سرنوشت انرژی هسته ای؟؟؟جدایی بحرین از خاک ایران یا فتح خرمشهر


سرنوشت انرژی هسته ای؟؟؟جدایی بحرین از خاک ایران یا فتح خرمشهر
این روزها در آستانه سالروز فتح خرمشهر هستیم .از طرفی مذاکرات هسته ای در حال برگزاری است. و نسل جدید و آینده قضاوت خواهد کرد که انرژی هسته ای دستاورد فتح خرمشهر است یا به سرنوشت تلخ جدایی بحرین از خاک ایران؟؟

توضیحات :فیلمی از لحظات تلخ و سرنوشت ساز در مجلس شورای ملی. سخنان بغض آلود آقای محسن پزشکپور در مجلس شورای ملی در مخالفت با دولت برای جدائی بحرین از ایران. مجلس شورای ملی قصد استیضاح وزیر امور خارجه وقت را داشت، در این کلیپ چنان که اشاره میشود وزیر امور خارجه در جریان این نطق بغض الود گریه میکند.
شاید این ویدئو از تاریخی ترین لحظات در تاریخ ایران باشد

سه شنبه, 29 ارديبهشت 1394


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام و سپاس؛ همان گونه که عهدنامه های ننگین در تاریخ این خاک عزیز تکرار می شوند، شک نکنید که پیروزی حقانیت و احقاق حق نیز به هر شیوه (هرچند نو) هم تکرار خواهد شد. غیرت ملی امروز بیش از پیش و آمیخته با تدین ماست.. پس پاسخ چنین خیانت هایی، سریعتر، کوبنده تر و شدیدتر خواهد بود، آنان که نمی دانند بدانند گستره و قدرت ایران امروز در جهان کم از هیبت و وسعت ایران هخامنشی در روزگار باستان نیست و نخواهد بود! این بار این ننگ، بر پیشانی خائنین داغ خواهد گذاشت!!! آنچه بر دامان پاک مام وطنم، ایران می ماند:"عزت، شرف، افتخار و سربلندی و قدرت و افراشتگی پرچم اللّه" است. تاریخ خواهد دید...