واکنش نقوی حسینی به سقوط بوئینگ 737


نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره دلایل سرنگونی اشتباهی بوئینگ ۷۳۷ و فوت تلخ ۱۷۶ سرنشین این هواپیما نکات قابل توجهی مطرح کرده است.



+ 
13

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/10/23 ساعت 16:30

    خانواده ها و جوانان مراقب باشند.
    بر اساس شنود مکالمات اعضای سازمان منافقین مشخص شد به تمامی حامیان این فرقه خطرناک دستور داده شده در تجمعاتی که برگزار می شود، مردم عادی را هدف گلوله قرار دهند تا اینگونه القاء شود نیروهای انتظامی و امنیتی به سمت مردم شلیک کرده‌اند. در این راستا توصیه شده اولویت با دختران جوان، خانم‌ها و افراد کم سن و سال می‌باشد تا با کشته شدن آن‌ها بتوان جو مسموم در کشور ایجاد نمود.

    با توجه به این خباثت فرقه تروریستی رجوی به مردم و خانواده‌ها توصیه می‌کنیم مراقب فرزندان خود باشند و حتی برای کنجکاوی و تماشا هم در منطقه‌ای که توسط افراد آشوبگر و اشرار آلوده شده حضور نداشته باشند.

    اخبار دریافتی حاکی از آن است که نیروهای امنیتی نظام موفق شدند چندین تیم مسلح تروریستی را در کشور شناسایی و دستگیر کنند اما شرط عقل پرهیز از مناطق خطر و آلوده است.

    این هشدار را به همه خانواده های ایرانی برسانید چرا که آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به اهداف پلید خود، جان انسانها برایشان بی اهمیت ترین چیز است.

  • سلام به دوستان خدمت گزاران كانال روشنگري
    متاسفيم از حادثه هواپيما.
    متاسفيم از اين كه اين طور مسئولين بي كفايتي داريم .از اين تجزيه تحليل واقعا غير كارشناسانه.

  • مهمان 98/10/23 ساعت 09:46

    باز هم تاکید می کنم، حاجی زاده و سران سپاه دارند در یک علملیات استشهادی رسانه ای عملا خود را قربانی می کنند. واقعیت این نیست. آنچه به هواپیما برخورد کرده قطعا هر چه بوده موشک نبوده. رد موشک باید در فیلم دیده می شد که نیست ( البته فیلم جعلی درست کردند که رد موشک در آن ظاهرا هست اما اشتباها در آن فیلم نشان دادند هواپیما منفجر شده! که اینطور نبود). موشک اگر به هواپیما بخورد در جا آن را منهدم و منفجر می کند ( که برای توجیه این مساله هم مدعی شدند لابد فیوزهای مجاورتی موشک به دلیل عدم برخورد به هواپیما و حرکت از کنار آن منفجر شده! که این هم نمی تواند درست باشد. چون هواپیمای غیر نظامی آنقدر کند است که وقتی موشک رویش قفل شود حتما به آن برخورد می کند و مثل جنگنده نظامی نیست که با یک حرکت مانوری از موشک بخواهد فرار کند و موشک ناچار شود خود را منفجر کند) . پس کل داستان زیر سوال است. حاجی زاده مانند آدم بیگناهی است که در دادگاه اتهامات را قبول کرده تا متهم واقعی را نجات دهد. اما متهم واقعی کیست؟ من بر اساس فیلم موجود و شواهدی مانند آتش سوزی تدریجی هواپیما قبل از انفجار با اطمینان صد درصدی می گویم که شیء اصابت کرده به هواپیما گلوله توپ ضد هوایی بوده است. پدافندی که ویژه ارتش است. اما حاجی زاده خود را فدا کرد تا رویای درگیری بین ارتش و سپاه تعبیر نشود.