ظریف و عراقچی : اختلافات متعدد هنوز پابرجاست...


ظریف: اختلافات متعددی در مذاکرات هسته‌ای باقی است. تصمیم گرفتیم سه چهار هفته آینده تمام وقت کار کنیم تا ببینیم ایا امکان رسیدن به توافق وجود خواهد داشت یا نه.
اختلافات موجود میان طرف های مذاکره هم فنی و هم سیاسی است. به نظر می رسد که این وظیفه مذاکره کنندگان است تا تلاش کنند با راه حل هایی که در لوزان به توافق رسیدیم ، بدون زیاده خواهی و وارد کردن مسایل جانبی کار نگارش متن را به پایان برسانیم .
همچنان نکات اختلافی متعددی وجود دارد. در نشست های متعدد تلاش خواهد شد تا این اختلافات به حداقل برسد و در جلسه اینده وزرا بررسی شود.
موارد اختلافی همان موضوعاتی است که در بحث های‌ عمومی مطرح است.
درباره دانشمندان و بازرسی از مراکز نظامی دیدگاههایی را‌ از قبل مطرح کرده ‌بودیم و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند و ما هم در این باره تاکید کردیم و قرار شد راهکارهای دیگری برای حل و فصل‌ ان بررسی شود.


+ 
0

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یکی از دوستان گفت دولت از نظام باج می خواد ،‌میگه اگه می خواهید طبق نظر شما توافق کنیم باید در انتخابات بعدی کمک کنید تا دوباره ما پیروز بشیم ... ما گفتیم : فرض که شما دوباره رای آوردید ، از کجا معلوم در دوره بعدی بیشتر از این گند نزنید ، ما چهار سال دیگه سوتی های شما رو تحمل کنیم پیرمون در میاد .