اثبات لزوم تشکیل حکومت اسلامی قبل‌ از ظهور


#رائفی_پور
#استادشجاعی
#ظهور


+ 
26

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اسلام برای کمال گرایی و تکامل اخلاق امده بر بطلان حکومت اسلام شعاری حاکم بر ایران همین بس که اخلاق و باورهای جامعه را در چرخه اقتدارگرایی و سلطه گری و اطاعت طلبی و انتقادناپذیری نابود کرده و با سلب مسئولیت از خود و راضی نگهداشتن مردم و رها کردن مقوله ای بنام اقتصاد، موجب ترویج مشاغل عمدتا اخلاق سوز و هرج و مرج شده.طبق تجربه ، اسلام حکومتی، حربه برنده منافقان و منحرفان تندرو و خودمقدس پندار است و موجب اسیبهای فراوان به دین میشود.

  • اتهام (( مغلطه و ریسمان بندی و حجت های قرآنی ندارید و عقل سرتان نمی شود)) چیز جدیدی نیست و شیوه ی بعضی از به اصطلاح خداپرستان است؛ پس به بحث علمی تان می پردازم!

    { وَمَا مَنَعَنَا أَنْ نُرْسِلَ بِالْآيَاتِ إِلَّا أَنْ كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُوا بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا ﴿۵۹﴾ » می خواهید ثابت کنید چون با اذن خداواند چند تن از پیامبران معجزات فرا طبیعی را ارائه کردند پس باید این اذن ، برای همه ی بندگان مقرب ، مطلق و بی قید و شرط وجود داشته باشد؟؟؟!!! }

    همین جا مشخص می شود که بیان بنده را از ریشه به اشتباه متوجه شدید!
    و البته قبول کردید که امکان اذن الهی به بندگان مقرب در امور طبیعت وجود دارد! حالا سر کم و کیف و مرده و زنده اش بحث می کنید!

    آیا بنده گفتم که (( بندگان مقرب، اذن مطلق و بی قید و شرط)) در انجام کار ها دارند ؟! اصلا (شیعه امامیه) چنین ادعایی دارد ؟!

    اذن الهی بر قدرت ها و اعمال، هم توسط خدا کنترل شده است و هم قید و شرط برایش دارد !
    سخن بنده این است که قید و شرطش را خداوند معین می کند و ما را متوجهش می کند؛ نه اینکه فهم ما برای خدا قید و شرط بگذارد!

    مثلا بگوییم : خدایا تو قادر مطلقی پس اجازه نداری امور توفی روح را به عهده فرشتگان بگذاری یا امور خورشید و ماه را، یا حق نداری بندگانی که از این دنیا برده ای، در امور دنیا دخالت دهی !

    اگر از قرآن می خواهید بشنویم که خدا حق بلکه اراده بر چه چیزی دارد.. ؟ بسم الله!

    ترجمه آیه 59 سوره اسرا که آوردید؛ از فولادوند : و [چيزى‌] ما را از فرستادن معجزات باز نداشت جز اينكه پيشينيان، آنها را به دروغ گرفتند، و به ثمود، ماده‌شتر داديم كه [پديده‌اى‌] روشنگر بود، و[لى‌] به آن ستم كردند، و ما معجزه‌ها را جز براى بيم‌دادن [مردم‌] نمى‌فرستيم.

    خب خداوند متعال در این آیه می فرماید که : دیگر به فرستادگان*، اذن به ((معجزات* درخواستی مردم)) نمی دهد به دلیل آنکه مردم ظالم تکذیب می کنند و سواستفاده می کنند؛ و اینکه رسولان را با معجزات بمنظور هدایت مردم می فرستد!

    حالا که امکان تصرف در طبیعت به بهانه ی معجزه را پذیرفته اید !
    بفرمایید الان فرآیند چگونگی معجزه در اینجا گفته شده؟! هر دخالتی در طبیعت، اسمش معجزه است ؟! خداوند فقط و فقط برای هدایت مردم اذن به مدیریت در طبیعت میدهد؟!

    بنده که از معجزات انبیا مثال زدم به وجه امکان اذن دخالت و مدیریت در طبیعت پرداختم ! از واسطه بودن فرشتگان هم سخن گفتم!
    آنچه که بدان توجه ندارید مفهوم ( ولایت ) است !

    آنهم ( ولایت معنوی ) برای ائمه ی معصومین علیهم السلام!
    همان که شما می گویید : ( بندگان مقرب الهی که از دنیا رفته اند ) .

    إِذْ قَالَ رَبُّكَ لِلْمَلَئكَةِ إِنيّ ِ جَاعِلٌ فيِ الْأَرْضِ خَلِيفَةً قَالُواْ أَ تجَْعَلُ فِيهَا مَن يُفْسِدُ فِيهَا وَيَسْفِكُ الدِّمَاءَ وَنحَْنُ نُسَبِّحُ بحَِمْدِكَ وَنُقَدِّسُ لَكَ قَالَ إِنيّ ِ أَعْلَمُ مَا لَا تَعْلَمُونَ . بقره/ 30 .
    و چون پروردگار تو به فرشتگان گفت: «من در زمين جانشيني خواهم گماشت»، [فرشتگان ] گفتند: «آيا در آن كسي را مي گماري كه در آن فساد انگيزد، و خونها بريزد؟ و حال آنكه ما با ستايش تو، [تو را] تنزيه مي كنيم و به تقديست مي پردازيم.» فرمود: «من چيزي مي دانم كه شما نمي دانيد .

    َإِذِ ابْتَلي إِبْراهيمَ رَبُّهُ بِكَلِماتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قالَ إِنِّي جاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِماماً قالَ وَمِنْ ذُرِّيَّتي قالَ لا يَنالُ عَهْدِي الظَّالِمين . البقره / 124 .
    هنگامي كه خداوند، ابراهيم را با وسايل گوناگوني آزمود و او به خوبي از عهده اين آزمايش ها برآمد. خداوند به او فرمود: «من تو را امام و پيشواي مردم قرار دادم!» ابراهيم عرض كرد: «از دودمان من (نيز) » خداوند فرمود: «پيمان من، به ستمكاران نمي رسد! »

    خلیفه ی خداوند در زمین و امام مخلوقات شریف یعنی همان مومنین را که شهید و زنده هستند را در رابطه ی اذن الهی بر ماموریت های طبیعی به حساب نمی آورید !
    و این دنیای پست و فانی را آنقدر والا و سنگین الامور بحساب می آورید که تنها خدا شانه ی خدا را برای بار اداره اش می خواهد و اسباب و علل طولی و وسیله در اداره اش صحیح نیست!
    والله هو الغنی الحمید! اصلا به جز او، همه هـــــیــــــــچ اند! ولی منافاتی با نظم اسباب الامور ندارد، نه عقلا و نه قرآنی! بلکه به عکس، شواهدی هم دارد که در این آدرس معرفی کردم.
    آنوقت سطر سطر (بی هیچ حجت عقلی و قرآنی و دینی و .. ) بار می کنید که چه ؟!
    https://avapress.com/fa/46871/%D8%AA%D9%88%D9%83%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%B7%D8%A8%D9%8A%D8%B9%D9%8A-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85

    { با چه دلیل قطعی مطلق از قرآن و عقل توسل به بنده ی مقرب زنده و مرده که نه شما را می بیند و نه به درون و حقیقت وضع ایمانی شما و نه به شایستگیهای شما آگاهی دارد ونه قرآن توان خارق العاده ای را برای او به اثبات رسانده است می تواند به خواست شما لبیک بگوید و آن خواست را برای شما بر آورده سازد؟؟؟!!!}

    امکان توان و اجازه ی الهی را در قرآن که بالاتر گفتیم!
    شهدا زنده اند و روزی دارند و میت نیستند که می دانید!
    قید و شروطش را هم که گفتیم در جهت اذن، فرمان، ماموریت و رضایت الهی !
    ( برآوردن خواست ما) هم که خود اشاره کردید خدا و رسولان و ائمه علیهم السلام نعوذبالله خدمتگزار مردم نیستند .
    و درخواست های مشروع و عقلانی مردم از خداوندی است که ولی نعمت و علت العلل همه امور است و بندگان مقرب الهی را وسیله جلب رحمت و توجه خداوند قرار می دهیم و اذن و فرمان الهی بر اجابت این خواسته های مشروع، توسط بندگان مقرب در سلسله ولایت معنوی طولی هیچ اشکالی با توحید در ربوبیت ندارد و نظام اسباب حکیمانه است .

    فقط می ماند آگاهی بندگان مقرب الهی بر وضع بندگان الهی ! :
    وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ ۖ وَسَتُرَدُّونَ إِلَىٰ عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُمْ بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ (105- توبه)
    بگو: «عمل کنید! خداوند و فرستاده او و مؤمنان، اعمال شما را می‌بینند! و بزودی، بسوی دانای نهان و آشکار، بازگردانده می‌شوید؛ و شما را به آنچه عمل می‌کردید، خبر می‌دهد!»

    امام صادق ـ عليه السلام ـ در مورد اين که مراد از «المؤمنون» در اين آيه چه کساني هستند مي فرمايد: «هم الائمة، تعرض عليهم اعمال العباد کل يوم الي يوم القيامة؛
    «آنان(مؤمنون) ائمه ـ عليهم السلام ـ هستند که اعمال بندگان هر روز تا روز قيامت به ايشان عرضه مي شود».
    شيخ کليني، الکافي، ج1، ص219، تهران، دارالکتب الاسلامية، چاپ پنجم، 1363ش.
    محمد بن حسن صفار، بصائر الدرجات، ص447، تهران، منشورات اعلمي، 1404ق.

    شخصي به نام سماعه مي گويد: روزي از امام صادق ـ عليه السلام ـ شنيدم که حضرت فرمود: چرا رسول خدا ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ را ناراحت مي کنيد؟ شخصي پرسيد: فداي تان شوم چگونه پيامبر خدا را ناراحت مي کنيم (حال آن که ايشان در بين ما نيست)؟ حضرت فرمود: آيا نمي دانيد که اعمال شما بر او عرضه مي شود؟ پس وقتي که (در بين اعمال شما) معصيت خدا را مي بيند، ناراحت مي شود پس (با اعمال خود) پيامبر خدا را ناراحت نکنيد بلکه او را خوش حال و مسرور نمائيد.
    مشکاة الأنوار في غرر الأخبار، ج 1، ص 131
    بحراني، ينابيع المعاجز، ص103.
    اطلاع بیشتر در
    http://wikifeqh.ir/%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87_%D8%A7%D8%B9%D9%85%D8%A7%D9%84_%D8%A8%D8%B1_%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1_%D9%88_%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86

    و اما حکومت در قرآن :
    «الذین ان مکنّاهم فی الارض اقاموا الصلوة و آتوا الزکوة و آمروا بالمعروف و نهوا عن المنکر و لله عاقبة الامور؛ [حج- 41] آنان که اگر در زمین، قدرت و فرمان‌رواییشان دهیم، نماز را بپا داشته و زکات می‌دهند، به معروف امر می‌کنند و از منکر باز می‌دارند و فرجام امور به دست خداوند است».

    «ان الله یامرکم ان تؤدوا الاماناتِ الی اهلها و اذا حَکَمتُم بین الناس ان تحکموا بالعدل ان الله نعمّا یعظکم به ان الله کان سمیعاً بصیراً؛ [نساء-58] خدا به شما امر می‌کند که البته امانت را بر صاحبان آن‌ها باز دهید و چون میان مردم حکومت کنید به عدالت داوری کنید همانا خدا شما را پند نیکو می‌دهد خدا به هر چیز آگاه و بصیر است».

    اجرای حدود الهی که نیاز به حکومت است :

    السارق و السارقه فاقطعوا ایدیهما؛ [مائده-38]
    فالزانیة و الزانی فاجلدوا کل واحد منهما مائة جلدة؛ [نور-2]
    و الذین یرمون المحصنات ثم لم یاتوا باربعة شهداء فاجلدوهم ثمانین جلدة؛ [نور-4]
    انما جزاء الذین یحاربون الله و رسوله و یسعون فی الارض... فی الاخرة لهم عذاب عظیم؛ [مائده -33]
    انا انزلنا الیک الکتاب بالحق لتحکم بین الناس بما اتاک الله. [نساء- 105]
    و.....

    آیاتی هم بر ارث زمین و حکومت به دست صالحان و مستضعفین هم وارد شده!
    حفظ جان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در حین ظهور به دست مومنین است !

    آقا دینی تکمیل شده، اسلام! بندگان الهی مسلمان شده اند ! این بندگان امورات اخروی نظام مند دارند (فرستادگان الهی، روش زندگی آخرتی، هشدار های اعمال بهشت و جهنم، آموزش اعتقادات و اصول دین، روابط مالی اخروی ، نفی طاغوت مبارزه با مشرکین و ... ) والله قسم این بندگان، امور دنیایی هم دارند( روابط مالی و اقتصاد دارند، زندگی جمعی دارند، فرهنگ دارند، تعلیم و تربیت دارند، قاضی دارند، دشمن دارند، سلطه طلبی طاغوت دارند، دشمنی مشرکین دارند، جاهلیت و ارتجاع دارند و...) فقط این قسم امور نظام ندارد؟!!!
    آقا ..خداوند حاکم همه چیز است، برای آخرت انسان ها نظام دینی وحی کرده و رسول و جانشین مشخص کرده !
    آنوقت این مسلمانان در این دنیا صاحب ندارند ؟! هر که به هرکی است؟!
    این مسلمانان یا باید بی حکومت باشند که با آیات بالا و عقل ناسازگار است !
    یا باید تحت حکومت طاغوت باشند و مسلمانی فردی را حفظ کنند که چه بشود؟! که اصل فساد اینجاست !
    یا باید تحت حکومت الهی باشند که بجای طاغوت، برنامه و اطاعت الله حاکم باشد، در زمان غیبت بقیه الله هم که ادله نقلی و عقلی فراوان است چطور حکومت باشد !
    مومنان از هابیل تا خاتم و از علی تا مهدی ملزم شده اند که بر زمین حکومت الله را اقامه کنند !

    آن یهود صهیون قامت حکومت و نبوت را از داوود و سلیمان به در کرد و از آنان سلطان و کینگ ساخت تا بتوانند خودشان حاکم شوند!
    همان بنی اسرائیل که در بنی اسماعیل نفوذ کردند و همراه با بنی امیه تا توانستند امامت را به حاشیه بردند تا بتوانند خود را حاکم کنند!

    این ساده نگری ها به نظم الهی و دین، فقط شانه خالی کردن از مسئولیت است و دین داری فردی بی مسئولیت، به درد ائمه شیعیان نمی خورد !

    تهمت دین فروشی و خرافه نامیدن و برچسب روایات فریبنده و مسخره کردن و سروصدا و ...هم رنگی ندارد !
    وهابی ها دقیقا همین شبهات را در مورد ائمه علیهم السلام بکار می برند و به همین نقاط اعتقادی هجمه می کنند ! همصدایی تان با آنها محل شک است !
    سراسر این سایت شبهه پراکندید در مور توسل، شفاعت، ولایت معنوی، معیار های وحدت شیعه و سنی، تسبیحات حضرت زهرا س، دین فروشی و بی عقلی و ..
    در مقابل فهم خودتان از قرآن را علم می کنید و روایات را کنار می زنید !

  • مهمان 99/11/28 ساعت 17:32

    پخش من در آوریها و خرافات و جعلیات ؛ خیانت به دین و مذهب است
    ---
    ظاهرا تعداد بسیاری از رسانه های همگانی با اصرار بر حذف روشنگریهای قرآنی و عقلی در زمینه های دین و مذهب اصرار دارند مردم بنفع کاسبان دین فروشی و مذهب فروشی از حقایق قرآنی و عقلی دور بمانند.
    از این اصرار این گونه بر داشت می شود که این رسانه ها از روشنگریهای قرآنی و عقلی هراس دارند که مبا دا کاسبی پرسود بدنام کننده ی دین و مذهب که بی هیچ بازده مثبت و سازنده برای پیشرفت دین و مذهب و جامعه ؛ روزانه میلیاردها پول رایج کشور را به جیبهای مداحان و روضه خانان و سایر کاسبان هم ردیف سرازیر می کند و هدر می دهد از سکه بیافتد.
    دشمنان بیگانه و درونی دین و مذهب چیزی بهتر از این اصرار قرآن ستیز و خرد گریز نمی یابند که مردم کشورها را برای ادامه ی چپاولگریهای آنان خام و خواب نگه دارد .
    این دشمنان که بی تردید از صهیونیستها و قلدران مستکبر چپاولگر و طاغوتان قدرت پرست محلی تشکیل می شوند؛ هراس دارند مبادا با شناخته شدن حقایق انسان ساز و بیداری بخش و هوشیاری آفرین قرآن و عقل نزد مردم نان چپاولگری آنان آجر شود.
    این دشمنان و مزدوران آنان یقین دارند روشنگریهای قرآنی و عقلی آنان را از صحنه کاسبی حرامی که با هزار ترفند و باکمک عده ای مزدور در لباس دین فروش قرنها است به پا کرده اند بیرون خواهد راند و تسلط آنان بر سرنوشت ملت ها را باسلاح قرآن و عقل و علم نابود خواهد کرد.
    اصرار جنون آمیز رسانه ای بر پخش پیوسته ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز بنام دین و مذهب بجای روشنگریهاقرآنی و عقلی و اصرار رسانه ها بر حذف روشنگریها قرآنی و عقلی ؛ بجز هم دستی خائنانه ی آشکار برای وارونه جلوه دادن حقایق قرآنی و عقلی در راستای کمک به دسیسه های دشمنان دین و مذهب چیز دیگری را وانمود نمی کند.

  • لازم است دین شناسان قران شناس، قرآن را بهتر از قبل ملاحضه کنند تا خودشان دچار انحراف دینی و مذهبی نشوند!


    اولا که اگر کسی عقلش را به این دنیای فانی محدود کرد و پنداشت که انسان موجودی است که همین دیروز خلق شده و بعد از مرگ هم می رود پی کارش در بهشت خوش باشد یا در جهنم برود با نگهبانان جهنم آتش بازی کند، او سخت در جهل است !

    عقلی که دنیای زندگان فانی را از دنیای سفرکردگان به سرای باقی، پیچیده تر می داند، عجبا !
    کسی که این باد و باران و گل و گیاه عالم دنی پست و ناسوتی را بسیار پیچیده تر از برزخ و عوالم ملکوتی می داند، او از دنیای زندگان و طبیعت بت عظیم و خارق العاده ساخته! چه اگر یک نبی معجزه ای داشت که دست به چیزی می زد طلا می گشت، در مقابل سلیمان با حیوانات سخن می گفت و باد و خورشید و اجنه مسخرش بودند و آصف دانا به کلمات اعظم از جانب الله در خدمتش بود و عیسی، مرده را زنده می کرد به اذن الله و کنون در آسمان هاست تا رجعت کند؛ آیا در آسمان طبیعی کنار زهره و بهرام سکونت دارد ؟!

    توحید در ربوبیت، والله با اسبابی که الله اذنش داده مغایرت ندارد !

    کویر فقیر ظرفیت رسیدن به دریا را ندارد، چه اگر دریا به کویر ریخته شود، گِل شده و سپس کویر ناپدید شود در کف دریا !
    استعداد جوانه زدن در کویر و گلستان شدنِ آن خارزار باید با واسطه قطرات رسول باران شکفته شود!

    خداوند توانای مطلق و آفریننده جهان که در همه جا حاضر و بر همه ی جزئیات حقایق جهان ناظر است، چه عهدی با وهابیت بسته که امرش را فقط از راه بی وسیله پیش برد ؟!

    امام صادق (عليه السلام) فرمود: «احب الله لعباده ان يطلبوا منه مقاصدهم باالاسباب اللتي سبب‌ها لذلك و امرهم بذالك »
    خدا دوست دارد كه بندگانش مقاصد خود را به وسيله اسبابي كه براي آن‌ها قرار داده و مردم را به آن ارشاد فرموده از او بخواهند.
    (جامع السعادات/محمد مهدي النراقي / ج ٣ / الصفحة ١٨٣)

    الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : أبَى اللّه ُ أن يُجرِيَ الأشياءَ إلاّ بِأسبابٍ ، فَجَعَلَ لِكُلِّ شَيءٍ سَبَبا و جَعَلَ لِكُلِّ سَبَبٍ شَرْحا ، و جَعَلَ لِكُلِّ شَرْحٍ عِلما ، و جَعَلَ لِكُلِّ عِلمٍ بابا ناطِقا ، عَرَفَهُ مَن عَرَفَهُ ، و جَهِلَهُ مَن جَهِلَهُ ، ذاكَ رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله و نَحنُ .[الكافي :ج7/ ص 183.]

    امام صادق عليه السلام : خداوند ابا دارد از اين كه چيزها (امور) را جز از طريق اسباب فراهم آورد . از اين رو ، براى هر چيزى ، سببى قرار داده، و براى هر سبب ، بيانى، و براى هر بيان ، دانشى، و براى هر دانشى ، درى . گويا هر كه آن در را شناخت ، علم را فهميد و هر كس آن را نشناخت ، جاهل ماند . آن در، همان رسول خدا صلى الله عليه و آله و ما هستيم .

    الإمامُ عليٌّ عليه السلام : رَأسُ العِلمِ التَّواضُعُ··· و عَقلُهُ مَعرِفَةُ أسبابِ الاُمُورِ .[مطالب السؤول : 48 .]
    امام على عليه السلام [ می فرمایند] : سرِ دانش، افتادگى است . . . و مغزش شناخت اسباب امور است .

    عن ابي عبد الله عليه السلام قال : ان نبيا من الانبياء مرض و قال : لا اتدواي حتي يكون الذي امرضني هو الذي يشفيني . فاوحي الله عزوجل : لا اشفيك حتي تتداوي ، فان الشفاء مني و الدواء مني . فجعل يتداوي فاتي الشفاء(بحار الانوار/العلامة المجلسي /ج ٥٩ / الصفحة ٦٦)

    امام صادق (ع) فرمود: يكي از پيغمبران الهي بيمار شد. گفت : من مداوا نمي كنم تا آن كس كه مرا مريض ‍ نموده ، شفايم بخشد. خداوند به او وحي فرستاد: تو را شفا نمي دهم تا خود را مداوا نمايي ، زيرا شفا از من است و دوا نيز از من و تو بايد از وسيله من به شفايم دست يابي . آن پيغمبر طبق دستور الهي عمل نمود و مداوا كرد و خداوند به او عافيت بخشيد.

    اطلاعات بیشتر و قرآنی مبحث را در آدرس زیر دنبال بفرمایید:
    https://avapress.com/fa/46871/%D8%AA%D9%88%D9%83%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%B7%D8%A8%D9%8A%D8%B9%D9%8A-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85


    وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

  • مهمان 99/11/28 ساعت 18:50

    فلسفه بافی پر از مغلطه گویی بنام دین و مذهب شیوه ی خدا پرستان نیست
    ---
    می گویید : « توحید در ربوبیت، والله با اسبابی که الله اذنش داده مغایرت ندارد ! »
    و نیز می گویید: « خداوند توانای مطلق و آفریننده جهان که در همه جا حاضر و بر همه ی جزئیات حقایق جهان ناظر است، چه عهدی با وهابیت بسته که امرش را فقط از راه بی وسیله پیش برد ؟»
    شما با بستن ریسمان به آسمان و با فلسفه بافی آکنده از مغلطه گویی که تهی از هر دلیل قطعی قرآنی و عقلی است با نادیده گرفتن آیه ی : « وَمَا مَنَعَنَا أَنْ نُرْسِلَ بِالْآيَاتِ إِلَّا أَنْ كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُوا بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا ﴿۵۹﴾ » می خواهید ثابت کنید چون با اذن خداواند چند تن از پیامبران معجزات فرا طبیعی را ارائه کردند پس باید این اذن ، برای همه ی بندگان مقرب ، مطلق و بی قید و شرط وجود داشته باشد؟؟؟!!!
    شما با وهابیت در بسیاری از احکام و اعتقادات قرآنی اشتراک نظر دارید و هم عقیده هستید پس بنا بر این ؛ شما با این اشتراک نظر می باید نیز وهابی باشید!!!
    با چه دلیل قطعی مطلق از قرآن و عقل توسل به بنده ی مقرب زنده و مرده که نه شما را می بیند و نه به درون و حقیقت وضع ایمانی شما و نه به شایستگیهای شما آگاهی دارد ونه قرآن توان خارق العاده ای را برای او به اثبات رسانده است می تواند به خواست شما لبیک بگوید و آن خواست را برای شما بر آورده سازد؟؟؟!!!
    دین فروشان برای اثبات ادعاهای امکان ناپذیر فرا طبیعی شماآحادیث و روایات فریبنده غیر قابل اثبات بنام اهل بیت مظلوم پیامبر بسیار وضع کرده اند.
    شما بی هیچ دلیل قطعی قرآنی و عقلی این احادیث و روایات را برای ترویج من در آوردیها و خرافات خود بی هیچ بیم و هراس از حساب و کتاب خداوند مذبوحانه ابزار قرار می دهید.
    شما یک امر صریح قطعی الهی را از قرآن که قانون اساسی دین اسلام است ذکر کنید که در آن ((بر لزوم تشکیل حکومت اسلامی)) دستور داده شده باشد؛ تا مؤمنان بتوانند به این امر بی هیچ ان قلت قلنا تن دهند و آن را با جان و دل بپذیرند.
    حکومت با هر نام و نشانی که باشد همیشه فساد زا است و این فساد حتی دامن گماشتگان پیامبر اسلام و گماشتگان حضرت علی و حضرت امام حسن را گرفته است .
    این فساد زایی که وسیله ی آزمون الهی از بشر است هرگز و تا قیامت نمی تواند زمینه ساز دستور الهی بر لزوم بر پایی حکومت بنام دین خدا باشد.
    مؤمنان در قرآن با شرط غیر جازم دست رسی به حکومت کلی یا جزئی ؛ از جانب خداوند مکلف شده اندعدالت گرایی و امانت داری را با پیاده کردن احکام و حیانی قرآنی در چنین حکومتی پیشه کنند.
    همه ی شواهد تاریخ بشر در این دنیا نشان می دهند که مؤمنان هرگز ملزم نشده اند برای قبضه کردن حکومت بنام دین تلاش کنند.

  • سوال این است که ( حجتها و استانداردهای قرآن ) را که همه مدعی شناخت و فهمش هستند از چه راه باید شناخت؟!
    یزیدو معاویه هم مدعی بودند، ابن عباس هم مدعی بود، ائمه هدی علیهم السلام هم مدعی هستند، اهل (حسبنا کتاب الله) هم مدعی اند !

    برای شناخت صحیح معارف قرآن باید به معارف معلمین حقیقی آن رجوع کرد!

  • مهمان 99/11/29 ساعت 18:16

    فرستادن محققان برای رسیدن به حقایق قرآنی دنبال بندگان مقرب مرده که امکان نسبت جعل و دروغ به آنان توسط شیادان دین فروش آسان بوده ، بدون در اختیار داشتن ملاکها و معیارهای قرآنی و عقلی برای ارزیابی درستی و نا درستی این نسبتها ؛ فرستادن محققان به دنبال نخود سیاه است که پشیز ارزش علمی از آن به دست آنان نمی آید.
    ارزیابی هر سخنی با این شیوه ی مسخره ؛ خرد ستیز پنداشتن دانش بشریت و خرد گریز جلوه دادن ی دین و مذهب و متهم کردن دین خدا به خرافه گستری است .

  • دعوت به مکتب بندگان مقرب شهید که زنده اند و نزد خداوند روزی دارند و معار های قرآنی را برای شاگردان حقیقی شان تبین کرده اند، راهی سراسر خطا و دین فروشی است!
    معیار های عقلی هم که دست عقلا ست!

    اما دعوت محققان برای رسیدن به حقایق قرآنی به حرف و فهم خودتان از قرآن مجاز است و هیچ شیادی و دین فروشی وسط نیست! بلکه خطا !
    و هر که خلاف رای تان بگوید، یا عقل ندارد یا قرآن را نفهمیده یا مسخره است و مسخره بازی می کند!

    هرچه آیه و حدیث آوردیم که یا تحقیر شنیدیم یا توهین و این نباشد شیوه ی خردورزی
    بلکه ادعایی می شنویم که (فقط ما قرآن را ) بهتر از بقیه می فهمیم، ائمه هم که نعوذ بالله میت شده اند!

  • مهمان 99/11/27 ساعت 01:16

    پشت کردن به قرآن در دین داری و مذهب داری چه سرنوشتی دارد؟
    ---
    هر قوم یا طابفه یا فردی که با وجود قرآن و وسایل فراوان اطلاع رسانی در اختیار خود نتواند حجت و استانداردهای قرآنی و عقلی تشخیص سره از ناسره ی دین داری و مذهب داری را درک کند و بنام دین و مذهب بی گدار از من در آوردیها و خرافات و از شیادان دین فروش پیروی کند بحکم قرآن دین داری و مذهب داری تمام عمر خود را در دنیا تباه کرده و در آخرت هیچ سهمی از رحمت الهی نخواهد داشت.
    هرکس که به قرآن خداوند بعنوان راهنمای شناخت دین داری و مذهب داری درست اقرار نکند خود با انداختن خویش در دام دین فروشان و جعالان جایگاهی در جهنم برای خود به ثبت رسانده است.
    احکام و اعتقادات و شناختهای دین داری و مذهب داری سرشت نشین قرآن اصول قانون اساسی دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر اند و هرکس به این قانون اساسی برای شناخت راه درست پیروی از دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر اعتراف نکند دین داری و مذهب داری او نزد خداوند پشیزی ارزش ندارد.
    تنها از راه حجتها و استانداردهای قرآن می توان درستی و نادرستی احادیث و روایات منسوب به پیامبر و اهل بیت آن حضرت را تشخیص داد .
    نادیده گرفتن قرآن در دین داری و مذهب داری پیمودن راه شیطان به سوی جهنم است.

  • مهمان 99/11/24 ساعت 11:26

    مسئولیت همیشگی دین شناسان قران شناس در مقابل انحراف دینی و مذهبی مردم چیست؟
    ---
    هیچ دلیلی در قرآن و از عقل نیست که ثابت کند بنده ی مقرب وفات یافته ناتوان که حضوری در جهان زندگان ندارد ؛ می تواند ، بجای خداوند یکتا توانای مطلق آفریننده ی جهان ، که در همه جا حاضر و بر همه ی جزئیات حقایق جهان ناظر است ، پناه بشر بشود و به نیازهای بشر رسیدگی کند.
    تمام سطوح و مراتب دین شناسان قرآن شناس و متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب اگر دین داران را به حد و مرزها و بایدها و نبایدها و هشدارهای فراوان قرآن در زمینه های توحید ربوبیت و توحید الوهیت و توحید عبودیت وبه لازمه های این زمینه ها پیوسته آگاه نسازند ؛ مردم دین دار را در گمراهی و انحراف همیشگی در دین و مذهب رها کرده و مسئولیت بزرگ رواج این گمراهی دین زدا را به دوش خود خواهند کشید و در گناه کبیره ی نابخشودنی و مجازات ابدی این گناه سهم بزرگ تر را از آن خود خواهند داشت.

  • دُعا میکنم خداوند به یکایک ملت ایران کمک کند که بفهمند مهم عمل به وظیفه هست و بس و نتیجه چندان مهم نیسست . در زمان حاضر این حکومت پرجمدار اسلام ناب محمدیست و باید تا جان داریم در خدمت این نظام باشیم انشاالله

  • مهمان 99/11/23 ساعت 11:24

    راز بقای نظام ج.ا.ا چیست؟
    ---
    راز دوام و بقای نظام اسلامی در ایران در مقابل توطئه های سنگین دشمنان بیگانه و مزدوران درونی از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون با وجود کاستیهای کلان مدیریتی ؛ انتساب این انقلاب و نظام به دین توحیدی خداوند است که می باید با جان و همت ده ها میلیون مردم انقلابی خدا پرست وفا دار به اسلام با عدالت گرایی صادقانه و امانت داری قانون مند و منضبط و با دوری از زرق و برقهای دنیای فانی پاس داشته شود...
    اگر در این نظام از اصول احکام و اعتقادات اسلام قرآنی و مذهب توحیدی تشیع علوی نهج البلاغه ای با علم و عدل و امانت داری در مقابل یورش بی امان من در آوردیها و خرافات ذهن بشر و در مقابل فسادهای فرا گیر افراد و گروه های دنیا پرست پاسداری نشود ؛ تردید نکنیم که بحکم قرآن ؛ افتخار وجود و بقای این نظام از ما گرفته خواهد شد و خداوند به ما در مقابل آسیبهای سنگین بلایای روز افزون این دنیای فانی مصونیت نخواهد بخشید .