دوست داری کدوم قانون رو حذف کنی؟


شما چه قانونی رو حذف میکنید؟!
برامون نظر بزارید


+ 
13

- 
0
ارسال در 1400/5/13 ساعت 14:50 2021-8-4 14:50:11
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قانون اگر الهی باشه..
    قانون اگر قرآنی باشه...
    دیگه هرگز ضرورتی به اصلاح و حذف و دگرگونی اون نخواهد بود..‌
    وللّه ما نفهمیدیم جمهوری اسلامی بر چه مبنایی جمهوری "اسلامی" خوانده شده!
    اگر هم مبنای اون انقلاب اسلامی امام خمینی ره بوده که بوده پس آیا دوام و قوامش نباید بر حسب سیاق و مبانی حقیقت اسلام باشه؟

    الغرض!
    برخی نهادها و سازمان ها در جمهوری اسلامی به سبک و سیاق دشمنان اسلام و مملو از نیروهای آنان، ترکیب بندی و در قدرتند!

    منجمله:

    "سازمان نامحترم نظام مهندسی"!!!!!
    مدخل نفوذ و منبع انباشت کامل نیروهای ضدانقلاب، ضد اسلام، و ضد ایران!

    تمام ناهنجارهای مبتنی بر بداخلاقی ها، بدکارگی ها و پلیدی ها... که در مثال تنوع عظیمی از رانت خواریها را شامل میشود در این سازمان، نظام یافته و برقرار است.

    آنچه واقعیت پرواضحی دارد:
    تجمیع و ترغیب و تحکیم نیروهای شرور و شیطانی ظاهرا انسانی در ساختار مافیاهای خطرناک خصوصا در حوزه املاک و مسکن، انرژی و هر آنچه مربوط به آنهاست که ذیل امان قانون استقلال کامل این سازمان ریشه دوانده و همچون سرطان در حال کشتن حقوق شهروندان است.
    در یک کلام؛
    "فساد سازمان یافته" در "نظام مهندسی" در تداوم تثبیت و بازیابی است.....

    لذا در صورت دغدغه مندی اصحاب انقلابی، ضرورت به اصلاح ، ایجاد یا حذف قوانین مربوط به تخصیص مولفه های "قدرت" ذیل نام و سبک "استقلال" و "وظیفه" برای سازمان نامشروع "نظام مهندسی" شدیدا مورد نیاز جامعه امروز است!!!


  • برداشتن شرکتهای تامین نیروی انسانی ادارات ونهادهای دولتی

  • جون مادرتون حضرت عباسی سهمیه های ظالمانه از کنکور و استخدام بردارید تا ادمهای گیج امور مردم نگیرند

  • حشمت 00/5/16 ساعت 16:44

    افراد بیکار یا شاغلی که جبهه رفتند به امید کسب امتیازات تحصیلی و شغلی اکنون بزرگترین مانع تحقق عدالت و شایسته سالاری در کشور هستند. فرزندان جانبازان با نمرات پایین در رشته هایی درس میخوانند که با سلامت و زندگی مردم بازی میکنند و حقوقی که اغلب حقشان نیست دریافت میکنند و درصد جانبازی را با شیادی و واسطه گری بدست اورده اند حتی برخی جبهه نرفته جانبازند!

  • در پاسخ به جناب حشمت و با سلام به ایشان و همه کاربران گرامی

    در تایید کامنت شما و در باب "جبهه نرفته های جانباز" نمونه هایی در بستگان را به تجربه دیده ام.
    علاوه بر آن، اخیرا در رسانه ملی و در بخش خبر شاهد بودیم که ضمن پرداخت به مقام عده ای فرزندان شهید که به طور ممتاز در حوزه های علمی از آنها تجلیل شد، در مصاحبه با ایشان تک تک این نور چشمیها مدعی و منت گذار این نکته بودند که "ما بدون استفاده از سهمیه فاتح این قله ها شده ایم"!!!!
    و پاسخ واضح و مبرهن به منت و ادعای سنگین این عزیزان در ذهن بنده و امثال بنده که آحاد رعیت زادگان واجد ژنتیک بی پیرایه هستیم مکرر میگذشت که:
    "همین قدر که به دلیل ژن خوب شما و وجود امتیاز و برتریتان از جهت همان دلیل سهمیه ی تعلق یافته، کسی جرات سنگ اندازی، مانع تراشی، سد سازی، برچسب زنی، حیثیت زدایی، پاپوش سازی، اهانت ورزی، انجام عملیات روانی، رقابت ستیزی و ... را در روند تحصیلتان نداشته و در امن و مصونیت کامل جسم و جان و روان به تحصیلتان پرداخته اید، خود از اهم کفایت جهت توفیقات حاصله محسوب بوده و دیگر منتی بر سر ملت ندارید!
    الحمدللّه پیشاپیش صندلی جلوس به جلوت خدمت هم برای یکایکتان مهیا است...
    این هم صدقه سر سرخوردگیهای رعیت زادگان، مفت چنگتان... و آن منت کذا هم بر جنابان نسل حامی شمایان مبارک. هرچند ظرف تاب آوری ما را الی غیر النهایه آفریده اند..."

  • کنکور

  • قانون قیر مجانی تصویب شد ولی هنوز شفافیت ارا تصویب نشد متاسفم که توایران بدنیا اومدم

  • این چه قانونیه که خانواده مقتول باید برای قصاص قاتل دیه اش رو پرداخت کنن. کجای قرآن همچین قانونی اومده و در زمان پیامبر یا امام علی ( ع) هم همچین قانونی وجود نداشته!مگر وقتی امام حسن میخواستن ابن ملجم رو قصاص کنن ازشون دیه ابن ملجم رو گرفتن!!!!؟
    به نظر من این قانون خیلی ظالمانه هست که یک نفر هم عزیزش رو از دست بده و هم برای رسیدن به حقش که حق قرآنی قصاص هست هزینه دیه پرداخت کنه

  • قانون ظالمانه سهمیه که افراد کم هوش و نالایق جای افراد شایسته میگیرند نمونش همسایه ما با دیپلم ۱۴ وبا سهمیه الان تامین اجتماعی کار میکنه

  • بلحاظ بفکر انداختن جونان این کار خوبی بود.