسلام را کشف می کنم.
    خلاصه هنوز خیلی مانده که ما / من اسلام را در سطح قابل قبولی بشناسیم. در محیط بنده حقیر ملیتهای بسیاری بودند و هستند . در اویل انقلاب در کانادا وقتی وارد مسجد میشدم امام جماعت سنی اهل آفریقای جنوبی فریاد می زد الله اکبر خمینی رهبر و وقتی مهر بر زمین بود کودکان کنجکاوی می کردند چون تنها شیعه مسجد بودم. متاسفانه امروز در مساجد می بینم که عمق اسلامی بهیچوجه کافی نیست اگر چه مسلمین برای انقلاب ایران سر و دست می شکنند اما هنوز خیلی کار دارد تا معجزه اسلام بر ما ها آشکار شود.
    توجه کنید فردی که در پخش نذری شرکت داشت این روز ها .... تنها به این دلیل که اسلام ما به عمق نرسیده.
    اینکه مرد باید تامین کند و مهریه بپردازد ابعاد اجتماعی زیادی دارد بعنوان نمونه ساختار خانواده را مشخص کرده و بنیاد نهاده است تا مادر مادر باشد و انسان تربیت کند نه اینکه طفل زیر دست این و آن از محبت مادر محروم شده و مادر زیر چشم پاک و ناپاک دلش خوش استکه کار میکند و درآمد دارد.
    خلاصه اینکه این خانم مو بور به شوخی و جدی از اسلام تعریف می کند دلیل مسلمان بودن حقیر نیست. بیست پنج سال پیش در دانشگاه محل کار خانمی جوانی که بمن علاقه داشت ( بدون آنکه بدانم ) از من به انتقاد در مورد اسلام پرسید. به او گفتم اگر هر زمان نظام فکری یا فلسفه یا دینی بهتر بیابم حتما اسلام را ترک کرده و آنرا می پذیرم. برای اثبات به ضعف اسلام ، قرآن را از ابتدا با درک هر صفحه به صفحه بعدی تا پایان خوانده بود. همسر دکتر مهندسم در رشته هوا و فضا سالها بعد از ازدواج بمن جریان را تعریف کرد. یکی از ابعاد مسلمانی ایشان اینکه دروغ نمیگوید و غیبت نمی کند ....
    در خاتمه برای مدرک کارشناسی عموماً شانزده سال زمان نیاز است. چطور ممکن است که یک انسان معمولی در طی یک عمر طبیعی اسلام ابدی و دین کامل الهی را بشناسیم؟
    آب دریا را اگر نتوان *** هم بقدر تشنگی باید چشید