ریشه فتنه هنوز موجود است / حجت الاسلام و المسلمین صدیقی


طیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ریشه فتنه هنوز موجود است، گفت: نفوذ برخی طرفداران فتنه در بخش های اجرایی کشور هشداری جدی است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی افزود: دشمن را هم فراموش نکنید، هم دشمن بیرونی که استکبار است و دشمن همیشگی شماست که قصد جان، آبرو ، ناموس و استقلال شما را دارد. این انقلاب که ناموس شماست مورد هدف استکبار است و رژیم صهیونیستی ریشه شر در دوره ماست.

مردم به فتنه گران هشداری دوباره دادند

امام جمعه موقت تهران با تجلیل از مردم بصیر ، ولایتمدار ، غیور و متدین ایران که در روز 9 دی امسال در شهرهای مختلف اجتماعات با شکوهی برگزار کردند، افزود: مردم به فتنه گران هشداری دوباره دادند و توجه داشتند که این فتنه ریشه کن نشده است.

وی گفت: طرفداران فتنه که در اقلیت محض هستند، روز 16 آذر از فتنه و فتنه گر در برخی محیط ها با هنجارشکنی حمایت کردند.

نفوذ برخی طرفداران فتنه در بخش های اجرایی

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی تأکید کرد: نفوذ برخی طرفداران فتنه در بخش های اجرایی کشور هشداری جدی است.

وی افزود: کسانی که در فتنه بازارگرمی می کردند شهر به شهر راه افتادند و برخی دانشگاه ها محل امن و باشگاه تبلیغاتی آنها شده است و می خواهند با استفاده از امکانات برای انتخابات آینده خبرگان و مجلس زمینه سازی کنند تا در مجلس و خبرگان ، برای متزلزل کردن پایه های نظام، دستی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی خطاب به این فتنه گران گفت: شما چند بار می خواهید دست غیب انقلاب و تدبیر رهبری و حضور مردم را که جلوه عنایات خداوند و امام زمان (عج) است تجربه کنید.

وی فتنه گران را به توبه نصیحت کرد و افزود: سران فتنه، برخی در حصر و برخی آزادند و از بعضی جاها حمایت می شوند و با اینکه ممنوع التصویر و تبلیغ بوده اند امکانات وسیعی از بعضی دستگاه های اجرایی در اختیار آنهاست و اگر این بیماری با حضور قاطع مردم و مسئولان معالجه نشود، تبعات بعدی آن بیشتر می شود.


+ 
3

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دوست 93/10/15 ساعت 03:22

    خدایا ما بدیم ولی به حرمت خون بچه هامون-رفقامون - شهدامون - تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما .